پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش
سرخط خبرها

چالش مهارت‌های توپ‌وتور دختران در لیگ مجازی

  • کد خبر: ۲۴۸۴۲
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
چالش مهارت‌های توپ‌وتور دختران در لیگ مجازی
بانوان ورزشکار، در روز‌های خانه‌نشینی هم به میدان رقابت می‌روند
مژده رنگیان/شهرآرانیوز - در روز‌هایی که هنوز سالن‌های ورزشی و تمرینات گروهی تعطیل و همه ورزشکاران خانه‌نشین هستند، هیئت فوتبال خراسان‌رضوی برای ایجاد انگیزه و حرکت و رقابت در بین ورزشکاران اقدام به برگزاری چالش کرده است؛ چالشی که دختران هم فرصت نمایش هنرمندی‌های خود در دنیای توپ‌وتور را دارند و قرار است بهترین‌های استان تا یک ماه آینده معرفی شوند. این برای نخستین‌بار است که دختران ورزشکار استان می‌توانند همچون پسران، استعداد‌های خود را دراین‌زمینه به چالش بکشند و مربی تیم ملی به‌همراه ملی‌پوش فوتبال زنان عملکرد آن‌ها را داوری کند.
نایب‌رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره چالش بانوان اظهار کرد: با توجه به طولانی‌شدن خانه‌نشینی ورزشکاران، طی جلساتی که کمیته بانوان و کمیته جوانان هیئت فوتبال خراسان رضوی داشت، تصمیم گرفتیم کار متفاوتی در این روز‌ها انجام دهیم. قرار نبود برنامه‌ای موقتی باشد، بلکه یک چالش ادامه‌دار در قالب لیگ است و هر ورزشکار باید ۱۰ حرکت را در حدود یک ماه انجام دهد. حرکات در دسته‌های مختلف تکنیکی، فان و بدن‌سازی طراحی شده‌اند. قرار است هر ۴ روز چالش جدید معرفی شود و هر شخصی فرصت دارد در این ۴ روز چالش را انجام دهد و برای ما ارسال کند. درحال‌حاضر مهلت چالش اول به پایان رسیده است و از امروز چالش دوم آغاز می‌شود.
فاطمه شریف تصریح کرد: برای بخش بانوان من به‌همراه سمانه چهکندی، ملی‌پوش مشهدی فوتبال، داوری فیلم‌های ارسالی را برعهده داریم. هر فردی در هر چالش یک امتیاز کسب می‌کند و درنهایت مجموع امتیازاتی که ورزشکار به دست آورده است، جایگاه او را مشخص می‌کند. البته پیش از انتخاب نهایی، پس از آنکه از سوی داوران برترین ورزشکاران مشخص شدند، در بخش مردمی نیز نظرسنجی خواهد شد؛ به‌این‌صورت که در معرفی نهایی بهترین نفرات، سهم داوران ۶۰ درصد و مردم ۴۰ درصد خواهد بود. او ادامه داد: هیئت فوتبال همیشه سعی کرده است تا نگاهی یکسان به بانوان و آقایان داشته باشد و به‌همین‌خاطر جوایز ورزشکاران نیز یکسان است. به نفر اول یک‌میلیون تومان، نفر دوم ۶۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۴۰۰ هزار تومان جایزه اهدا می‌شود. در کنار این افراد، ۱۰ نفر که توانسته باشند عملکرد ویژه‌ای از خود نشان دهند نیز هدایایی خواهند داشت. نایب‌رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره استقبال بانوان از این چالش اظهارکرد: خوشبختانه استقبال خوب بوده و فیلم‌های خوبی به دست ما رسیده است؛ اما انتظار بیشتری از بانوان داریم. شاید عده‌ای از بانوان ما فکر می‌کنند که توانایی انجام چالش‌ها را ندارند، درحالی‌که پیام ما به آن‌ها این است که خودشان را قبول داشته باشند؛ زیرا هیچ کم‌وکسری نسبت به آقایان ندارند و از پس همه این چالش‌ها برمی‌آیند. به‌همین‌دلیل منتظر استقبال بیشتر بانوان استان هستیم. شریف درباره اینکه چرا تفاوتی بین حرکاتی که بانوان و آقایان قرار است انجام دهند قائل نشده‌اید و ممکن است برای بانوان سخت باشد، تصریح کرد: حرکات از درجه سختی بالایی برخوردار نیستند و ورزشکاران می‌توانند از پسِ آن بربیایند. به‌خاطر همین موضوع برای آقایان محدودیت سنی گذاشته‌ایم، اما در بخش بانوان رده سنی آزاد است و کودکان تا بزرگ‌سالان می‌توانند در چالش‌ها شرکت کنند.
او تأکید کرد: شرکت در این چالش فقط برای فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌ها نیست، بلکه هر شخصی که توانایی انجام آیتم‌ها را داشته باشد، می‌تواند در آن شرکت کند. علاقه‌مندان باید با ضبط ویدئو‌های سی‌ثانیه‌ای، آثار خود را به football_khorasan_admin@ در پیام‌رسان ارسال کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->