پست اینستاگرامی هاشمی‌نسب در واکنش به خبر برکناری نکونام شکایت دو زن علیه مهاجم والنسیا به اتهام تجاوز جنسی رقابت نوراللهی و رونالدو در نظرسنجی سایت‌ AFC انتقاد پیشکسوتان به سکوت مرموز هیئت مدیره استقلال درمورد جواد نکو پاسخ منفی جهانبخش به پیشنهاد پرسپولیس نتیجه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر کویت (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) والیبال نشسته آلمان هم حریف ایران نشد مدال نقره پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن صفرزاده عالیشاه در تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشت مرادمند به تمرینات استقلال خداحافظی سوارس از تیم ملی اروگوئه پیانزا سرمربی تیم ملی والیبال ایران مذاکره نکونام با کریم انصاری‌فرد افشاگری قاسم حدادی‌فر درباره دریافت پیشنهاد از فیورنتینای ایتالیا مصطفی کارخانه پشت پرده مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی ماریان با تست دوپینگ مثبت از پاراالمپیک حذف شد ۱۴ بازیکن نهایی شمسایی در جام جهانی فوتسال ازبکستان سکوت باشگاه استقلال در مقابل شایعه اخراج نکونام شاکری به شهرراز پیوست مدال جهانی والیبال ساحلی با درخشش ستاره خراسانی
سرخط خبرها

رقابت نوراللهی و رونالدو در نظرسنجی سایت‌ AFC

  • کد خبر: ۲۴۸۹۷۲
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
رقابت نوراللهی و رونالدو در نظرسنجی سایت‌ AFC
در وب‌سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوراللهی و رونالدو برای بهترین گل آسیا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، دوران طولانی و پرافتخار لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسیده است، اما اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا الیت یا لیگ نخبگان که ماه آینده آغاز می‌شود، نویدبخش فصل جدید و هیجان‌انگیزی در فوتبال آسیاست.

طی سال‌ها، این رقابت‌های سطح بالای باشگاهی آسیا، شاهد گل‌های دیدنی بسیاری بوده است؛ از ضربات قیچی برگردان تماشایی گرفته تا شوت‌های استثنایی از راه دور.

به همین مناسبت، وب‌سایت AFC نگاهی به برخی از بهترین گل‌هایی که در دوران برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسیده‌اند، داشته که گل احمد نوراللهی با لباس پرسپولیس و در دیدار برابر الجزیره نیز در این فهرست دیده می‌شود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص نوشته است:

«پرسپولیس پس از شکست ۳-۲ در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی سال ۲۰۱۸، در مقابل نزدیک به ۸۰ هزار هوادار در تهران با چالشی بزرگ مواجه بود. اما احمد نوراللهی با گلی که کمی پس از دقیقه ۶۰ به ثمر رساند، انگیزه لازم را به تیم داد.

نوراللهی پس از کنترل توپ در نزدیکی محوطه جریمه، به سمت دروازه چرخید و شوتی سهمگین روانه کرد که تور دروازه را شکافت و باعث شد ورزشگاه آزادی از شادی به لرزه درآید.

جلال حسینی نیز با افزودن گلی دیگر به گل نوراللهی، پرسپولیس را با استفاده از قانون گل زده در خانه حریف، به مرحله بعدی رساند؛ روندی که در نهایت آنها را به فینال رساند، جایی که به کاشیما آنتلرز باختند.»

از دیگر گل‌هایی که در این نظرسنجی حضور دارند می‌توان به گل کریستیانو رونالدو برابر الدحیل، گل عمر عبدالرحمن در لباس العین و برابر الجزیره و گل ناصر الدوسری در فینال دو سال قبل برای الهلال و برابر پوهانگ اشاره کرد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->