کدام نوع گل گاوزبان را بهتر است مصرف کنیم؟ چه زمانی برای تزریق واکسن آنفلوانزا اقدام کنیم؟ برای کاهش سن ازدواج چه باید کرد؟ طوفان و سیلاب در ویتنام ۱۵۲ قربانی گرفت(۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شایع‌ترین علل ایجاد «تنبلی چشم» اعلام شد مصدومیت ۱۳ نفر براثر تصادف اتوبوس با تریلی در جاده مشهد به مُلک‌آباد زلزله ۵.۸ ریشتری در پاکستان (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک نیمه‌سنگین در میدان‌های شهید فهمیده و آزادی و تمامی معابر اصلی اطراف حرم امام‌رضا(ع) (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۶۳۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۴ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) جلوه‌های معلمی جزئیات قتل مرد جوان در مشهد که به‌خاطر محکم‌کوبیدن در رقم خورد + عکس تاکنون نمونه‌ای از پشه آئدس در مشهد گزارش نشده است  (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آیا قانون از مادران شاغل حمایت می‌کند؟ تحصیل ۱۷ میلیون دانش‌آموز در مدارس کشور | از سال ۹۲ تاکنون، بیش از ۲۴ هزار مدرسه در ایران ساخته شده است اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید  (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) از وام اشتغال تا دغدغه پرداخت هزینه درمان در دیدار مردمی فرماندار مشهد آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز (۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳) + جزئیات ایمنی مدارس خراسان رضوی مشخص نیست | بن‌بست مدارس برای آتش‌نشانی بررسی چالش‌های یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید شیرخشک کشور با حضور فرماندار مشهد همایش سراسری مدیران سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در مشهد برگزار شد دعوا و قتل بر سر انگشتر در یک گاوداری در حوالی مشهد آیا حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان تهرانی رایگان می‌شود؟
سرخط خبرها

آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز (۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳) + جزئیات

  • کد خبر: ۲۵۰۳۴۹
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز (۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳) + جزئیات
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اصغر کشتکار افزود: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش مهرماه ۱۴۰۳ در بیش از ۱۹۲۲ کدرشته محل امکان پذیر بوده و تا ۲۶ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در پذیرش پیش‌رو با توجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف کشور و رفع معضل بیکاری به عنوان یک چالش ملی، دانشگاه جامع علمی کاربردی مانند دو پذیرش سال گذشته، با رویکرد جدید تضمین اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار، اقدام به ایجاد دو هزار و ۴۵۷ نفر ظرفیت در ۱۰۵ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته نموده است.

کشتکار گفت: همزمان با شروع ثبت‌نام، دفترچه راهنمای ثبت نام از طریق پرتال اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور و همچنین پرتال اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی قابل رویت و در دسترس داوطلبان می‌باشد، برهمین اساس داوطلبان می‌بایست ضمن مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش نسبت به ثبت‌نام در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اقدام و پرینت نهایی آن را تا زمان اعلام نتیجه نزد خود نگه دارند.

قائم مقام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته محل را انتخاب کنند و نیز ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->