پیشینه مزرعه‌ای قدیمی که روزگاری پشت دروازه مشهد قرار داشت | زدودن گرد غربت از چهره «گود سلوک» ارزیابی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران ایام پایانی ماه صفر در مشهد قول‌های شهردار منطقه ۳ برای حل مشکلات محله قرقی مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در قاسم‌آباد مشهد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) + عکس گلایه مردمی از تردد خودرو‌های دولتی از مسیر‌های ویژه حمل و نقلی استقبال زائران درراه‌مانده از سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد طرح‌های اجراشده شهرداری مناطق مشهد برای دهه آخر صفر | میزبانی از زائران در طبق اخلاص ورود بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار زائر به مشهد (از ۴ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌های مدیریت شهری مشهد برای تسهیل تردد زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ فرهمندی: خط قرمز مدیریت شهری مشهدمقدس، زائر امام‌رضا(ع) است | با تاکسی‌رانان متخلف برخورد می‌کنیم خدمت‌رسانی شبانه‌روزی مواکب به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در پایانه مسافربری مشهد شهرداری مشهد سطح خدمات‌رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ را در محور‌های جاده‌ای ارتقا داد اجرای اقدامات گسترده پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران در آستانه شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد افزایش ساعت خدمات‌رسانی اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در محور حرم مطهر رضوی از امروز (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) راه‌اندازی پویش مردمی پاکبان افتخاری به مناسبت دهه آخر صفر ۱۴۰۳ محصورسازی فضای سبز مسیر‌های پرتردد زائرین در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهد ممنوعیت تردد وسایل نقلیه عمومی در خیابان اندرزگو مشهد از امروز (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) جابه‌جایی رایگان ۱۳۰۰ زائر دهه آخر صفر ۱۴۰۳ با استفاده از خطوط شاتلی اتوبوس‌رانی مشهد ممنوعیت نصب چادر در بوستان‌های شهر مشهد در روزهای پایانی صفر ۱۴۰۳ سرویس‌دهی متروی مشهد از امشب رایگان می‌شود (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) رونق دوباره هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد در دهه آخر صفر مشکلی برای تأمین آب مواکب طی روزهای پایانی صفر ۱۴۰۳ وجود ندارد
سرخط خبرها

قول‌های شهردار منطقه ۳ برای حل مشکلات محله قرقی مشهد

  • کد خبر: ۲۴۸۵۸۵
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
قول‌های شهردار منطقه ۳ برای حل مشکلات محله قرقی مشهد
قرقی جزو محدوده منفصل منطقه ۳ شهرداری مشهد است. موقعیت جغرافیایی و طی مسیر سبب شده است که درخواست‌های شهروندان ساکن در این محله از حوزه مدیریت شهری بیشتر و پررنگ‌تر به نظر برسد.

«مسئولان شهرداری لطفا سری به محله قرقی بزنند، وضعیت این محله نیاز به توجه ویژه دارد. با بارش باران و برف، آب برخی کوچه‌های محله را بر می‌دارد. چیزی به شروع فصل پاییز و بارش‌ها نمانده است. از شهرداری می‌خواهیم که برای حل این مسئله کاری بکند.»

«خیابان کشمیری ۱۹ در محله قرقی بسیار باریک و خطرناک است و ممکن است راننده‌ها تصادف کنند.» از مسئولان شهرداری منطقه درخواست داریم تا نسبت به تکمیل پارک محلی خیابان کشمیری ۲۲ توجه ویژه داشته باشند. شهروندان ساکن در این محله از کمبود فضای سبز رنج می‌برند.»
«گلزار شهدای محله قرقی وضعیت نامناسبی دارد، موضوع بهسازی این گلزار را چندین بار به شورای اجتماعی محله قرقی منعکس کرده‌ایم، لطفا متولیان این حوزه به این مطالبه مردمی جامه عمل بپوشانند.»

این چند پیام مردمی درباره مشکلات محدوده قرقی است. قرقی جزو محدوده منفصل منطقه‌۳ شهرداری مشهد است، به این معنی که برای رسیدن به آن باید در امتداد خیابان رسالت شمالی و از روستا‌های دهرود، همت‌آباد و علی‌آباد گذر کنید تا دوباره وارد محدوده خدماتی شهرداری منطقه‌۳ در این محله شوید. شاید همین نوع موقعیت جغرافیایی و طی مسیر سبب شده است که درخواست‌های شهروندان ساکن در این محله از حوزه مدیریت شهری بیشتر و پررنگ‌تر به نظر برسد. بر همین اساس در گزارش پیگیرانه امروز پیگیری تعدادی از درخواست‌های شهروندان را در اولویت قرار داده ایم.

شهردار منطقه ۳ مشهد برای ساکنان این محله خبرخوشی دارد. سید علی حسینی به اجرای پانزده پروژه زودبازده برای شهروندان ساکن در این محله اشاره دارد. پروژه‌هایی که به گفته او برپایه تعداد زیادی از خواسته‌های شهروندان است.
شهردار منطقه‌۳ می‌گوید: مقرر شده است امسال و در قالب اجرای پروژه‌های زودبازده، قرقی یکی از محلات هدف قرار بگیرد. باید به این نکته اشاره داشت که در دوره‌های زودبازده ۱ و ۲ برای این محله تعداد زیادی از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و... اجرا و به بهره‌برداری رسید.

حسینی ادامه می‌دهد: امسال نیز پانزده پروژه زودبازده با اعتباری بالغ بر‌۱۵۰‌میلیارد ریال برای این محله پیش‌بینی شده است که تکمیل پروژه پارک کشمیری ۲۲ و ۲۴ با اعتبار ۵۰‌میلیارد ریال یکی از مهم‌ترین این پروژه‌هاست.
شهردار منطقه ۳ مشهد درباره دیگر پروژه‌های اجرایی زودبازده توضیح می‌دهد: در ادامه پاسخ به مطالبات شهروندان، بهسازی گلزار شهدای محله قرقی، طراحی کانال انتهای کوچه‌های کشمیری (کوچه‌های فرد)، اجرای کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی کشمیری‌۱۱ و اجرای کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی کشمیری‌۱۹ در دستورکار اجرا قرار دارد.

حسینی تأکید می‌کند: شهروندان ساکن در این محله اطلاع داشته باشند که پیاده‌روسازی محور اصلی کشمیری، تعریض معبر کشمیری‌۱۹ و طراحی کال سیاسک نیز از دیگر برنامه‌های امسال شهرداری برای این محله است.
وی اظهار می‌کند: بهسازی پارک مقابل دبستان تربیت (پارک کودک) نیز که درخواست تعداد زیادی از شهروندان ساکن در این محله بود هم در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی اجرا دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->