حسن معجونی در نقش پادشاه شهر حِلّه «رویای نیمه شب» مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) بازگشت «پاورقی» به آنتن سیما + زمان پخش کتاب‌های پرفروش‌ کانون پرورش فکری در نخستین ماه تابستان ۱۴۰۳ معرفی شد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) پخش انیمیشن «مینیون‌ها» برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس اختصاص رایگان فیبر نوری به همه سینماهای کشور حکایت نظریه آلبرت و کفش‌های آن سه مرد مروری کوتاه بر زندگی امیراشرف آریان پور، موسیقی دان و پژوهشگر نام آور ایرانی اکران «روزی روزگاری آبادان» با بازی تنابنده و معتمدآریا در سینما «ماداگاسکار ۱» و «آلفا و امگا ۳» در شبکه‌های امید و کودک پایان نگارش فیلمنامه «اخراجی‌ها ۴» سینما و تئاتر مشهد در گرمای بی‌سابقه تعطیل است؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳) فراخوان جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک منتشر شد تعطیلی تئاترهای مشهد در روز شهادت امام زین‌العابدین (ع) (۱۰ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«ماداگاسکار ۱» و «آلفا و امگا ۳» در شبکه‌های امید و کودک

  • کد خبر: ۲۴۱۳۵۶
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
«ماداگاسکار ۱» و «آلفا و امگا ۳» در شبکه‌های امید و کودک
شبکه‌های کودک و امید در ششمین هفته تابستان چندین انیمیشن و فیلم سینمایی پخش می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انیمیشن‌های و فیلم‌های سینمایی «ماداگاسکار ۱»، «آلفا و امگا ۳»، «شیر کوچولوی شجاع»، «صدرا»، «قلعه قدیمی»، «پادشاهی پنهان»، «باشگاه آناک ریما»، «مردان جدی»، «سفری در زمان» و «جنگل شب»؛ از شنبه ۶ مرداد ماه تا چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه از شبکه‌های کودک و امید پخش می‌شوند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «ماداگاسکار ۱» به کارگردانی «اریک دارنل و تام مک‌گرت»، شنبه ۶ مرداد ماه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
«ماداگاسکار» داستان حیواناتی است که در باغ وحش شهر نیویورک زندگی می‌کنند. آنها چهار دوست هستند شیر، گورخر، زرافه و یک اسب آبی. با گم شدن یکی از آنها بقیه به دنبال او اسیر شده و داخل قفس به افریقا برگردانده می‌شوند. در همین حین یک اتفاق در دریا ...

انیمیشن سینمایی «آلفا و امگا ۳» به کارگردانی «ریچارد ریچ و فرانک نیسن»، یک شنبه ۷ مرداد ماه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
داستان از این قرار است که سه توله گرگ قصه‌هایی از وجود سایه جنگل می‌شنوند و برای پیدا کردن آن می‌روند. رانت که کوچک‌ترین فرزند است متوجه می‌شود که روح جنگل از یک گرگ ماده محافظت می‌کند که به دلیل تفاوتش در کودکی از گله رانده شده است. رانت به کمک پدر و مادرش گرگ بد قصه را از بین برده و ماده گرگ را به گله خود معرفی می‌کند تا عضوی از آنان باشد. روزی دیگر هامفری و کیت تصمیم می‌گیرند به همراه سه فرزندشان به یک سفر خانوادگی بروند که ...

انیمیشن سینمایی «شیر کوچولوی شجاع» به کارگردانی «جورج تانیگاچی»، دوشنبه ۸ مرداد ماه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
در این انیمیشن خواهیم دید: شیر کوچولوی شجاع و پسری به نام کنیچی با همدیگر دوست می‌شوند و تلاش می‌کنند تا حیوانات جنگل مصنوعی را از خطری که آنها را تهدید می‌کند نجات دهند. مدت‌ها است که انسان‌ها آزمایشگاه بزرگی از طبیعت وحشی درست کرده‌اند و حیوانات را از جنگل طبیعی به این جنگل دست‌ساز منتقل کرده‌اند. یکی از سرمایه‌گذاران این جنگل پدر کنیچی است. کنیچی این توانایی را دارد که زبان حیوانات را بفهمد و وقتی در مانیتور آزمایشگاه، لئو، شیر کوچولوی سفید را می‌بیند علاقه‌مند می‌شود تا ...

انیمیشن سینمایی «صدرا» به کارگردانی «بانی ویراسمونو»، سه شنبه ۹ مرداد ماه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
این انیمیشن درباره صدرا پسر باهوش و موفقی است که سه سال متوالی در مسابقات علمی برنده شده است. او تصمیم دارد برای سال جدید نوآوری متفاوتی خلق کند. صدرا پسربچۀ باهوشی است که به همراه مادر و خواهر کوچک‌تر در یک خانۀ زیبا زندگی می‌کند. پدر صدرا مدتی است که در مأموریت کاری است. صدرا سه سال در مسابقات علمی کشور برندۀ بهترین جایزه شده و این بار قصد دارد کار جدید و نویی انجام دهد. او خود را بدون رقیب می‌داند، اما ...

انیمیشن سینمایی «قلعه قدیمی» به کارگردانی «واسیلی روونسکی»، چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
در این انیمیشن خواهید دید: یک دلفین جوان آبی به نام دِلفی با تخیل فعال شهر ماهی را از مارماهی‌های شرور نجات می‌دهد و پس از کشف طاق جادویی که آرزو‌ها را برآورده می‌کند با پدرش متحد می‌شود. او دوستی به نام زیب که یک ماهی زردرنگ است دارد. آلفا نیز دلفین جوانی است که رئیس گارد نظامی شهر و خواستگار میا نیز هست. میا دلفین مونث جوان صورتی است که دخترخوانده اختاپوس اکتاویا، حکمران شهر ماهی‌هاست. دلفی در گذرگاهی باستانی راز طاق جادویی را پیدا می‌کند که ...

شبکه امید

فیلم سینمایی «پادشاهی پنهان» به کارگردانی «مت دوراموند»، شنبه ۶ مرداد ماه ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.
این فیلم با بازی آلیلا براون، آلیس پارکینسون و داریوش ویلیامز؛ روایت‌گر یک ماجرای اسرارآمیز است که برای یک خواهر و برادر به نام‌های وریتی و پیتر که به ترتیب ۹ و ۱۲ سال دارند، اتفاق می‌افتد. وریتی و پیتر توسط یک سری از موجودات اسرارآمیز به سوی یک دنیای پنهانی هدایت می‌شوند که در اتاق خوابشان قرار دارد. حال این دو باید برای نجات دادن پادشاهی از چنگال یک دشمن ترسناک، با چالش‌های فراوانی روبرو شوند و ماموریت مهمی که بر دوششان قرار گرفته را به نحو احسن انجام دهند که ...

فیلم سینمایی «باشگاه آناک ریما» به کارگردانی «آریل ابوبکر»، یک شنبه ۷ مرداد ماه ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.
این فیلم با بازی بتو کوسیاری، ایدان عدن و صالح الدین ابوبکر؛ داستان گروهی از نوجوانان بسیار با استعداد در دنیای فوتبال را نشان می‌دهد که به یک آکادمی فوتبال در مالزی پیوسته اند. در این باشگاه آنها با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوند. در این بین یک مربی دلسوز و آگاه سعی می‌کند تمام نوجوانانی که در این تیم هستند را با الگوی صحیح در کنار هم جمع کنند و مشکلات آنها را پدرانه حل کند تا یک خانواده را تشکیل دهند، اما ...

فیلم سینمایی «مردان جدی» به کارگردانی «سادیر میشرا»، دوشنبه ۸ مرداد ماه ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی نوازالدین صدیقی، شویتا باسو پراساد، ایندیرا تیواری و جیتندرا کومار خواهیم دید: یان مانی یک مرد فقیر است که نمی‌تواند در زندگی هیچ پیشرفتی داشته باشد او اوضاع مالی خوبی ندارد و در کارش هم که دستیاری یک دانشمند است هیچ موفقیتی ندارد، تا اینک ه او بعد از رفتن پسرش به مدرسه تصمیم می‌گیرد که او را تبدیل به شخصیت موفق نماید. پسرش کم شنوایی دارد و از سمعک استفاده می‌کند و ایان با گوشی به او چیز‌هایی را می‌گوید که در مجامع و سخنرانی‌ها بازگو نماید. او پسرش را یک نابغه جا می‌زند و می‌خواهد بدین طریق او موفق‌تر از خودش باشد. تا اینکه در یک جلسه سخنرانی پسر سمعکش همراهش نیست و اصلا نمی‌داند از چه حرف بزند او روی سن غش می‌کند.

فیلم سینمایی «سفری در زمان» به کارگردانی «آریستومینیس تیسیرباس»، سه شنبه ۹ مرداد ماه ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی پاتریشیا سامرست، میشل پرون و سوفیان اولنیوک خواهیم دید: دو نوجوان به طور اتفاقی با ماشین زمانشان به دوران دایناسور‌ها سفر می‌کنند. آنها باید راهی برای تعمیر سفینه خود و بازگشت به خانه پیدا کنند که.

فیلم سینمایی «جنگل شب» به کارگردانی «آندره هورمن و کاترین میلهن»، چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی لیوی ایزنباتلر، یوناس اوبل و مارک لیمپاچ خواهیم دید: تابستان است تابستانی که ماجراهایش دو دوست را بیش از پیش به هم نزدیک می‌کند. پل و مکس دو دوست صمیمی هستند. آنها با هم روستا را ترک می‌کنند و نقشه‌ای جسورانه در دست دارند و می‌خواهند غار افسانه‌ای اورسولن را پیدا کنند که گفته می‌شود جایی در کوه‌ها پنهان شده است. هیچ کس در روستا باور نمی‌کند که غار واقعا وجود داشته باشد، اگرچه پدر پل، توماس سرنخ‌های زیادی در مورد آن پیدا کرده است. اما او بیش از یک سال است که گم شده و همه فکر می‌کنند او دیوانه است. پل نا امیدانه می‌خواهد به مادرش سابین و کل دهکده ثابت کند که پدرش درست گفته است. پل و مکس در جنگل‌های کوهستانی بیش از همیشه احساس آزادی و بی خیالی می‌کنند.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->