فتح‌الله طاهری درگذشت (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) فصلنامه«ماجرا» رویکردی تازه به تاریخ سیاسی ایران + فیلم «جمشید هاشم‌پور» از بیمارستان مرخص شد + عکس تصویری جدید از پشت‌صحنه فصل هفتم «پایتخت» + عکس روایت‌شناسی محدود به ادبیات داستانی نیست جرج کلونی و برد پیت با «گرگ‌ها» در راه سینما راز دولت سایه اکسیر شفافیت و قانون مداری | نگاهی به مجموعه مستند «سرطان اجتماع»، اثر محسن اسلام زاده فروش فوق‌العاده «ددپول و ولورین» در گیشه تعویق در اکران مجدد «میان ستاره‌ای» کریستوفر نولان ادبیات مقاومت، رودی هنوز جاری | نگاهی به ادبیات پایداری با موضوع شهدای مدافع حرم ماجرای باز شدن پای یک بازیگر معروف به پرونده فساد فوتبال چیست؟ + فیلم میزبانی صدای مردم از «مردم» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های آخر هفته تلویزیون (۱۸ و ۱۹ مرداد ۱۴۰۳) + خلاصه داستان خبرنگاران در معرض شکایات و اتهامات واهی و غیرواهی قرار می‌گیرند + فیلم
سرخط خبرها

فتح‌الله طاهری درگذشت (۱۹ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۴۰۸۱
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
فتح‌الله طاهری درگذشت (۱۹ مرداد ۱۴۰۳)
«فتح‌الله طاهری» پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون روز جمعه به دنبال بیماری گوارشی که از چندی پیش به آن مبتلا شده بود درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، فتح‌الله طاهری از چندی پیش به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان بستری بود.محسن طاهری فرزند این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون لحظاتی پیش از خبر درگذشت پدرش خبر داد.

فتح‌الله طاهری بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، به خاطر بیماری گوارشی از ۷ مرداد در بیمارستان بود و از هشتم مرداد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود. وی اردیبهشت امسال نیز بر اثر این بیماری در منزل خود بستری شد و به همین علت از حضور در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی محروم شد؛ در حالی که هزینه‌های درمان بسیار بالاست و او بدون درآمد، توان پرداخت این هزینه درمان را هم نداشت.

او که در آثاری، چون سد معبر، محمدرسول الله (ص)، پرویز، یک اسم و مجموعه‌های نمایشی نوبت لیلی، سیاوش، شرایط خاص، دردسر‌های عظیم، قهر و آشتی، ایفای نقش داشت.

طاهری سابقه ۶۰ سال اجرای تعزیه را در کارنامه هنری خود داشت. او همچنین سابقه اجرای نمایش‌های تئاتر مختلفی را در کنار استاد داوود فتحعلی بیگی در کارنامه نمایشی خود دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->