سازمان بازرسی به انتصابات مدیران در شهرداری تهران ورود کرد اعلام ضرورت حضور نماینده سازمان هواپیمایی در خراسان رضوی به دادستان کل کشور پلمب ۶ مرکز خدمات طب سنتی در مشهد سردترین و گرم‌ترین مراکز استان‌ها به روایت سازمان هواشناسی کشور مدیریت شایسته با تکیه بر دانشگاه پاکبان‌ها در مشهد اسکورت می‌شوند ثبت‌نام ۵ هزار و ۲۸۱ موکب ایرانی برای اربعین ۱۴۰۳ انتقال دانشجویان آزاد کدام رشته‌ها به پردیس خودگردان دانشگاه‌های دولتی امکان‌پذیر است؟ تاکنون پشه آئدس در مشهد و خراسان‌رضوی شناسایی نشده است | ۳ نفر مبتلای به تب دنگی در خراسان‌رضوی، مسافر بودند سال تحصیلی ورودی‌های جدید دانشگاه‌ها از چه زمانی آغاز می‌شود؟ مراقبت از کودکان، سالمندان و مادران باردار در زمان سفر‌های تابستانی مورد تأکید است توصیه‌های اورژانس مشهد برای روز‌های گرم پیش رو | تأخیر در درمان گرمازدگی می‌تواند منجر به مرگ شود پوشش جدید بیمه‌ای برای ۷ داروی ضدسرطان تدابیر طب ایرانی در کنترل پرفشاری خون نحوه شکایت اولیا از لباس فرم مدارس اعلام شد زلزله خراسان جنوبی را لرزاند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعترافات پدری که پسرش را با کلت به قتل رساند بوق زدن نامتعارف و جریمه یک میلیون تومانی
سرخط خبرها

ثبت‌نام ۵ هزار و ۲۸۱ موکب ایرانی برای اربعین ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۴۰۱۴۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
ثبت‌نام ۵ هزار و ۲۸۱ موکب ایرانی برای اربعین ۱۴۰۳
رئیس قرارگاه مرکزی اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با اعلام تعداد ثبت‌نام ۵۲۸۱ موکب ایرانی برای اربعین امسال گفت: خوشبختانه امسال توانستیم یکی از درخواست‌های موکب‌داران مبنی بر دریافت "شناسه حقوقی" را برآورده کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجید نامجو در خصوص ثبت‌ نام موکب‌های ایرانی اربعین ۱۴۰۳ اظهار کرد: ساعت ۲۴ شنبه ۳۰ تیرماه مهلت ثبت‌نام صدور پروانه موکب‌داری برای اربعین ۱۴۰۳ پایان یافت و امکان تمدید آن نیز وجود ندارد.

وی افزود: ۵۲۸۱ موکب در سامانه موکب‌داری ثبت‌ نام کرده‌اند، اما ثبت‌ نام‌های انجام شده به منزله حضور قطعی آنها در ایام اربعین نیست. این آمار کاهش خواهد یافت، زیرا باید مراحلی طی کنند، اما فکر می‌کنم مانند سال گذشته بتوانیم از خدمات حدود ۳۰۰۰ موکب بهره‌مند شویم. سال گذشته بیش از ۳۲۰۰ موکب موفق به ارائه خدمات در ایام اربعین شدند.

رئیس قرارگاه مرکزی اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: خوشبختانه امسال توانستیم یکی از درخواست‌های موکب‌داران مبنی بر دریافت "شناسه حقوقی" را برآورده کنیم که بر این اساس تاکنون ۷۹۵ موکب موفق به دریافت‌ شناسه حقوقی و ملی شده‌اند.

نامجو ادامه داد: با‌ شناسه حقوقی، موکب‌داران شخصیت حقوقی محسوب می‌شوند و می‌توانند در بانک‌ها افتتاح حساب انجام دهند. ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات نیز بر گردش مالی مواکب نظارت کافی خواهد داشت و با گزارش‌هایی که ستاد از روند کاری آنها تهیه می‌کند، از پرداخت مالیات معاف می‌شوند، اما اگر مواکب کار اقتصادی کنند و مشمول پرداخت غرامت شوند باید مالیات بپردازد.

وی اضافه کرد: تا به حال موکب‌داران پول‌هایی که از مردم دریافت می‌کردند را در حساب شخصی موکب‌داران واریز می‌کردند که این امر به دلیل بررسی‌های سازمان امور مالیاتی، برای صاحبان این حساب‌ها مشکل‌ساز می‌شد.

رئیس قرارگاه مرکزی اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: ارائه شناسه حقوقی به موکب‌داران، نتیجه مشارکت جهادی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، وزارت کشور و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بود و منجر به کسب موفقیتی بزرگ شد.

منبع: تسنیم 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->