دستگیری سارقی که برای مالباخته‌ها نامه حلالیت می‌نوشت! قاتل ۱۸ ساله بخشیده شد! آیا می‌دانید مجازات اعاده حیثیت چیست؟ حریق کارگاه تولید کیسه‌های نایلونی در مهرمادر (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای خیابان پاسداران جزییات پرونده قتل شیما از زبان سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصادف وحشتناک خودروی سوخت‌بر در بندرعباس + فیلم ماجرای فرود هواپیمای کیش_ تهران در فرودگاه شیراز چیست؟ (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یک سال کشور آغاز شد (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) قتل ناموسی در حالت مستی فرار زن جوان از خانه شوهر پیر و قمارباز ایران ششمین کشور چاق‌های جهان است! آماده‌باش هلال احمر برای حوادث جوی در ۴ استان (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده در یکی از برج‌های کیش (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) طی ۱۰ روز اخیر، ۴۰۰ نفر در کشور دچار گرمازدگی شدند حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه | نیاز به آبرسانی منظم با صدور مجوز بهره وری از چاه ها دستگیری ۲ رمال و دعانویس در مشهد رایج‌ترین خطا‌های سیستمی ثبت نام در سامانه سرویس مدارس مشهد کارکردن موقتی نوجوان در تابستان؛ آری یا نه؟ توصیه به معلمان برای استفاده از محتوا‌های آموزشی جدید در کنار کتب درسی پاکستان هزینه صدور ویزا برای شهروندان ۱۲۶ کشور جهان را رایگان کرد | شهروندان ایران می‌توانند ظرف ۲۴ ساعت ویزای پاکستان بگیرند اسامی وازلین‌های غیرمجاز اعلام شد
سرخط خبرها

فرار زن جوان از خانه شوهر پیر و قمارباز

  • کد خبر: ۲۴۲۸۷۴
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
فرار زن جوان از خانه شوهر پیر و قمارباز
زن بسیار جوانی که از خانه همسرش فرار کرده بود، خود را به کلانتری رساند و از ماموران پلیس کمک خواست.

به گزارش شهرآرانیوز، زن ۱۸ ساله‌ای که با اضطراب و وحشت اطراف خود را می‌پایید و می‌ترسید کسی او را تعقیب کرده باشد، وارد کلانتری پنجتن مشهد شد و بعد از اینکه کمی آرام گرفت، مقابل مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری نشست.

او در حالی که بغضش ترکیده بود، قصه تلخ زندگیش را اینگونه بازگو کرد: من اعتیاد پدرم را عامل بدبختی‌هایم می‌دانم، اما نمی‌توانم او را دوست نداشته باشم. پدرم نه‌ تنها معتاد بود و من و ۴ خواهر دیگرم را مدام کتک می‌زد، بلکه نسبت به اعضای خانواده‌اش نیز بی‌تفاوت بود و ما به سختی روزگار می‌گذراندیم تا جایی که مادرم به خاطر رفتار‌های نابخردانه پدرم سکته کرد و از دنیا رفت.

آن زمان من ۵ سال بیشتر نداشتم و از همان دوران کودکی مجبور شدم از خواهران کوچک‌ترم مراقبت کنم و مخارج آنها را به عهده بگیرم. نوجوان بودم که ناگهان پدرم از من خواست با یکی از دوستان هم‌بساطیش ازدواج کنم. آن موقع اگرچه خیلی معنای زندگی مشترک را نمی‌فهمیدم، اما نمی‌توانستم با مردی ۵۶ساله ازدواج کنم، به همین خاطر مخالفت خود را ابراز کردم. اما پدرم با تهدید و اجبار بالاخره مرا پای سفره عقد نشاند و با اسحاق ازدواج کردم.

با آنکه زندگی مشترکمان آغاز شده بود و من هم در ۱۸سالگی قرار داشتم، خیلی سعی کردم به صورت توافقی از اسحاق طلاق بگیرم، ولی همه تلاش‌هایم بیهوده بود و اسحاق قصد نداشت از من جدا شود. در همین حال او شب‌ها بساط قماربازی راه می‌انداخت و بسیاری از دوستانش تا پاسی از شب به خانه ما می‌آمدند و به نوبت با یکدیگر شرط‌بندی می‌کردند. هر کسی بازی قمار را می‌باخت، باید هزینه‌های مصرف مواد مخدر دیگر هم‌بساطی‌ها را می‌پرداخت.

این شیوه گذران روزگار من در خانه اسحاق بود، ولی هیچ کاری نمی‌توانستم برای رهایی از این وضعیت انجام بدهم. به جای آنکه خانه مأمنی برای آرامش و آسایش باشد، حالا به سوهان روحم تبدیل شده بود و بسیار از این شرایط زجر می‌کشیدم.

در یکی از همین شب‌ها شوهرم همه دارایی‌هایش را پای قمار باخت و مجبور شد تمام پس‌اندازهایش را به طلبکاران بدهد. من هم که دیگر تحمل این اوضاع وحشتناک را نداشتم به ناچار همه لوازم شخصیم را درون کوله پشتی ریختم و شب هنگام به آرامی از خانه فرار کردم، ولی جایی برای رفتن نداشتم. از سوی دیگر می‌ترسیدم در دام خلافکاران گرفتار شوم. این بود که تا صبح صبر کردم و در خیابان‌ها و پارک‌ها راه رفتم تا اینکه هوا روشن شد.

با نگرانی و وحشت خودم را به مرکز انتظامی رساندم، چون می‌دانستم در کلانتری‌ها مراکز مشاوره وجود دارد و می‌توانم به آنها اعتماد کنم. اکنون نیز از شما می‌خواهم مرا یاری کنید تا تصمیم درستی برای آینده بگیرم.

در پی اظهارات این زن جوان و با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ جعفرخانی (رئیس کلانتری پنجتن مشهد) بررسی‌های کارشناسی و اقدامات روان‌شناختی این ماجرا در دایره مددکاری اجتماعی آغاز شد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->