حریق در یک مهمانپذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهد:

به دنبال سازوکار‌های حمایتی از دانشجویان شهریه‌پرداز هستیم

  • کد خبر: ۲۴۲۴۶
  • ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
به دنبال سازوکار‌های حمایتی از دانشجویان شهریه‌پرداز هستیم
معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهد از ارائه راهکارهای حمایتی این دانشگاه درباره دانشجویان شهریه‌پرداز خبر داد.

علی صمدی جوان_ به‌دنبال تغییر شیوه آموزشی دانشگاه‌ها از حضوری به مجازی، بحث پرداخت شهریه ترم جاری و چگونگی محاسبه آن، به مطالبه‌ جدی بسیاری از دانشجویان تبدیل شده است. دکتر حسین انصاری، معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهد، به شهرآرانیوز گفت: اولویت اصلی دانشگاه، حمایت قطعی از دانشجویان در تمام مسائل دانشگاهی است و اولویت اصلی ما برنامه‌های آموزشی دانشجویان است. به همین منظور تمام کلاس‌های آموزشی مقطع کارشناسی را به‌صورت مجازی برگزار کرده‌ایم و مشکلی در فرایند آموزشی نداریم.
انصاری در ارتباط با شهریه دانشجویان گفت: بخش زیادی از شهریه دانشجویان نوبت‌های دوم و بین‌الملل ما پرداخت شده است و با اینکه هنوز آیین‌نامه قطعی‌ای از سوی وزارت علوم در ارتباط با شهریه دانشجویان ابلاغ نشده است، سیاست اصلی ما حمایت حداکثری از حقوق دانشجویان است.
انصاری تصریح کرد: شرایطی به وجود آورده‌ایم تا در صورت درخواست و ضرورت، دانشجو بتواند حذف ترم یا حذف درس بکند و این اقدام چه در سنوات و چه در پرداخت شهریه لحاظ نخواهد شد، بنابراین این اقدام بار مالی برای دانشجویان نخواهد داشت.
استاد دانشگاه فردوسی مشهد درباره وضعیت شهریه دانشجویان بین‌المللی این دانشگاه افزود: شرایط دانشجویان خارجی نسبت به هم‌کلاسی‌های ایرانی آنان متفاوت است؛ به این شکل که با بازگشت آنان به کشورهای خود، در عمل هیچ خدمتی از دانشگاه دریافت نمی‌کنند. از سوی دیگر، تصمیم‌گیری برای وضعیت مالی دانشجویان خارجی برعهده دانشگاه‌هاست و درحال طراحی سازوکار‌های لازم برای آنان هستیم.
معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی درباره همکاری صندوق رفاه دانشجویان با این دانشگاه گفت: هنوز دستورالعمل خاصی برای ما و آن‌ها ابلاغ نشده است، اما از آنجایی که بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه شاغل هستند و با شیوع کرونا کسب‌وکار آنان نیز تحت‌الشعاع قرار گرفته است، قطعا صندوق رفاه برای آنان تسهیلاتی در نظر خواهد گرفت. اما تاکنون و براساس گزارش‌هایی که در اختیار ما قرار گرفته است، مراجعه خاصی برای بخشودگی یا تخفیف شهریه نداشته‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->