ارزیابی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران ایام پایانی ماه صفر در مشهد قول‌های شهردار منطقه ۳ برای حل مشکلات محله قرقی مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در قاسم‌آباد مشهد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) + عکس گلایه مردمی از تردد خودرو‌های دولتی از مسیر‌های ویژه حمل و نقلی استقبال زائران درراه‌مانده از سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد طرح‌های اجراشده شهرداری مناطق مشهد برای دهه آخر صفر | میزبانی از زائران در طبق اخلاص ورود بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار زائر به مشهد (از ۴ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌های مدیریت شهری مشهد برای تسهیل تردد زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ فرهمندی: خط قرمز مدیریت شهری مشهدمقدس، زائر امام‌رضا(ع) است | با تاکسی‌رانان متخلف برخورد می‌کنیم خدمت‌رسانی شبانه‌روزی مواکب به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در پایانه مسافربری مشهد شهرداری مشهد سطح خدمات‌رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ را در محور‌های جاده‌ای ارتقا داد اجرای اقدامات گسترده پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران در آستانه شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد افزایش ساعت خدمات‌رسانی اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در محور حرم مطهر رضوی از امروز (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) راه‌اندازی پویش مردمی پاکبان افتخاری به مناسبت دهه آخر صفر ۱۴۰۳ محصورسازی فضای سبز مسیر‌های پرتردد زائرین در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهد ممنوعیت تردد وسایل نقلیه عمومی در خیابان اندرزگو مشهد از امروز (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) جابه‌جایی رایگان ۱۳۰۰ زائر دهه آخر صفر ۱۴۰۳ با استفاده از خطوط شاتلی اتوبوس‌رانی مشهد ممنوعیت نصب چادر در بوستان‌های شهر مشهد در روزهای پایانی صفر ۱۴۰۳ سرویس‌دهی متروی مشهد از امشب رایگان می‌شود (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) رونق دوباره هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد در دهه آخر صفر مشکلی برای تأمین آب مواکب طی روزهای پایانی صفر ۱۴۰۳ وجود ندارد
سرخط خبرها

شهرداری مشهد سطح خدمات‌رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ را در محور‌های جاده‌ای ارتقا داد

  • کد خبر: ۲۴۸۵۶۱
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
شهرداری مشهد سطح خدمات‌رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ را در محور‌های جاده‌ای ارتقا داد
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در بازدید‌های اخیر از محورهای منتهی به مشهدالرضا(ع)، نواقص شناسایی و به‌سرعت رفع شده‌اند.

مهدی یعقوبی در گفتگو با شهرآرانیوز، با اشاره به بازدید‌های انجام‌شده از محور‌های جاده‌ای اظهار کرد: بازدید‌ها با هدف بررسی و ارزیابی نحوه خدمات‌رسانی به زائران پیاده‌ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد در تمام محور‌هایی که زائران در آن‌ها حضور دارند، خدمات لازم را ارائه داده است، عنوان کرد: این خدمات شامل حوزه‌های مختلفی از جمله فرهنگی، خدماتی، زیرساختی و شهری است. در حوزه زیرساختی، استقرار مواکب و فراهم‌کردن نیاز‌های آنان ازجمله تأمین آب غیرشرب، استقرار سرویس‌‌بهداشتی و حمام‌ها، جانمایی سطل‌های زباله و نظافت محیط انجام شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری بیان کرد: ماشین‌آلات مورد نیاز برای این محور به طور کامل تأمین و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. روز گذشته بازدیدی از جاده نیشابور صورت گرفت و در این محور برخی نواقص شناسایی و تصمیمات لازم برای رفع آن‌ها اتخاذ شد. نیاز‌هایی مانند تأمین تانکر‌های آب غیرشرب و پشتیبانی سرویس‌های بهداشتی به طور کامل حل شد و توزیع مخازن زباله نیز امروز به پایان رسید.

یعقوبی خاطرنشان کرد: تعداد زائران به طور دقیق برآورد نشده، اما شهرداری مشهد اقدامات خود را نسبت به سال گذشته ارتقا داده است. در ابتدای این دوره، ۳۸ دستگاه تانکر برای پشتیبانی آب غیرشرب پیش‌بینی شده بود که اکنون تعداد آن‌ها به ۵۱ دستگاه افزایش یافته است. متناسب با نیاز‌های اعلام‌‌شده، خدماتی همچون جمع‌آوری زباله، پاک‌سازی و شستشوی خیابان‌ها و مواکب انجام می‌شود.

وی در خصوص سرویس‌های بهداشتی گفت: تقریباً در تمام نقاط، مستقر شده‌اند و در صورت نیاز فوری، از امکانات موجود جا‌به‌جایی انجام خواهد شد تا خدمات بهینه و مناسبی به زائران ارائه شود. با ادامه این روند، خدمات‌رسانی به زائران به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->