ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
سرخط خبرها
آخرین اخبار از برگزاری کنکور؛

کنکور ۹۹ به‌صورت حضوری برگزار می‌شود/ سخن‌گوی پیشین سازمان سنجش: جای بحث دارد

  • کد خبر: ۲۳۹۹۵
  • ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کنکور ۹۹ به‌صورت حضوری برگزار می‌شود/ سخن‌گوی پیشین سازمان سنجش: جای بحث دارد
دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: ازنظر شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی کنکور سراسریِ سال جاری به‌صورت حضوری و در تاریخی منعطف بر‌اساس پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد و باید بین امتحان نهایی دوره متوسطه و کنکور حداقل ۲۰ روز فاصله باشد.
علی صمدی جوان- به‌گزارش شهرآرانیوز، منصور کبگانیان، قائم‌مقام و دبیر ستاد علم‌وفناوری شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی، با تأکید بر اینکه وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش و علوم، و سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام کافی‌بودن امکانات برای برگزاری آزمون‌های حضوری آمادگی خود را برای این کار اظهار داشتند گفت: وزیر آموزش‌و‌پرورش و معاون متوسطه این وزارتخانه اعلام کردند که ظرفیت‌های لازم برای برگزاری آزمون‌های حضوری با حفظ فاصله اجتماعی را دارند.


وی ادامه داد: براین‌اساس مصوب شد که تاریخ برگزاری آزمون‌های حضوری منعطف و براساس پروتکل‌های مصوب ستاد مقابله با کرونا تعیین شود.
عضو شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی ادامه داد: وزیر علوم نیز اعلام کرد که براساس امکانات موجود و با همکاری دستگاه‌ها امکان برگزاری آزمون سراسری در فضایی آرام و سالم منطبق بر پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا وجود دارد.


دبیر ستاد راهبری ستاد نقشه جامع علمی کشور با تأکید بر اینکه تاریخ برگزاری آزمون نهایی دوره متوسطه و کنکور سراسری به مصوبات ستاد مقابله با کرونا بستگی دارد گفت: در سال جاری این دو آزمون با رعایت تاریخ منعطف قطعا برگزار خواهند شد.


برگزاری کنکور‌ها در تاریخ‌های معین‌شده جای بحث دارد


دکتر حسین توکلی، مشاور و سخن‌گوی پیشین سازمان سنجش آموزش کشور، درباره برگزاری کنکور‌های سه‌گانه سال ۹۹ گفت: تاریخ برگزاری کنکور سراسری، باتوجه‌به اینکه احتمالا دروس متوسطه تا پایان اردیبهشت تمام خواهند شد، شاید در تیرماه باشد، اما، ازآنجاکه تمام کشور درگیرِ برگزاری کنکور سراسری خواهد شد و باتوجه‌به اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی در حوزه‌های امتحانی، چگونگی برگزاری این کنکور مهم جای بحث دارد.


توکلی به تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی‌ارشد و دکتری هم اشاره و تصریح کرد: تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی‌ارشد ۲۳ خرداد و کنکور دکتری تخصصی ۹ خرداد تعیین شده است که احتمال برگزاری آن‌ها هست، زیرا تعداد داوطلبان این دو کنکور بسیار کمتر از کنکور سراسری کارشناسی است و به‌همان‌اندازه تعداد حوزه‌های امتحانی آن‌ها نیز کمتر خواهد بود؛ درصورت افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی، این کنکور‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در موعد مقرر برگزار خواهند شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->