مرد ۴۷ ساله سبزواری در آبشار شیرباد گلستان غرق شد+جزئیات و علت حادثه پیدا شدن دسته کلید خانه در شکم کودک ۶ ساله سبزواری+جزئیات (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) آمار نگران کننده از ابتلای مردم ایران به کیست کبدی عفونت روده ۲۰۰ نفر را راهی اورژانس کرد مهار حریق در مراتع تلاجیم کوه مهدیشهر سمنان (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) مرگ دلخراش نوجوان ۱۶ ساله بر اثر حریق یک دامداری در چناران (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) سه دختر مفقود شده در ارومیه به خانه هایشان بازگشتند (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) بازهم تصادف اتوبوس زائران پاکستانی اربعین؛ این‌بار در خوزستان (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی پژو پارس در بلوار وکیل آباد مشهد با یک مصدوم(۱۴ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در شرق سبزوار با پنج مصدوم (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) عودت ۲ میلیارد تومان هزینه اضافه‌ای که از زائران دریافت شده بود ۱۰ مصدوم بر اثر واژگونی ۲ دستگاه خودرو در جاده قوچان (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) قول مساعد رئیس مجلس برای طرح دوفوریتی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) زلزله نسبتا شدید «استهبان» فارس را لرزاند (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن کودک مشهدی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) چرا بازنشستگان تامین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق محروم هستند؟ | بازنشستگان تامین اجتماعی: مبلغ یک میلیون تومان را واریز کنید اصلاح آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد + سند (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | عزاداری زائران امام رضا(ع) در خیابان آیت‌الله شیرازی مشهدمقدس مهد‌کودک‌های بدون‌‌مجوز از مهرماه ۱۴۰۳ پلمب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهار‌شنبه، ١۴ شهریور ١۴٠٣) | کاهش دما از روز جمعه و تداوم وزش باد در خراسان رضوی حوادث جاده‌ای در تربت‌حیدریه ۱۷ مصدوم برجای گذاشت (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) «جشن عاطفه‌ها» از ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ اجرا می‌شود پخش زنده آئین شام غریبان شهادت امام رضا (ع) از شبکه‌های ملی و استانی خراسان رضوی
سرخط خبرها

مرد ۴۷ ساله سبزواری در آبشار شیرباد گلستان غرق شد+جزئیات و علت حادثه

  • کد خبر: ۲۴۹۲۰۹
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱
مرد ۴۷ ساله سبزواری در آبشار شیرباد گلستان غرق شد+جزئیات و علت حادثه
یک مرد ۴۷ ساله سبزواری در آبشار شیرآباد خان‌ببین گلستان غرق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از غرق شدن مرد ۴۷ ساله اهل سبزوار در آبشار شیرآباد و جان باختن وی خبر داد.

قاسم غریب آبادی به مهر گفت: ساعت ۱۷:۵ عصر چهارشنبه گزارش غرق شدن یک مرد ۴۷ ساله در آبشار شیرآباد خان‌ببین از ۱۱۵ اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ تیم از پست موقت امدادونجات تابستانه دلند جهت تثبیت صحنه حادثه و پشتیبانی عملیات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان ادامه داد: فرد غرق شده توسط عوامل آتش نشانی از آب بیرون کشیده شد و نجاتگران هلال‌احمر متوفی را پس از انتقال به پایین دست به عوامل انتظامی تحویل گردید.

گفتنی است مرد غرق شده مسافری از شهر سبزوار استان خراسان رضوی بود که بر اثر شیرجه زدن در آبشار و شدت ضربه به سر جان خود را از دست داد.

آبشار شیرباد کجاست؟

آبشار شیرآباد مجموعه‌ای از هفت آبشار پلکانی و بلند و چندین آبشار کوتاه است که به فاصله‌ی کم از هم قرار گرفته‌اند. مجموع ارتفاع آبشارهای شیرآباد حدود ۷۰ متر است که بلندترین آبشار آن ۳۰ متر ارتفاع دارد.

مجموعه آبشارهای شیرآباد در استان گلستان، شهرستان رامیان و در ۷ کیلومتری جنوب شهر خان ببین قرار دارد. این آبشار از سمت شمال به شهر خان ببین، از جنوب به شهرهای علی‌آباد کتول و آزادشهر، از غرب به قله شاهوار و رودخانه شیرآباد و از سمت شرق به روستای شیرآباد و جنگل‌های انبوه شمال منتهی می‌شود.

فاصله مشهد تا آبشار شیرآباد حدود ۷۴۰ کیلومتر است و رسیدن به این آبشار، حدود ۸ ساعت با ماشین زمان خواهد برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->