ورود ۳۷۵ هزار زائر پیاده امام رضا (ع) به مشهد مدیرعالی حرم مطهر رضوی: رکورد تشرف روزانه به حرم امام‌رضا(ع) شکسته شد + فیلم خدمت‌رسانی موکب بنیاد فرهنگی شهدای بولوار شاهنامه در سه‌راه فردوسی مشهد حضور بانوان آتش‌نشان داوطلب در حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام‌رضا(ع) آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های مشهد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) برپایی غرفه خدمات هوشمند شهروندی در عرصه میدان شهدا توسط شهرداری مشهد شهرداری مشهد نقشی کلیدی در توسعه زیرساخت‌های زیارتی ایفا کرده است ظرفیت پارکینگ‌های هسته مرکزی مشهد تا دو روز آینده تکمیل است (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) خدمت‌رسانی ناوگان تاکسی صلواتی سازمان تاکسی‌رانی از ساعت ۱۱ امروز به‌مناسبت شهادت امام‌رضا(ع) قول وزیر راه برای پیگیری و اجرای قطار سریع‌السیر تهران ـ مشهد | خدمت رسانی شایسته مدیریت شهری مشهد به زائران + فیلم اسکان ۲٠ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد اسکان زائران امام‌رضا (ع) در بوستان بزرگ جهان شهر مشهد آمده‌ام تو به داد دلم برسی ۲۲ زندانی نیازمند در سالروز شهادت امام‌رضا(ع) از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند استقبال بی‌نظیر زائران از کمپ غدیر | اسکان بیش از ۹۴ هزار نفر از اربعین تا امروز (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) توزیع ۱۰ میلیون‌ لیتر آب ویژه موکب‌های زائران تکمیل ظرفیت توقفگاه‌های خودرو‌های باری سنگین و نیمه‌سنگین در مشهد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) اسکان ۱۳۷ هزار و ۷۶۱ زائر در مراکز اسکان موقت و اضطراری شهرداری مشهد از ابتدای دهه آخر صفر تاکنون (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) مصدومیت ۲ نفر بر اثر تصادف عجیب پژو پارس در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) جاده قدیم مشهد-نیشابور از ساعت ۱۴ امروز، یک‌طرفه می‌شود (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) حضور حدود ۵ میلیون زائر در مشهد تا شب گذشته (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) الزام شرکت‌های هواپیمایی به استرداد مبالغ اضافی به مسافران مشهد
سرخط خبرها

آمده‌ام تو به داد دلم برسی

  • کد خبر: ۲۴۹۰۷۶
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
آمده‌ام تو به داد دلم برسی
پا‌های خسته‌مان رمقی برای راه رفتن ندارند، اما به امید باب‌الحوائجی شما ایستاده‌اند و قدم در راهت می‌گذارند.

به گزارش شهرآرانیوز، حالا که غم در اعماق وجودمان رخنه کرده چه حرفی برای گفتن می‌ماند. وقتی که کشتی‌های زندگی‌مان اسیر طوفان‌های بلا شده‌اند، وقتی که بغض تنها همسایه گلو‌های بی‌صدای‌مان شده، وقتی که بی‌کسی در تک‌تک نفس‌های‌مان موج می‌زند مگر حرفی برای گفتن می‌ماند.

پا‌های خسته‌مان رمقی برای راه رفتن ندارند، اما به امید باب‌الحوائجی شما ایستاده‌اند و قدم در راهت می‌گذارند. خرامان خرامان خودم را به حریم حرمت می‌رسانم. اینجا نوای غم و صدای حزن در فضا پیچیده است. چشم‌های خسته ام‌را بازتر می‌کنم تا تورا ببینم، این چشم‌ها در حسرت دیدن گنبد و بارگاهت هستند. حسرت آرزوهایم، حسرت باز شدن گره‌هایم، حسرت دیدن روی مهدی فاطمه‌ات.

به بهانه‌ای خودم را به اینجا رساندم تا گوشه چشمی به من هم داشته باشی. رقص پرچم‌های عزایت در فضا، حتی آبنمای نوستالژی دور میدان هم رنگ خون گرفته تا دیگر هیچ چیزی نتواند جلوی اشک‌هایم را بگیرد. به پیراهن مشکی تنم نگاه می‌کنم که عزادارم. عزای معشوق برای عاشق بزرگ‌ترین غم‌هاست. حالا جگر من هم می‌سوزد و در ذهنم خودم دست و پا می‌زنم. حضرت آقا امروز آمدم به پابوسی‌ات، تا دل خسته‌ام را نجات بدهید. دل خسته منم که در انتظار نجاتم.

دیگر نای گلایه و نق زدن ندارم، از همین جا سلامی می‌دهم و ایمان دارم جواب سلامم را می‌دهی. می‌دانم همسایه خوبی نیستم و رسم همسایگان را خوب بجا نیاوردم، اما از بچگی به ما گفتند دل‌های خسته را بهتر می‌خرید.

دیگر قلمم یارای نوشتن ندارد و در میان روضه‌ها و سوگواره‌ها به سر و سینه میزنم، حال من حال مریضی است که در انتظار ملک‌الموت است تا بیایی و دستم را بگیری. فقط آقا جانم من می‌دانم نور خورشید تمام نمی‌شود، مگر شما شمس‌الضحی نیستید، نور عاشقی را از قلبم نگیرید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->