بازگشت ظریفِ جواد مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا: ترامپ مقصر خروج آشفته از افغانستان است رژیم صهیونیستی پیکر ۵۵۲ شهید فلسطینی را توقیف کرد سردار غیاثی: ویژگی مشترک شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی، کسب رضای الهی و کار برای مردم بود استاندار خراسان رضوی: شجاعت عنصر اصلی در تحقق اراده بسیجی است افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت اسکان زائران در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ در مشهد واکنش نمایندگان مجلس به انتصاب «عبدالکریم حسین زاده» از سوی رئیس جمهور پیام ارتش به مناسبت هفته دولت؛ آماده هرگونه همکاری با دولت چهاردهم هستیم فائزه دولتی به سِمَت مشاور و دستیار ویژه معاون‌اول رئیس‌جمهور منصوب شد + سوابق رئیس جمهور فرمان اجرای سرشماری کشاورزی سال ۱۴۰۳ را صادر کرد وزیر کشور: تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید اتخاذ شد پزشکیان: کاری نکنیم که نخبه‌ها را فراری بدهیم | کشور را قرار نیست کارخانه‌ها بسازند بلکه انسان‌ها آن را درست می‌کنند + فیلم مراسم بزرگداشت شهدای دولت در مشهد برگزار می‌شود (۸ شهریور ۱۴۰۳) دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب | آیت‌الله خامنه‌ای: حتماً به میان مردم و به سفر‌های استانی بروید+ فیلم و عکس وزیر دفاع: هژمونی دشمن در برابر فرهنگ مقاومت فروپاشیده است افزایش آمار قربانیان حملات تروریستی پاکستان به ۵۰ نفر یک کشته و ۱۲ مصدوم در آتش سوزی مرز پرویزخان پنج شهید و تعدادی زخمی در بمباران اردوگاه نور شمس اخراج پناهجویان و قوانین حمل سلاح در آلمان تشدید می‌شود علت دستگیری مالک تلگرام مشخص شد| از سوءاستفاده از کودکان تا قاچاق مواد مخدر حمله پهپادی حزب‌الله به «الجلیل غربی» در سرزمین‌های اشغالی(۵ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب | آیت‌الله خامنه‌ای: حتماً به میان مردم و به سفر‌های استانی بروید+ فیلم و عکس

  • کد خبر: ۲۴۷۴۸۳
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب | آیت‌الله خامنه‌ای: حتماً به میان مردم و به سفر‌های استانی بروید+ فیلم و عکس
اعضای هیئت دولت چهاردهم به مناسبت هفته دولت، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره)، با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با هفته دولت، آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور و  اعضای هیئت دولت چهاردهم برای نخستین بار با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار فرمودند: خدا را شکرگزاریم که بحمدالله دولت با همت رئیس جمهور محترم و با کمک ارزنده‌ی مجلس شکل گرفت. این خیلی نعمت بزرگی است. در دولتهای گذشته گاهی تا نزدیک یک ماه یا بیشتر دولت نمیتوانست شکل بگیرد و همه‌ی وزرا از مجلس رأی اعتماد نگرفته بودند. این را خدا لطف کرد به شما و به ما و به کشور که بحمدالله همه‌ی وزرا از مجلس، با اعتماد مجلس به آنها به سلامتی بیرون آمدند. کسانی که در این انتخابات و تشکیل این دولت بعد از آن حادثه‌ی سنگین و تلخ مؤثر بودند، همه‌شان پیش خدای متعال مأجورند.

ایشان تصریح کردند: آقای رئیس‌جمهور در این زمینه خیلی پُر کار و با تلاش وارد شدند برای انتخاب وزیرانی که باید با ایشان همکاری کنند با بنده هم مشورت کردند و من خب بعضی از افرادی که تعدادی را که می‌شناختم یا صلاحیت آنها از طرق مورد وثوق به ما رسیده بود اینها را تأیید کردم، بعضی‌ها را هم تأکید کردم، تعداد بیشتری را هم نمی‌شناختم گفتم نظری نسبت به آنها ندارم. خب بحمداللّه ایشان توانستند انتخاب را انجام بدهند و مجلس را هم قانع کنند و این موفقیت بزرگی بود خدا را سپاس میگوییم.
 

تاکید رهبر انقلاب بر انتخاب اعضای کابینه
 
مقام معظم رهبری خطاب به وزرای کابینه خاطرنشان کردند: امروز همه‌ی این وزرای محترم و شما برادران و خواهران عزیزی که مورد اعتماد رئیس‌جمهور و مجلس قرار گرفتید همه‌تان مقامات عالی‌رتبه‌ی این کشورید وظیفه‌ی همه‌ی ماست که از شماها حمایت کنیم، کمکتان کنیم اگر احتیاج به کمک داشته باشید و تلاش کنیم که ان‌شاءاللّه شما در کارهایتان موفق باشید.

ایشان متذکر شدند: شما امروز در جایگاهی قرار گرفتید که میتوانید در پیشرفت کشور و در اداره‌ی امور کشور مؤثر باشید. وزارت یک چنین موقعیتی را به شماها داده این نعمت الهی است، اینی که انسان بتواند خدمت کند به مردم این نعمت بزرگی است.

حضرت آیت الله خامنه ای یادآور شدند: چهارسال زود میگذرد لکن در همین مهلت زود گذر کارهای بزرگ میتوان کرد. امیرکبیر سه سال در کشور حکومت کرد؛ کارهای بزرگی را بنیانگذاری کرد. خود آقای رئیسی عزیز ما سه سال حکومت کرد و ریاست کرد کارهای خوبی ایشان انجام داد و بعضی‌ کارها را پایه‌گذاری کرد که ان‌شاءاللّه ثمره‌اش را بعدها کشور خواهد دید.
 
 
شاخص‌های انتخاب همکاران برای دولت  از دیدگاه رهبری انقلاب اسلامی
تکیه بر کار کارشناسی به معنای حکمرانی خردمندانه است
 حل مسئله گرانی و تورم جزو اولویت‌های فوری است
 
دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضا هیئت دولت دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضا هیئت دولت دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضا هیئت دولت دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضا هیئت دولت دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضا هیئت دولت دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضا هیئت دولت
تصاویری از دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضای هیئت دولت


تکمیل می شود...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->