استقرار ۳۶ دستگاه خودرو و موتور آتش‌نشانی در مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ تاکید راهداری خراسان رضوی بر رزرو بلیت برگشت زائران رضوی راه اندازی ۱۲ جایگاه عرضه ارزاق و ۶ نانوایی سیار اطراف حرم مطهر به مناسبت دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ ایجاد جایگاه موقت عرضه ارزاق عمومی در مسیر تردد زائران پیاده در مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ استاندار خراسان رضوی: زائران دهه پایانی ماه صفر برای ترک مشهد عجله نکنند شهردار مشهد مقدس: همراهی مردم و مسئولان موجب ارائه خدمات ارزنده‌تر به زائران می‌شود ورود ۶۹ هزار و ۱۶۱ نفر زائر طی دو روز گذشته به مشهد ( ۱۰ و ۱۱ شهریور ۱۴۰۳) بوستان زائرپذیر غدیر مشهد تکمیل ظرفیت شد (۱۲شهریور۱۴۰۳) ترافیک سنگین در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) آخرین وضعیت پارکینگ‌های سطح شهر مشهد در روزهای پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ حرکت به سمت حرم مطهر رضوی از طریق ناوگان تاکسیرانی تا چه محدوده‌ای امکان پذیر است؟ ایجاد مراکز اسکان در منطقه ثامن مشهد با ظرفیت بیش از ۱۱ هزار نفر حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در  عزاداری رحلت پیامبر در مشهد (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) قلندر شریف: کارکنان شهرداری مشهد، خدمت به زائران را عبادت می‌دانند (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) ۱۶۰ نیروی سد معبر، زائران رضوی را به سمت مراکز اسکان راهنمایی می‌کنند ترافیک نیمه سنگین در مبادی ورودی مشهد (۱۱شهریور ۱۴۰۳) نحوه استعلام آنلاین ظرفیت پارکینگ‌های سطح شهر مشهد تمام امکانات در مشهد مهیاست | به مرحله مراقبت و اعمال مدیریت در خدمات رسیدیم درباره گوسلوک مزرعه‌ای قدیمی که روزگاری پشت دروازه مشهد قرار داشت | زدودن گرد غربت از چهره «گود سلوک» ارزیابی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران ایام پایانی ماه صفر در مشهد قول‌های شهردار منطقه ۳ برای حل مشکلات محله قرقی مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در قاسم‌آباد مشهد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) + عکس
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: زائران دهه پایانی ماه صفر برای ترک مشهد عجله نکنند

  • کد خبر: ۲۴۸۷۱۲
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
استاندار خراسان رضوی: زائران دهه پایانی ماه صفر برای ترک مشهد عجله نکنند
استاندار خراسان رضوی گفت: از زائران عزیز درخواست داریم با توجه به ایام تعطیلی بعد از ماه صفر در پایان هفته، به تدریج مشهد را ترک کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در جریان بازدید امروز (۱۲ تیرماه) از خدمت‌رسانی به زائران پیاده حرم مطهر رضوی در مبادی ورودی مشهد گفت: از هفته گذشته و به منظور برطرف‌کردن مسائل و مشکلات در امر خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی، بازدید‌هایی از مبادی ورودی مشهد داشته‌ایم که الحمدلله دستگاه‌های مختلف حاکمیتی و خدمتگزار و گروه‌های مختلف مردمی، فعالیت‌های خوبی در راستای خدمت به زائران انجام داده‌اند.

وی افزود: انعکاس مطالب و موارد منتقل شده از زائران نیز حاکی از رضایت خدمت‌رسانی بوده است و فضای عمومی مشهد، فضای معنوی خدمت و همراهی است.

نظری خاطرنشان کرد: در مورد بازگشت زائران نیز پیش‌بینی‌های مقتضی صورت گرفته است. البته این طبیعی است که وقتی طی ۱۰ روز زائران به مشهد وارد شده‌اند و قرار است در یک روز خارج شوند، مشکلات و تراکم‌هایی ایجاد شود.

وی افزود: از زائران عزیز درخواست داریم با توجه به ایام تعطیلی بعد از ماه صفر در پایان هفته، به تدریج مشهد را ترک کنند.

نظری تاکید کرد: مهمترین نگرانی ما در بازگشت زائرانی است که با وسیله شخصی به مشهد سفر کرده‌اند و خدای ناکرده در پایان این سفر معنوی، با حوادث احتمالی جاده‌ای مواجه نشوند. امیدواریم زائران در صحت و سلامت به شهر خود بازگردند و خاطرات خوب این سفر برای آنها ماندگار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->