دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
سرخط خبرها
امام جمعه مشهد اعلام کرد:

قرارگاه مواسات، پناهگاه محرومان و اقشار آسیب‌پذیر باشد

  • کد خبر: ۲۴۷۴۲
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
قرارگاه مواسات، پناهگاه محرومان و اقشار آسیب‌پذیر باشد
رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، صبح امروز به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی، فرمانده سپاه امام‌رضا(ع)، شهردار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد.
علی صمدی جوان_ به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد در ارتباط با این رزمایش گفت: قرارگاه مردمی مواسات، بنا به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد و رسالت خود را کمک به اقشار آسیب‌پذیر از ویروس منحوس کرونا قرار داد.


امام‌جمعه مشهد تصریح کرد: کمک به محرومان و خانواده‌هایی که به‌علت کرونا، معیشت آنان دچار مشکل شده است، تنها یکی از نتایج تشکیل این قرارگاه است و نتایج بسیار مهم‌تری را نیز با خود همراه داشته است.


نماینده، ولی فقیه ادامه داد: ۲ ویژگی در برپایی این قرارگاه است: نخست، مساعدت در برپایی رزمایش است که ترکیبی از حضور نیرو‌های انقلابی دستگاه‌های اجرایی استان و حمایت‌های عظیم مردمی، جهادی و مساجد ماست. بر این اساس، تاکنون ۱۰۹ هزار نفر از قشر آسیب‌پذیر از نظر درآمد، علاوه بر جامعه آماری نهادهایی، چون کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و بهزیستی شناسایی شده‌اند و کار شناسایی محرومان و آسیب‌دیدگان از کرونا برعهده ائمه جماعات مساجد و ائمه جمعه شهرستان‌های استان خواهد بود و انتظار داریم تمامی نیرو‌های انقلابی، بسیجی و مردمی با ایشان همکاری کنند.


دومین ویژگی برپایی این قرارگاه که نتیجه اصلی این رزمایش است، نشان‌دادن تمدن نوین اسلامی در برابر تمدن‌های غربی است. به یاد داشته باشید از زمان شیوع ویروس، مردمان تمدن‌های شیطانی و استعماری غرب، اسلحه خریدند و به جان هم افتادند، اما در تمدن و فرهنگ اسلامی و در جمهوری اسلامی که نماد این تمدن است، مردم ما دست در دست یکدیگر گذاشتند تا به هم کمک کنند و این از ثمرات تعالیم و دستورات مقام معظم رهبری است. این، غلبه فرهنگ اسلامی بر فرهنگ شیطانی غرب است.


آیت‌الله علم‌الهدی درباره شأن اقدامات و کمک‌های مردمی اخیر گفت: کمک‌های انقلابی شما عظمت دارد و می‌توان با مجاهدان جنگ‌های بدر و احد آن را برابر دانست؛ زیرا که شما امروز اسلام را احیا کردید و فرهنگ کمک به محرومان را رواج دادید.


نماینده، ولی فقیه به اقدامات مثبت شهرداری مشهد اشاره کرد و افزود: شهرداری مشهد، هم نهادی حاکمیتی است و هم نهادی مردمی. یکی از اقدامات خوب شهرداری آن است که از اول ماه مبارک رمضان، تمام کارگران سرگذر و کارگران فصلی در قسمت‌های مختلف شهرداری به کار گرفته خواهند شد که برای این اقدام از شهردار محترم تشکر می‌کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->