آمریکا: یک پهپاد و ۲ موشک بالستیک انصارالله یمن را منهدم کردیم باقری: سکوت برخی کشورهای اروپایی سبب گستاخی رژیم صهیونیستی می‌شود بیانیه جهاد اسلامی فلسطین به انتخاب یحیی سنوار باقری: با پاسخ قاطع خود با عامل ناامنی در منطقه مقابله خواهیم کرد بیانیه حزب‌الله لبنان پس از انتخاب یحیی سنوار اعتراض روسیه به رفتارهای اسرائیل در نشست‌های شورای امنیت سردار غیاثی: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون خبرنگاران است واکنش ایران به ادعاهای ضد ایرانی در خصوص اتهامات پاکستانی متهم به ترور ترامپ آیا ادارات و بانک‌های یزد فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جلسه روز چهارشنبه مجلس لغو شد (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) بیانیه حماس پس از انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی آیا ادارات شیراز و استان فارس فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ یحیی سنوار کیست؟ تغییر در ساعت کار ادارات ایلام از فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) حمله حزب‌الله به مقر پدافند هوایی اسرائیل (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) یحیی سنوار جانشین شهید هنیه شد شروط پزشکیان برای واگذاری مسئولیت در دولت چهاردهم رایزنی «بایدن» و امیر قطر درباره آخرین تحولات نوار غزه تعطیلی و تغییر ساعت کاری ادارات اراک و مرکزی در روز چهارشنبه و پنجشنبه (۱۷ و ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تاکید سران مصر و اردن بر ضرورت برقراری آرامش در منطقه وزیر کشور: خونخواهان اسماعیل هنیه جبهه مقاومت است
سرخط خبرها

آیا ادارات و بانک‌های یزد فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۴۳۶۵۸
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸
آیا ادارات و بانک‌های یزد فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد از لغو تعطیلی فردا ( چهارشنبه ) هفدهم مردادماه جاری در این استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین پارسائیان " گفت: با توجه به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر فعالیت ادارات ۱۵ استان از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح، تصمیم کارگروه انرژی استان مبنی بر تعطیلی روز چهارشنبه لغو شده و ادارات از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح روز چهارشنبه به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: درباره روز پنجشنبه هم مصوبه کلی وجود دارد، اما در این زمینه نیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

شهر بافق با دمای ۴۹ درجه برای سه روز متوالی گرمترین شهر ایران بوده است.

کارشناس هواشناسی یزد با بیان اینکه بافق سه روز متوالی رکورد دار گرما در کشور بوده است گفت: شهر بافق روز گذشته با دمای ۴۸/۹ درجه گرمترین شهر کشور بود.

سید عباس میر حسینی افزود: شهر یزد نیز با دمای ۴۳/۵ درجه بعد از اهواز و قم گرمترین مرکز استان شد.

وی ادامه داد: تا یکشنبه هفته آینده ماندگاری هوای گرم و در ساعات بعدازظهر و شب در برخی مناطق وزش باد به‌نسبت شدید با احتمال گردوخاک و انتقال گردوغبار از مناطق مجاور به استان پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا نیز در این مدت تا ۴۵ درجه می‌رسد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->