پزشکیان در هیئت تبریزی‌های مشهدالرضا (ع) حضور یافت مصر اظهارات نتانیاهو را تکذیب کرد کاسبی جدید با نام شارژ کارت سوخت | ۳ میلیون بده ۶۰۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای بگیر! آیت‌الله علم‌الهدی؛ موفقیت دولت، زمینه‌ساز ثبات نظام و رشد اسلام در عرصه بین‌المللی است اسامی موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور اعلام شد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) لیست جدید دارو‌های وارداتی مشمول «حقوق گمرکی و مالیات ارزش افزوده یک درصدی» ابلاغ شد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) بازداشت پرستار لبنانی به جرم همکاری با موساد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) دبیر ستاد انتخابات: انتخابات پنج‌گانه با سلامت و بدون هیچ شبهه‌ای برگزار شد نتانیاهو مجبور به پذیرش درخواست‌های حماس خواهد شد یک کشتی ایرانی در آب‌های کویت غرق شد + جزئیات بازدید آیت‌الله علم‌الهدی از قرارگاه اطعام و اسکان هم‌محله امام رضا(ع) پیام اسیر زن اسرائیلی قبل از مرگ چه بود؟ توضیحات عارف درباره ادغام دو بخش ورزش و جوانان در یک وزارتخانه (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) ناامنی در سرزمین‌های اشغالی؛ گردشگران کره جنوبی را به سئول بازگرداند قالیباف: موفقیت دولت چهاردهم، موفقیت نظام اسلامی و مردم است+ فیلم افشاگری جدید رسانه صهیونیستی درباره شکست این رژیم در عملیات «طوفان الاقصی» (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) تشدید فشارها برای عزل یا استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان در جمع فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی: در بسیاری از قسمت‌ها باید جراحی داشته باشیم | بدون همراهی مردم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم ویدئو | حضور پزشکیان در مسیر و میان زائران امام رضا (ع)  رئیس جمهور وارد مشهد مقدس شد + فیلم
سرخط خبرها

دبیر ستاد انتخابات: انتخابات پنج‌گانه با سلامت و بدون هیچ شبهه‌ای برگزار شد

  • کد خبر: ۲۴۸۹۵۱
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
دبیر ستاد انتخابات: انتخابات پنج‌گانه با سلامت و بدون هیچ شبهه‌ای برگزار شد
دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات پنج‌گانه با سلامت و نظم و بدون هیچ شبهه‌ای برگزار شد، گفت: آرامشی که در کشور حاکم است مرهون برگزاری سلامت انتخابات است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محسن اسلامی در جلسه قدردانی از عوامل ستادی انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات پنج‌گانه با سلامت و نظم و بدون هیچ شبهه‌ای برگزار شد، گفت: آرامشی که در کشور حاکم است مرهون برگزاری سلامت انتخابات است.

وی افزود: همه استان‌ها و مسؤولان باید از کسانی که در انتخابات حضور داشتند و کمک کردند تشکر کنند و اقدام استانداری تهران در این خصوص قابل تقدیر است.

دبیر ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: همه شاهد هستند که برای برگزاری انتخابات اسفند ۱۴۰۲ از یک سال قبل تمهیدات فراهم و آمادگی‌ها لازم ایجاد و انتخاباتی بدون شبهه و در امنیت، آرامش و نظم کامل برگزار شد.

اسلامی با بیان اینکه انتخابات الکترونیک برای اولین بار در تهران برگزار شد، گفت: برگزاری انتخابات الکترونیک با استقبال خوب مردم مواجه بود و با تلاش کمیته‌ها، انتخابات و نتایج به خوبی و با آرامش سپری و برگزار شد.

وی اظهار کرد: با وجود همه شرایط، ستاد انتخابات طی ۵۰ روز کار فشرده برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر شدند و در نهایت خروجی آن برگزاری انتخاباتی روان، باشکوه و منظم بود که رضایت مقام معظم رهبری را در پی داشت و بهترین جهادی که مجموعه وزارت کشور و استانداری‌ها طی سه سال انجام دادند همین برگزاری انتخابات بود که به درستی، دقیق و با قانون‌مداری کامل کار به انجام رسید و شبهات برطرف شد و فرمانداران تجارب بسیار خوبی را کسب کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: میزان مشارکت از اسفند ۱۴۰۲ تا تیر ۱۴۰۳ در دور دوم روند صعودی داشت و آمار صعودی مشارکت سبب شد نظام سیاسی میراث دار خوب برگزار کردن انتخابات باشد. اسلامی تأکید کرد: برگزاری بسیار خوب انتخابات در دولت سیزدهم نوعی جهاد است که بدون جانبداری، قانونمند و با رعایت امانت و شتاب لازم انجام شد، چنانکه آوازه انتخابات جمهوری اسلامی ایران پیچیده و تسری و الهام‌بخش شده است.

این نشست با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران، سید عباس جوهری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان، سعید ضیایی، مشاور استاندار تهران و مدیر کل دفتر امور سیاسی، محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و سایر اعضا و مدیران کل عضو کمیته ستاد انتخابات برگزار شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->