پزشکیان در آیین تجلیل از پزشکان و داروسازان حضور یافت «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام ترور شده است؟ نماینده مردم زاهدان در مجلس: وزیر خارجه حقابه هیرمند را باجدیت پیگیری کند نتانیاهو به ارتش اسرائیل و تمام نیروهایش آماده باش داد ادعای اسرائیل درباره ترور فرمانده ارشد حماس دیده‌بان حقوق‌بشر: اسرائیل در یک ماه ۱۶ مدرسه در غزه را هدف قرار داده است رقابت نزدیک هریس و ترامپ در نظرسنجی‌های انتخابات آمریکا کدام مسافران از پرداخت عوارض فرودگاهی معاف هستند؟ دادستانی تهران برای اعلام اسامی ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس با مدرک جعلی ۷۲ ساعت مهلت داد «غلامحسین مظفری» استاندار خراسان رضوی می شود؟ هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با شگرد طرح‌های حمایتی مسکن استخدام نیروی درجه‌دار توسط پلیس تودیع و معارفه وزرای نفت با حضور معاون‌اول رئیس‌جمهور دولت چهاردهم انجام شد ویدئو | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: جلال آل احمد مسئله غرب‌زدگی را در دوران پهلوی مطرح کرد یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره جلال آل‌احمد | جلال آل قلم تروریست‌های ضدانقلاب از مرزهای مشترک ایران با عراق، اخراج شدند رئیس جمهور چهارشنبه به عراق سفر خواهد کرد مشکلات کامیون‌داران در مرز دوغارون خراسان‌رضوی به‌زودی رفع می‌شود دستور پرداخت کمک هزینه معیشتی جانبازان ۲۵ درصد مُعسر صادر شد سازمان ملل: ۲۰۰ مدرسه به دلیل جنگ در غزه تعطیل شده‌اند آقای بایدن تعطیلات خوش می‌گذرد؟
سرخط خبرها

دیده‌بان حقوق‌بشر: اسرائیل در یک ماه ۱۶ مدرسه در غزه را هدف قرار داده است

  • کد خبر: ۲۴۹۸۲۲
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
دیده‌بان حقوق‌بشر: اسرائیل در یک ماه ۱۶ مدرسه در غزه را هدف قرار داده است
دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد دشمن صهیونیستی در ادامه ارتکاب جنایات نسل‌کشی خود در نوار غزه ۱۶ مدرسه محل پناه آوارگان در این باریکه را طی یک ماه هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد دشمن صهیونیستی طی یک ماه ۱۶ مدرسه در نوار غزه را که به عنوان پناهگاه آوارگان مورد استفاده قرار می‌گرفت بمباران کرده که در نتیجه این بمباران‌ها ۱۲۷ فلسطینی شهید و صد‌ها تن زخمی شدند.

براساس گزارش شبکه المسیره، این دیده‌بان همچنین تاکید کرد رژیم اشغالگر با بمباران منازل، محل تجمع و مراکز و غرفه‌های تجاری در هفته‌های اخیر روند هدف قرار دادن غیرنظامیان در استان‌های غزه و شمال غزه را افزایش داده است.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در ادامه اعلام کرد این حملات به‌عنوان بخشی از ارتکاب جنایات نسل‌کشی و با هدف تخلیه اراضی فلسطینی از فلسطینیان صورت می‌گیرد.

این دیده‌بان همچنین تاکید کرد تحقیقات اولیه حاکی از آن است که دشمن با هدف ایجاد محیطی اجباری برای کوچ آوارگان در مرکز و جنوب نوار غزه، عامدانه پناهگاه‌های باقیمانده را هدف قرار داده و آنها را تخریب کرده است.

جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی وارد دوازدهمین ماه خود می‌شود که هیچ چشم‌انداز و نشانه‌ای از کاهش شدت بمباران و حملات خونین رژیم اشغالگر یا احتمال آتش‌بس و آزادی اسرا دیده نمی‌شود.

پیشتر نیز آژانس امدادرسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد از زمان جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حدود ۲۰۰ مدرسه در این باریکه بسته شده‌اند و اکثر مدارسی که تعطیل شده‌اند، در طول جنگ به عنوان پناهگاه مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

این آژانس سازمان ملل اعلام کرد تیم‌های وابسته به آن برای بازگرداندن هزاران کودک به آموزش از طریق فعالیت‌های تفریحی و حمایت روحی، روانی و اجتماعی تلاش می‌کنند.

در ماه اوت، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) خواهان حفاظت از مدارس و پناهگاه‌ها در غزه شد و اعلام کرد بیش از ۵۰ درصد مدارس مورد استفاده برای آوارگان غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شده است.

رژیم صهیونیستی جنگ ویرانگری را علیه غزه آغاز کرده و بیش از ۱۳۵ هزار شهید و زخمی بر جای گذاشته است که اکثر آنها زن و کودک هستند و بیش از ۱۰ هزار تن در میان ویرانی سنگین و گرسنگی مرگبار که موجب مرگ کودکان و افراد کهن‌سال شده، مفقود شده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->