سردار تنگسیری: در تازه‌ترین تجهیزات موشکی و پهپادی سپاه از هوش مصنوعی استفاده شده است + عکس و فیلم سردار قاآنی: انتقام خون شهید هنیه قطعی‌ است سرلشکر سلامی: نقطه‌زنی در دریا یک نیاز واقعی است آیت الله علم‌الهدی: خبرنگار، رزمنده جبهه جنگ رسانه است | یک خبر می‌تواند مسیر سیاست‌گذاری کشور را تغییر دهد تداوم آماده باش پلیس انگلیس برای مقابله با ناآرامی‌ها برگزاری جلسه صهیونیست‌ها از ترس ایران و حزب‌الله در زیرزمین روند بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس چگونه خواهد بود؟ عملیات نظامی گسترده ارتش صهیونیستی در خان یونس آغاز شد (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت گزینه‌های عضویت در دولت پزشکیان حمله پهپادی یمن به یک کشتی در دریای سرخ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) چراغ سبز نتانیاهو به بیانیه سه‌جانبه درباره آتش‌بس غزه بیانیه مشترک آمریکا، مصر و قطر در خصوص آتش‌بس در غزه درخواست شهردار حیفا از صهیونیست‌ها | آب و غذا ذخیره کنید نتانیاهو: مانع از تحریم شهرک نشینان می‌شویم حملات جدید اسرائیل به جنوب لبنان (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به فرودگاه الشعیرات سوریه (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تخریب یک مسجد در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی+ فیلم شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در راه قدس + عکس (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) ورود جنگنده‌های «اف۲۲» آمریکا به منطقه جنایت جدید اسرائیل در غزه | بمباران ۲ مدرسه و شهادت ۱۶ نفر (۱۸ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چراغ سبز نتانیاهو به بیانیه سه‌جانبه درباره آتش‌بس غزه

  • کد خبر: ۲۴۴۰۲۷
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
چراغ سبز نتانیاهو به بیانیه سه‌جانبه درباره آتش‌بس غزه
دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی از تصمیم به اعزام تیم مذاکره‌کننده این رژیم به قطر یا مصر در هفته آینده برای مذاکره با حماس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر نتانیاهو در واکنش به بیانیه آمریکا، مصر و قطر اعلام کرد هیئت مذاکره‌کننده این رژیم در ۱۵ اوت برای توافق در خصوص جزئیات توافق نهایی با حماس به یکی از کشور‌های مصر یا قطر اعزام خواهد شد.

بیانیه دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی پس از آن منتشر می‌شود که ۳ کشور میانجیگر خواستار بازگشت حماس و تل‌آویو به میز مذاکره شده بود.

در بیانیه منتشرشده از ۳ کشور آمریکا، مصر، و قطر آمده است: ما به عنوان میانجیگران صلح، از مقامات اسرائیل و جنبش حماس می‌خواهیم در مذاکرات صلحی که می‌تواند در دوحه، پایتخت قطر یا قاهره، پایتخت مصر در ۱۵ اوت برگزار شود، شرکت کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون زمان آن است که به یک توافق آتش بس و تبادل اسرا میان طرفین دست یابیم. ما برای رسیدن به این نقطه چندین ماه کوشیده‌ایم و اکنون توافق نهایی بر روی میز است. در حال حاضر تنها جزئیات اجرای این توافق باقی مانده است.

۳ کشور آمریکا، قطر، و مصر در پایان از آمادگی خود برای ارائه طرح نهایی به منظور حل و فصل مسائل مربوط به اجرای این توافق خبر دادند.

دوحه و قاهره پیش‌تر برای چندین ماه میزبان مذاکرات دور‌های پیشین گفتگو‌های مقامات حماس و رژیم صهیونیستی بودند. با این حال، زیاده خواهی‌های مقامات تل آویو در نهایت مانع از رسیدن طرفین به توافق نهایی شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->