نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده
سرخط خبرها

تعویق سفر‌های هوایی تا ۶ ماه دیگر

  • کد خبر: ۲۴۷۵۰
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
تعویق سفر‌های هوایی تا ۶ ماه دیگر
تحقیقات و نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط سازمان بین‌المللی حمل و نقل هوایی یاتا حاکی از آن است که حداقل ۴۰ درصد از مسافران، سفر‌های هوایی خود را دست کم به مدت شش ماه به تعویق خواهند انداخت.
به گزارش شهرآرانیوز، کارشناسان و تحلیلگران فعال در سازمان بین‌المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA) به تازگی در نظرسنجی و تحقیقات جدید صورت گرفته دریافت و اعلام کردند که حدود نیمی از مسافران در کشور‌های مختلف جهان، تصمیم گرفته‌اند پرواز و سفر‌های هوایی خود را حداقل به مدت ۶ ماه یا بیشتر به تعویق بیندازند تا از بقعه شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا گذر کنند.
طبق گزارش Anadolu Agency، این درحالیست که ۶۰ درصد از مسافران در کشور‌های مختلف جهان انتظار دارند که یک تا دو ماه آینده شیوع و همه گیری ویروس کرونا تحت کنترل قرار گیرد و آن‌ها قادر باشند پرواز و سفر‌های هوایی خود را از سر بگیرند.
الکساندر دژونیاک، مدیر ارشد اجرایی یاتا با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص خاطرنشان کرد: صنعت هوایی حتی پس از پایان بحران کرونا نیز همچنان تحت تاثیر رکود شدید اقتصادی ناشی از همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ بحران زده خواهد ماند.
وی در ادامه اظهاراتش افزود: انتظار می‌رود همزمان با لغو محدودیت‌های سختگیرانه در کشور‌های مختلف و همچنین بازگشایی مرز‌های هوایی در سراسر جهان، حجم تقاضای مسافران و پرواز به مقاصد مختلف روند افزایشی را تجربه کند.
طبق گزارش یاتا برآورد شده است که درآمدزایی شرکت‌های هواپیمایی در سال جاری میلادی با یک کاهش ۵۵ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ میلادی، به ۳۱۴ میلیارد دلار کاهش یابد. همچنین پیش‌بینی شده است تقاضای مسافران برای سفر‌های هوایی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نیز همچنان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک کاهش ۸۰ درصدی مواجه شود.
تاکنون حجم ترافیک هوایی ۲۹۰ ایرلاین در سراسر جهان، با ۸۲ درصد کاهش روبه‌رو بوده است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->