سرخط خبرها
تام هنکس ماشین‌تحریرش را به «کرونا» هدیه داد

قصه‌های ماشین‌تحریر

  • کد خبر: ۲۴۹۲۰
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
قصه‌های ماشین‌تحریر
تام هنکس ماشین‌تحریرش را به کودکی که نامش کرونا بود هدیه داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ چندوقت پیش بود که خبر ابتلای تام هنکس و همسرش، ریتا ویلسون، در استرالیا منتشر شد؛ همان زمان‌ها بود که کرونا دریز، پسربچه هشت‌ساله‌ استرالیایی، این خبر را شنید و برایشان نامه‌ای نوشت: «در اخبار دیدم که شما و همسرتان کرونا گرفته‌اید. حالتان خوب است؟» کرونا در ادامه نامه‌اش نوشته بود که اسم کوچکش را دوست دارد ولی بچه‌ها در مدرسه او را «کروناویروس» صدا می‌کنند که این موضوع او را ناراحت و عصبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:  تام هنکس در استرالیا کرونا گرفت

صداپیشه «وودی» در انیمیشن «داستان اسباب‌بازی» بعد از خواندن این نامه با ماشین‌تحریرش نامه‌ای در جواب پسربچه می‌نویسد و همان ماشین‌تحریر را به عنوان هدیه برای او می‌فرستد:

«دوست عزیز من، کرونا

نامه‌ تو به من و همسرم حس فوق‌العاده‌ای داد! از اینکه دوست خوبی برای ما هستی ممنونیم. دوست خوب به دوستانش در شرایط سخت حس خوبی می‌دهد.

وقتی به آمریکا برگشتم، تو را در تلویزیون دیدم. الآن حالم خوب است -هرچند مدت زیادی بیمار نبودم- اما نامه تو باعث شد حس بهتری پیدا کنم.

من قبل از تو کسی را نمی‌شناختم که اسمش کرونا باشد؛ شبیه حلقه نورانی اطراف که به آن تاج خوشید می‌گویند.

فکر کردم این ماشین‌تایپ می‌تواند هدیه‌ مناسبی برای تو باشد. من این ماشین‌تایپ را با خودم به گلدکوست (شهری در استرالیا) برده بودم و الآن دوباره آن‌را برای تو به استرالیا می‌فرستم. طرز کار با آن‌را می‌توانی از بزرگترها یاد بگیری و از آن برای نامه‌نوشتن به من استفاده کنی.»

منبع ویدئو: سی‌ان‌ان

قصه‌های ماشین‌تحریر
 
تام هنکس عاشق ماشین‌تحریرهاست و مجموعه‌ای از آن‌ها در خانه‌اش دارد. سال ۲۰۱۷ کتابی با نام Uncommon Type منتشر کرد که در ایران با نام «داستان‌های ماشین تحریر» و «ماشین‌تحریر عجیب»، «نوشته‌های ماشین تحریر»، نقصه‌های ماشین تحریر» منتشر شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->