رسانه صهیونیستی: قطر پیشرفت مذاکرات آتش‌بس در غزه را به ایران اطلاع داد آغاز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از فردا شنبه (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) | پزشکیان به مجلس می‌رود آیت‌الله علم‌الهدی: عرصه فرهنگ، میدان مجاهده است | ایران، قدرت تعیین کننده در عرصه بین‌المللی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: رویکرد‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با اسناد بالادستی در تضاد است رونمایی حزب‌الله لبنان از پایگاه زیرزمینی خود + فیلم حمله رژیم صهیونیستی به «خان‌یونس» | ۲۰ نفر شهید شدند (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) محسن رضایی: عقب‌نشینی از «راهبرد تنبیه متجاوز» نه ممکن است نه جایز موافقت کمیسیون قضایی مجلس با وزیر پیشنهادی دادگستری شهادت سرباز وظیفه در پی درگیری پلیس با اشرار مسلح (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) ابراز تمایل ترامپ برای برقراری روابط دوستانه با ایران مرگ ۲ خلبان فرانسوی در برخورد ۲ جنگنده هلاکت ۲ شرور در ایرانشهر | یک مامور مجروح شد (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) کاهش ساعت کاری ادارات اهواز و خوزستان در روز شنبه (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) آمریکا نهادهای مرتبط با انصارالله و حزب الله را تحریم کرد سقوط یک بمب افکن روسیه + فیلم (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) عارف: معاونین وزرا باید از بین جوانان و زنان انتخاب شوند ابراز امیدواری کاخ سفید برای تکرارنشدن سناریوی حمله ایران به اسرائیل شمار شهدای غزه از مرز ۴۰ هزار نفر عبور کرد سپاه از شهادت یک مستشار ایرانی در سوریه خبرداد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: برنامه های «ظفرقندی» مورد تائید مجلس است شالوده اصلی کابینه دولت چهاردهم مورد تائید مجلس است
سرخط خبرها

رونمایی حزب‌الله لبنان از پایگاه زیرزمینی خود + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۵۴۹۳
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
رونمایی حزب‌الله لبنان از پایگاه زیرزمینی خود + فیلم
رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان ویدیویی تحت عنوان «کوه‌های ما گنج‌های ما هستند» از پایگاه موشکی سری «عماد ۴» حزب‌الله پخش کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان در رونمایی از پایگاه سری خود اعلام کرد: یکی از پیام‌های «عماد ۴» نشان دادن میزان «محرمانه بودن بسیار عالی» در مورد مکان قابلیت‌های موشکی حزب‌الله است.

طبق گزارش المیادین به نقل از رسانه‌ نظامی حزب‌الله لبنان، تأسیسات واقع در اعماق زمین نه تنها از قابلیت‌های اطلاعاتی متخاصم به دور است، بلکه در برابر اهداف متخاصم نیز در امان می‌ماند.

در پیام‌های «عماد ۴» آمده است: تاسیسات واقع در عمق زمین نه تنها از قابلیت‌های اطلاعاتی خصمانه دور است، بلکه محافظت در برابر اهداف متخاصم را نیز فراهم می‌کند.

در این پیام‌ها تاکید شده است: مقاومت همیشه ظرفیت کامل برای پاسخگویی تند و مخرب را خواهد داشت.

در پیام‌های «عماد ۴» آمده است: مقاومت همان طور که در علوم راهبردی می‌گویند، قابلیت «ضربه دوم» را خواهد داشت.

در این پیام‌ها همچنین عنوان شده است: در ویدیو تأسیسات با شماره «۴» نشان داده می‌شود که یکی از مجموعه‌ امکاناتی است که شماره واقعی آنها مشخص نیست.

در این پیام‌ها تاکید شده است: این ویدئو میزان راحتی عملیاتی را نشان می‌دهد که مبارزان در زیرزمینی در تأسیساتی به اندازه یک شهر کار می‌کنند.

در پیام‌های «عماد ۴» تاکید شده است: این تأسیساتی که مجاهدان در آن در زیرزمین کار می‌کنند، مشخص نیست از کجا شروع شده، به کجا ختم می‌شود و به چه چیزی متصل است.

طبق این پیام‌ها، توانمندی‌های مقاومت اسلامی به ویژه موشک‌ها برای دفاع از لبنان آمادگی کامل دارند. مقاومت از جنگ نمی‌ترسد، بلکه اگر دشمن تصمیم بگیرد در تشدید تنش و تهاجم بیش از حد پیش برود، آماده جنگ است.

اسکای نیوز عربی نیز اعلام کرد این پایگاه موسوم به پایگاه عماد ۴ مجهز به موشک‌ها یا سیستم‌های الکترونیکی و سکوهای شلیک موشک است.

این شبکه گزارش داده است این پایگاه مجهز به شبکه برق و سیستم‌های تماس و استحکامات بزرگ است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->