سردار فدوی: دستور رهبر انقلاب برای مجازات اسرائیل انجام می‌شود شهادت ۲ خبرنگار دیگر در غزه | تعداد شهدای رسانه به ۱۶۸ نفر رسید (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حمایت کشورهای مختلف از مذاکرات آتش‌بس درباره نوار غزه قالیباف: حکومت اسلامی با رویکرد عقلانیت به دنبال انسجام است حمله پهپادی اسرائیل به صیدا لبنان | شهادت سامر الحاج، مسئول امنیتی حماس + فیلم (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حمایت عراق از بیانیه آمریکا، مصر و قطر برای برقراری آتش بس در غزه جنایت جدید اسرائیل در خان‌یونس غزه با ۲۵ شهید (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) جهاد اسلامی: جنایات اسرائیل علیه اسرا مایه ننگ جامعه بین‌المللی است هاکان فیدان: اسرائیل با تجاوز به یمن، ایران و لبنان بدنبال به آتش‌کشیدن کل منطقه است تاکید بر پاسخ قطعی به حمله اسرائیل در تظاهرات میلیونی یمنی‌ها + فیلم (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) سردار تنگسیری: در تازه‌ترین تجهیزات موشکی و پهپادی سپاه از هوش مصنوعی استفاده شده است + عکس و فیلم سردار قاآنی: انتقام خون شهید هنیه قطعی‌ است سرلشکر سلامی: نقطه‌زنی در دریا یک نیاز واقعی است آیت الله علم‌الهدی: خبرنگار، رزمنده جبهه جنگ رسانه است | یک خبر می‌تواند مسیر سیاست‌گذاری کشور را تغییر دهد تداوم آماده باش پلیس انگلیس برای مقابله با ناآرامی‌ها برگزاری جلسه صهیونیست‌ها از ترس ایران و حزب‌الله در زیرزمین روند بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس چگونه خواهد بود؟ عملیات نظامی گسترده ارتش صهیونیستی در خان یونس آغاز شد (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت گزینه‌های عضویت در دولت پزشکیان حمله پهپادی یمن به یک کشتی در دریای سرخ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاکید بر پاسخ قطعی به حمله اسرائیل در تظاهرات میلیونی یمنی‌ها + فیلم (۱۹ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۴۰۸۶
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
تاکید بر پاسخ قطعی به حمله اسرائیل در تظاهرات میلیونی یمنی‌ها + فیلم (۱۹ مرداد ۱۴۰۳)
ساکنان مناطق مختلف یمن از جمله شهر صنعا پایتخت با برگزاری راهپیمایی میلیونی خود، بر ایستادگی در کنار مردم و مقاومت فلسطین تاکید کرده و اعلام کردند که ارتش یمن به طور قطع به تجاوزگری اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به خاک یمن پاسخ خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ساکنان استان‌های مختلف یمن از جمله صنعا پایتخت و «صعده» در شمال این کشور با برگزاری راهپیمایی باشکوهی با عنوان «نبرد جهاد و محور واحد... با غزه تا پیروزی» بر ایستادگی در کنار مردم غزه تاکید کردند.

این چهل و دومین راهپیمایی هفتگی میلیونی یمنی‌ها در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آنها در نوار غزه بود.

راهپیمایان در بیانیه‌ای از نیروهای مسلح یمن در نبرد خود برای پشتیبانی از ملت و مقاومت فلسطین ستایش و به سران رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌ها تاکید کردند که پاسخ حتمی است و باید نگران باشند و تلخی انتظار مجازات شدن را بچشند.

«سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن دیروز پنج‌شنبه تاکید کرده بود: دشمن صهیونیستی بعد از تنش‌زایی خطرناک در وضعیت ترس و هراس شدید قرار گرفته است. مقامات جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطوح تاکید کردند که پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی حتمی است و اتفاقی که رخ داد به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

وی همچنین تاکید کرد: پاسخ به تجاوز رژیم اسرائیل به ذخایر انرژی در بندر الحدیده حتمی است و به یاری خداوند انجام خواهد شد.

سید عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: تاخیر در پاسخ از سوی محور مقاومت در مقابل تنش آفرینی رژیم صهیونیستی یک مساله کاملا تاکتیکی است و هدف این است که این پاسخ موثر باشد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->