نتیجه و ویدیو کشتی امیرحسین زارع و طاها آکول در المپیک| یک فینالیست دیگر برای ما از پیاده‌روی قهرمان کنار ایفل تا چشم‌ها به حسن یزدانی اتفاق عجیب در فرانسه| کشتی فرنگی نه افتتاحیه المپیک را دید، نه اختتامیه! جمله جالب حسن رنگرز و حمید سوریان در پاریس نتیجه و ویدئو بازی مهران برخورداری در نیمه نهایی تکواندو المپیک برابر حریف کره‌ای (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) | شاهکار مهران تکمیل شد نتیجه و ویدئو بازی میرمصطفی جوادی در وزنه برداری المپیک پاریس (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) | جوادی به برنز نرسید نتیجه و بازی مهران برخورداری برابر حریف ایتالیایی در یک چهارم نهایی تکواندو المپیک (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) | صعود دراماتیک مهران به نیمه‌نهایی انتقاد پاشازاده از محل برگزاری بازی‌های استقلال فقط ۲ داور، سهم خراسان از لیگ برتر پخش زنده بازی میر مصطفی جوادی در وزنه‌برداری المپیک پاریس (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کیوسفسکی بلای جان فرشید سمیعی فوتسالیست مشهدی به «دجله عراق» پیوست پایان مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور در مشهد ۲ روس در راه تیم کشتی آزاد مشهد کومان، آلترناتیو ویلیامز برای بارسا دخیا به فیورنتینا می‌پیوندد هایجک بزرگ وستهم علیه یوونتوس نتیجه و ویدئو بازی یونس امامی برابر کشتی‌گیر آمریکایی در یک چهارم نهایی المپیک | امامی حریف کایل دایک نشد نتیجه و ویدئو بازی امیرحسین زارع برابر کشتی‌گیر کانادایی در المپیک (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) | صعود پرقدرت زارع به نیمه‌نهایی تاریخ و ساعت فینال فوتبال المپیک | چشم میزبان به ستاره پالاس
سرخط خبرها

دخیا به فیورنتینا می‌پیوندد

  • کد خبر: ۲۴۴۰۶۸
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
دخیا به فیورنتینا می‌پیوندد
دروازه‌بان اسپانیایی که از تابستان گذشته که از منچستریونایتد جدا شده بود در هیچ تیمی بازی نکرده است، بالاخره با باشگاهی تازه به توافق رسید و در فصل پیش رو برای فیورنتینا به میدان خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سنگربان سابق منچستریونایتد با تیم تازه خود قراردادی یک ساله می‌بندد که تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار خواهد داشت. البته گزینه‌ای برای تمدید یک ساله هم در قرارداد دروازه‌بان اسپانیایی گنجانده شده است. نشریه ایتالیایی گاتزتا گزارش داده دخیا انتظارات مالی خود را برای امضای قرارداد کاهش داده و در کل فصل آینده دستمزد ۲ میلیون یورویی خواهد گرفت. رسانه‌های اروپایی چند هفته پیش از مذاکرات متوالی دخیا با باشگاه جنوای ایتالیا خبر می‌دادند، اما این گفتگو‌ها به سرانجام نرسید و او به ایالت مجاور می‌رود تا پیراهن فیورنتینا را به تن کند.

به این ترتیب رویاپردازی قدرت‌های لیگ حرفه‌ای سعودی و تیم‌های مطرح لیگ فوتبال آمریکا برای جذب این چهره نامدار بی‌نتیجه می‌ماند. آخرین حضور دخیا در زمین فوتبال به بیش از ۴۰۰ روز قبل و شکست مقابل منچسترسیتی در دیدار نهایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ جام حذفی انگلیس برمی‌گردد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->