نمایندگان موافق و مخالف وزیر پیشنهادی کار چه گفتند؟ کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر پیشنهادی کار موافقت کرد توضیح قالیباف درباره استعلام وزرای پیشنهادی پزشکیان | جزئیات اعتراض یک نماینده به صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت + فیلم ظفرقندی: اکنون با معضلی به نام مهاجرت کادر درمان مواجهیم افشای جزئیات پیشنهاد جدید آمریکا درباره توافق غزه مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی بهداشت در جلسه بررسی صلاحیت او چه گفتند؟ عراقچی: سیاست «مدیریت تخاصم» با آمریکا را در پیش خواهم گرفت رفع ناترازی گاز؛ برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت آخرین اخبار حضور وزرای کابینه مسعود پزشکیان در مجلس برای بررسی صلاحیت چهارمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی با گزارش وزیر امورخارجه آغاز شد امیرحسین ثابتی فیلم صحبت‌های عراقچی در زمان خارج‌شدن ترامپ از برجام را در جلسه رای اعتماد وزیر خارجه پخش کرد باقری‌کنی: دیپلمات تراز کسی است که ازخودگذشتگی دارد سومین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم پایان یافت | بررسی صلاحیت وزیر خارجه نیمه تمام ماند دیدگاه مخالفان و موافقان با وزیر پیشنهادی امور خارجه دولت چهاردهم چه بود؟ دیدار استاندار خراسان‌رضوی با اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی همتی: تاکید بر رشد اقتصادی پایدار و ایجاد اشتغال از طریق توسعه بخش خصوصی راهبرد من است موافقت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با عباس عراقچی پی‌ نما | روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از عبرت کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ نفی اشرافی گری، بایستگی حکومتی و شایستگی اخلاقی ممنوعیت حمل دارو در تمامی اشکال آن به عراق پزشکیان در دیدار با نمایندگان خراسان‌رضوی در مجلس: افراد نخبه و توانمند را به کار خواهیم گرفت
سرخط خبرها

رفع ناترازی گاز؛ برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت

  • کد خبر: ۲۴۵۹۳۴
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
رفع ناترازی گاز؛ برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت
وزیر پیشنهادی نفت گفت: بخشی از سرفصل‌های کلی برنامه‌ای که به مجلس شورای اسلامی ارائه کردم، راهکار‌هایی برای افزایش ظرفیت تولید گاز است که به رفع ناترازی این حوزه کمک می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محسن پاک‌نژاد در تشریح برنامه‌های خود اظهار کرد: بخشی از سرفصل‌های کلی برنامه‌ای که به مجلس شورای اسلامی ارائه کردم به راهکار‌های افزایش تولید نفت خام در کشور برمی‌گردد که منطبق با اهداف کمی برنامه هفتم توسعه است. بخشی هم راهکار‌هایی برای افزایش ظرفیت تولید گاز بوده که به رفع ناترازی این حوزه کمک می‌کند.

وی افزود: در ادامه راهکار‌های برای مدیریت تقاضا و بحث بهینه‌سازی مصرف، افزایش تولید گاز و راهکار‌هایی برای افزایش تقاضا و بهینه‌سازی مصرف ارائه شده که این برنامه‌ها می‌تواند به رفع ناترازی حوزه گاز کمک کند.

پاک‌نژاد ادامه داد: بخش دیگری از برنامه‌های ارائه شده متمرکز بر رفع دغدغه‌ها است که منابع انسانی و همکاران ما در صنعت نفت دارند و این جزو اولویت‌های برنامه بوده که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود و رفع دغدغه‌ها این همکاران به تفصیل در متن برنامه ارائه شده است.

محسن پاک‌نژاد متولد ۱۳۴۵ در تهران و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. وی فعالیت شغلی خود را از ابتدای دهه ۱۳۷۰ در وزارت نیرو آغاز کرد، وی از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۰ معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری بوده است.

وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم فعالیت کاری خود را از ابتدای دهه ۱۳۷۰ در وزارت نیرو آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۷ به‌عنوان مشاور وزیر نفت و رئیس ستاد نظارت بر سوخت‌رسانی وزارت نفت و از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹ به‌عنوان مدیر طرح توسعه میدان‌های گازی فعالیت کرد و در سال ۱۳۷۹ به‌عنوان مدیرکل نظارت بر صادرات مواد نفتی و بازرسی فنی وزارت نفت منصوب شد.

پاک‌نژاد در سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ با حفظ سمت، عضو هیات مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز بود. پاک‌نژاد در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بود و سپس تا ۱۳۹۲به عنوان معاون مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران فعالیت کرد.

وی از ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به عنوان معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری فعالیت می‌کرد. وی در سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید و از اعضای هیات مدیره این شرکت بود. مدیرکل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی وزارت نفت و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی نفت ایران از دیگر مسئولیت‌های وی پیش از معاونت امور تولید در شرکت ملی نفت به‌شمار می‌رود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->