حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟ سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن
سرخط خبرها

عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد

  • کد خبر: ۲۴۰۵۰۰
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد
ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) عملیات زمینی جدیدی را در شرق خان یونس آغاز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تجاوز مجدد ارتش رژیم اشغالگر به این منطقه در جنوب نوار غزه پس از آن صورت می‌گیرد که تیپ ۹۸ ارتش این رژیم، در آوریل / اردیبهشت گذشته به طور کامل از این شهر خارج شده بود.

هم اکنون، این شهر زیر بمباران شدید و جنون‌آمیز ارتش اشغالگر صهیونیستی قرار دارد. همزمان، حمله زمینی گسترده‌ای به مناطق شرقی این شهر آغاز شده است.

تجاوز مجدد رژیم اشغالگر به خان یونس پس از آن صورت می‌گیرد که دستگاه‌های جاسوسی رژیم اشغالگر ادعا کردند حماس بار دیگر در این منطقه فعالیت خود را از سر گرفته است و درصدد است توان نظامی خود را بازسازی کند.

این در حالی است که منابع خبری فلسطینی امروز اعلام کردند که بر اثر حملات شدید و متوالی صهیونیست‌ها به این منطقه تاکنون ۲۶ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۳۶ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

این منابع از شهادت ۶ نفر از اعضای یک خانواده در شهرک «بنی سهیلا» در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز مناطق شمالی اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه و مناطقی در شرق رفح را گلوله باران کرد. همچنین بر اثر بمباران شدید رفح از سوی ارتش صهیونیستی، ده‌ها نفر شهید و شمار زیادی مجروح شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که شدت حملات به رفح به اندازه‌ای است که امدادگران امکان رسیدن به مجروحان را ندارند.

مناطق خزاعه و عبسان الکبیره در شرق خان یونس در جنوب غزه نیز از سوی اشغالگران به شدت هدف قرار گرفت.

همچنین منابع فلسطینی اعلام کردند که شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز به شدت از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی گلوله باران شده است.

منبع: ایرنا 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->