اکران مردمی «قلب رقه» در مشهد+ویدئو اولین تیزر فیلم «زودپز» رامبد جوان با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده کتاب «از بلدیه تا شهرداری» رونمایی شد (۸ شهریور ۱۴۰۳) «تعویق» در راه جشنواره مستقل انگلستان کمانچه‌نوازی «کیهان کلهر» در کره جنوبی آخرین وضعیت محمدعلی بهمنی (۸ شهریور ۱۴۰۳) آخرین وضعیت «محمد بحرانی»، صداپیشه جناب‌خان، در بیمارستان زمان پخش و تکرار سریال «سوران» در آی‌فیلم امین تارخ نقش‌های جاودانی به یادگار گذاشت داوران جشنواره آسمان معرفی شدند + اسامی مشهد، مرکز موسیقی قومیت‌های مختلف کشور انگیزه کار فرهنگی به تنهایی کافی است؟ | درباره یک نرم افزار کتاب خوان و فروشگاه اینترنتی کتاب در مشهد ماجرای عکس‌های «بازار سرشور مشهد» که از صفحه اینستاگرام «اپل» سردرآورد فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۸ و ۹ شهریور ۱۴۰۳) + زمان پخش «رکسانا» از ایران به اسکار ۲۰۲۵ می‌رود؟ صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳
سرخط خبرها

اکران مردمی «قلب رقه» در مشهد+ویدئو

  • کد خبر: ۲۴۸۱۱۶
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
اکران مردمی «قلب رقه» در مشهد+ویدئو
فیلم سینمایی «قلب رقه» با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی اطلس مشهد اکران مردمی شد.

پردیس سینمایی اطلس مشهد امشب، ۸ شهریور ۱۴۰۳، میزبان اکران مردمی فیلم سینمایی «قلب رقه» بود. این رویداد فرهنگی با حضور پرشور عوامل فیلم از جمله فرهاد قائمیان و شادی مختاری، بازیگران توانمند این اثر، و خیرالله تقیانی کارگردان و سعید پروینی تهیه کننده همراه بود.

مشهدی‌ها با استقبال گرمی از این رویداد هنری، نشان دادند که سینما و هنر در دل مردم این شهر جایگاه ویژه‌ای دارد. اکران این فیلم فرصتی مغتنم برای مخاطبان مشهدی بود تا از نزدیک با بازیگران محبوب خود دیدار کنند و از داستانی متفاوت و جذاب لذت ببرند.

در حاشیه این اکران فرصتی شد تا با نقش آفرینان این فیلم گفتگوی اجمالی داشته باشیم.

اکران گسترده فیلم‌ها در شهر‌های مختلف، فرصتی برای رونق فرهنگ و هنر است

فرهاد قائمیان، بازیگر سینما و تلویزیون، در خصوص اکران گسترده فیلم‌ها در شهر‌های مختلف از جمله مشهد، اظهار داشت: اکران گسترده در شهر‌های مختلف می‌تواند به شکل‌گیری ارتباط نزدیک‌تر بین هنرمندان و مخاطبان کمک کند. این امر باعث رونق فرهنگ و هنر و افزایش صمیمیت بین مردم و هنرمندان می‌شود.

وی همچنین افزود: مهم است که فعالیت‌های فرهنگی و هنری فقط به تهران محدود نشوند و در سراسر کشور شاهد این رویداد‌ها باشیم.

قائمیان در پایان ابراز خوشحالی کرد که در مشهد حضور دارد و از فرصت اکران گسترده فیلم‌ها برای ارتباط مستقیم با مخاطبان تقدیر کرد.

نقش من در "قلب رقه" یک شاه نقش بود که شانس بزرگی نصیبم شد

در ادامه شادی مختاری، بازیگر فیلم "قلب رقه"، در نقش ریما در خصوص نقش خود چنین گفت: فیلم‌نامه‌ای که خواندم، به من این فرصت را داد تا نقشی بسیار متفاوت و دور از خودم را ایفا کنم.

وی افزود: این نقش از نظر زبان، ملیت، پوشش و بسیاری از جنبه‌های دیگر، کاملاً متفاوت بود و به همین دلیل برای من بسیار جذاب بود. چنین نقشی را در اصطلاح "شاه نقش" می‌نامند و به ندرت پیش می‌آید که یک بازیگر چنین فرصتی داشته باشد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود گفت: اکران گسترده فرصتی برای ارتباط نزدیک‌تر مخاطبان با عوامل فیلم فراهم می‌کند و این امر برای من به معنای احترام به مخاطب است.

مختاری ادامه داد: این فرصت می‌تواند به دیده شدن بیشتر فیلم کمک کند، اما از نظر من، احترام به مخاطب از همه چیز مهم‌تر است.

مختاری در پایان از فرصتی که برای ایفای این نقش به او داده شده است، ابراز رضایت و تشکر کرد.

فیلم سینمایی «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی، داستانی حماسی و عاشقانه را روایت می‌کند که در فضایی متفاوت از سینمای ایران به تصویر کشیده شده است. این فیلم با موضوعی جذاب و بازی‌های درخشان بازیگران، توانسته است نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->