آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ وحش مشهد | درمان ارس، با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند! ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است
سرخط خبرها

تاکنون ۷۷۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در بیمارستان دکتر شریعتی مشهد بستری شده‌اند

  • کد خبر: ۲۴۹۸۶
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
تاکنون ۷۷۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در بیمارستان دکتر شریعتی مشهد  بستری شده‌اند
رئیس بیمارستان دکتر شریعتی مشهد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کووید-۱۹ تاکنون ۷۷۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در این مرکز درمانی پذیرش و بستری شدند که اغلب این بیماران با بهبودی کامل یا نسبی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکترحسینعلی زاده، با بیان اینکه بیمارستان شریعتی به عنوان نخستین مرکز درمانی برای پذیرش بیماران مبتلا یا مشکوک به کووید-۱۹ انتخاب شد و ظرف مدت ۴۸ ساعت از حالت جنرال به بیمارستان عفونی تغییر کاربری داد خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد ظرفیت این مرکز خالی است و روند پذیرش بیماران به وضعیت پایدار نزدیک شده است.

 

وی با بیان اینکه می‌توان گفت شرایط به وجود آمده در این مرکز درمانی نشان دهنده مدیریت صحیح بیماری است تصریح کرد: در صورت بی توجهی به نکات پیشگیرانه و عدم رعایت فاصله گذاری و اصول بهداشتی می‌تواند شرایط به طور مجدد به حالت بحرانی نزدیک شود و وضعیت پایدار به وجود آمده از دست برود.

 

رییس بیمارستان دکتر شریعتی با اشاره به اقدامات انجام شده در مدیریت مناسب بیماری در سطح استان و کشور اظهار کرد: از روز‌های نخست شیوع این بیماری حمایت‌ها و پیگیری‌های مسئولان ارشد کشوری و استانی و مدیریت صحیح مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد را برای کنترل و مقابله با این بیماری شاهد بودیم و نتیجه این همکاری موجب شد که در حال حاضر سازماندهی و مدیریت بیماری در شرایط مطلوبی باشد.

 

وی نقش مردم را در موفقیت مدافعان سلامت برای مدیریت بیماری کووید-۱۹ بی بدیل خواند و اظهار کرد: مردم استان در دو ماه اخیر با رعایت توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن نقش موثری در کاهش بار مراکز درمانی داشته اند که جا دارد از آن‌ها برای این همراهی قدردانی نمایم.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام مولفه‌هایی که ما را به این مرحله رسانده است در وضعیت ثابتی قرار دارد، اما نگرانی جدی که وجود دارد این است که در ظاهر حساسیت‌های مربوط به این بیماری در میان مردم کاهش یافته است اظهار امیدواری کرد: با همراهی بیشتر مردم از مرحله مدیریت بیماری به کنترل بیماری کووید-۱۹ برسیم.

منبع: دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->