دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست مرکز پژوهش‌های مجلس از بازنشستگی حدود ۷۲هزار معلم تا مهر امسال خبرداد گزارشی در باب خودکشی و ریشه‌هایش در جامعه امروز| وقتی جان بی ارزش می شود!
سرخط خبرها

آتش‌سوزی مغازه «پرنده‌فروشی» در خیابان توحید مشهد/بخاری گازی بدون دودکش ده‌ها پرنده را به کشتن داد!

  • کد خبر: ۲۵۱۰۰
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
آتش‌سوزی مغازه «پرنده‌فروشی» در خیابان توحید مشهد/بخاری گازی بدون دودکش ده‌ها پرنده را به کشتن داد!
رئیس ایستگاه‌های ۱و ۴۴ آتش نشانی مشهد از تلف شدن ده‌ها قطعه پرنده زینتی و قیمتی در پی آتش سوزی یک مغازه پرنده فروشی در خیابان توحید این شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز،  سرآتشیار محمد حسین قیصری با بیان این مطلب افزود، ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه ۹۹ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود غلیظ از داخل یک مغازه فروش پرندگان زینتی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۱ را به محل اعلامی در خیابان توحید مشهد اعزام کرد.

 

رئیس ایستگاه‌های ۴۴و ۱ آتش نشانی مشهد ادامه داد، با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در داخل یک مغازه به وسعت ۲۵ متر مربع به وقوع پیوسته و درب ورودی این مکان نیز قفل بوده که آتش نشانان پس از برش زدن قفل این مغازه و ورود به داخل پرنده فروشی مشاهده کردند به دلیل آتش‌سوزی در این مکان ده‌ها قطعه پرنده زینتی و قیمتی بر اثر استنشاق دود دچار خفگی و تلف شده‌اند که آتش نشانان بلافاصله ضمن مهار آتش سوزی اقدام به تهویه مکان و تخلیه دود سمی ایجاد شده در این محل کردند و تعدادی از پرندگان را که هنوز زنده بودند به سرعت از این مکان خارج کردند.

 

سرآتشیارمحمد حسین قیصری افزود: در بررسی‌های دقیق‌تر در محل آتش سوزی مشخص شد مالک مغازه برای گرم نگه داشتن محیط پرندگان از بخاری گازی بدون دودکش برای گرم کردن این مکان استفاده کرده بوده که به دلیل نامشخصی این پرنده فروشی دچار آتش سوزی می‌گردد که دود ناشی از این حریق در همان دقایق اولیه موجب تلف شدن حجم زیادی از پرندگان زینتی و قیمتی در این مکان گردیده است.


شایان ذکر است این پرنده فروشی فاقد سیستم اعلام و اطفاء حریق و بیمه نامه آتش سوزی بوده و بنا به ادعای مالکیت این حادثه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان خسارت مالی بر روی دست مالک مغازه گذاشته است.


تحقیقات بیشتر در خصوص این آتش سوزی و میزان دقیق خسارات وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

پرنده پرنده پرنده پرنده پرنده پرنده پرنده پرنده پرنده
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->