نماینده مردم زاهدان در مجلس: وزیر خارجه حقابه هیرمند را باجدیت پیگیری کند نتانیاهو به ارتش اسرائیل و تمام نیروهایش آماده باش داد ادعای اسرائیل درباره ترور فرمانده ارشد حماس دیده‌بان حقوق‌بشر: اسرائیل در یک ماه ۱۶ مدرسه در غزه را هدف قرار داده است رقابت نزدیک هریس و ترامپ در نظرسنجی‌های انتخابات آمریکا کدام مسافران از پرداخت عوارض فرودگاهی معاف هستند؟ دادستانی تهران برای اعلام اسامی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس با مدرک جعلی ۷۲ ساعت مهلت داد «غلامحسین مظفری» استاندار خراسان رضوی می شود؟ هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با شگرد طرح‌های حمایتی مسکن استخدام نیروی درجه‌دار توسط پلیس تودیع و معارفه وزرای نفت با حضور معاون‌اول رئیس‌جمهور دولت چهاردهم انجام شد ویدئو | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: جلال آل احمد مسئله غرب‌زدگی را در دوران پهلوی مطرح کرد یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره جلال آل‌احمد | جلال آل قلم تروریست‌های ضدانقلاب از مرزهای مشترک ایران با عراق، اخراج شدند رئیس جمهور چهارشنبه به عراق سفر خواهد کرد مشکلات کامیون‌داران در مرز دوغارون خراسان‌رضوی به‌زودی رفع می‌شود دستور پرداخت کمک هزینه معیشتی جانبازان ۲۵ درصد مُعسر صادر شد سازمان ملل: ۲۰۰ مدرسه به دلیل جنگ در غزه تعطیل شده‌اند آقای بایدن تعطیلات خوش می‌گذرد؟ گلایه ترامپ از پوتین: او مرا آزرده‌خاطر کرد سفیر ایران در بغداد: در حال آماده‌سازی سفر رئیس‌جمهور به عراق هستیم
سرخط خبرها

استخدام نیروی درجه‌دار توسط پلیس

  • کد خبر: ۲۴۹۷۷۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
استخدام نیروی درجه‌دار توسط پلیس
معاونت آماد و پشتیبانی فراجا اعلام کرد که برای تامین نیروی موردنیاز خود در مقطع درجه‌داری به صورت قرارداد پیمانی پنج‌ساله استخدام می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ معاونت آماد و پشتیبانی فراجا اعلام کرد که به منظور تامین نیروی مورد نیاز و تقویت بنیه انسانی خود، از بین جوانان مومن، متعهد، کارآمد و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقطع درجه‌داری به صورت قرارداد پیمانی پنج‌ساله استخدام می‌کند. بر همین اساس، داوطلبان با مدرک دیپلم و فوق‌دیپلم با حداقل معدل ۱۲ در تمامی رشته‌ها می‌توانند برای آزمون ثبت نام کنند.

بر این اساس حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر سن نیز ۳۰ سال اعلام شده است. همچنین داوطلبان باید دارای حداقل ۱۶۵ سانتی‌متر باشند. ثبت نام داوطلبان با آخرین مدرک تحصیلی صورت می‌گیرد، اما افراد دارای مدرک کاردانی نیز می‌توانند به صورت پیمانی و با اخذ تعهد محضری در آزمون شرکت کنند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۶۶۲۸ و ۰۲۱۴۸۰۳۶۶۲۸ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران، کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص (وردآورد)، خیابان ۶۳ (ملک)، خیابان طالقانی پائین‌تر از بانک سپه مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->