نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با شعار توجه به حاشیه شهر، از مردم رأی گرفت بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه ۵ | بازگشایی بولوار کرامت مشهد ظرف یک ماه آینده رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: ایران ۳۰ سال دیگر کشور سالمند است | از سیاست‌های جوانی جمعیت حمایت می‌کنیم ثبت نام ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر برای استفاده از خدمات شهرداری در حوزه سرویس مدارس در مشهد هزینه نگهداری معابر شهر مشهد: ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال درباره کوچه «مهرافروز»، یکی از فرعی‌های محله سرشور مشهد | میان «چهنو» و «آرام» باغ بی‌برگی است اعمال‌قانون ۱۷۹۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید چراغچی و اطراف حرم امام‌رضا(ع) (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در مشهد ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بسیاری از چالش‌های محلات با پروژه‌های زودبازده برطرف شد مدیریت شهری مشهد به استقبال مهر می‌رود | سرویس‌دهی ویژه حمل و نقل عمومی به دانش‌آموزان مشهدی آماده باش کامل خدمات شهری مشهد در پی بارش باران (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) استقرار تانکر‌های جمع آوری آب در مشهدمقدس درپی اعلام هشدار نارنجی سازمان هواشناسی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) آمادگی کامل نیرو‌ها و تجهیزات مدیریت شهری مشهدمقدس درپی هشدار هواشناسی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) افسانه «پلیس مصنوعی» در باغ ملی مشهد ویدئو | بارش باران در مشهد امروز یکشنبه (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) تغییر شرایط پرداخت و تسویه بدهی با شهرداری مشهد در سه‌‌ماهه سوم سال ۱۴۰۳ | فرصت محدود استفاده از بهترین شرایط تخفیف و تقسیط در تابستان تولید بیش از ۱۲ هزار مترمکعب بتن و ۱۷۸۴ قطعه بتنی از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد برگزاری ششمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن در بوستان وکیل‌آباد مشهد تولید روزانه ۲۵۰۰ تن آسفالت در کارخانه شهید مجیدی مشهد ترافیک پرحجم در بزرگراه شهید سلیمانی، پل انقلاب و محدودیت ترافیکی در خیابان آیت‌الله طبرسی (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۲۹۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۶ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۵ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه ۵ | بازگشایی بولوار کرامت مشهد ظرف یک ماه آینده

  • کد خبر: ۲۵۱۱۶۹
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه ۵ | بازگشایی بولوار کرامت مشهد ظرف یک ماه آینده
شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از پروژه‌های منطقه پنج بازدید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در حاشیه بازدید از پروژه‌های پایانه مفتح شرقی، احداث مسیر ۱۶ متری مجاور کال اقبال تا فلکه سوم گلشهر، فاز دو بوستان خطی مفتح شرقی و بولوار کرامت اظهار داشت: موضوع احداث بولوار کرامت سال‌ها است از سوی شهروندان ساکن در این منطقه پیگیری می‌شود و این مهم با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، بهبود وضعیت ترافیکی و عبور و مرور در این محدوده و ایجاد رونق و آبادانی در محله مهرآباد و ثامن در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: اعتبار اجرای این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان است که شامل تملک، تخریب، زیرسازی، کف‌سازی، روکش آسفالت، احداث کانال و ... می‌شود. 

شهردار مشهدمقدس خاطرنشان کرد: در مرحله اول فاز یک اجرای پروژه احداث بولوار کرامت در دستور کار قرار دارد که معادل یک کیلومتر است و حدفاصل مفتح شرقی تا خیابان مهرآباد را شامل می‌شود.

شهردار مشهدمقدس خاطرنشان کرد: در این منطقه، ۶ پروژه بزرگ داریم که در راستای ارتقاء و رفاه حال مردم و به طور ویژه در بحث اشتغالزایی و رفع آسیب‌های اجتماعی در این منطقه است.

وی افزود: امیدواریم همه این پروژه‌ها به‌زودی به بهره‌برداری برسد. پروژه پایانه مسافربری را در این منطقه داریم که بر اساس برنامه‌ریزی آبان‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین بلوار کرامت که جزء پروژه‌هایی است که ده‌ها سال است مردم را درگیر کرده است و معضلات ترافیکی برای مردم به همراه داشته است، که با همتی که در این منطقه وجود دارد بیش از ۴۵ پلاک در این منطقه امسال تملک شده است که به زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

قلندر شریف تصریح کرد: امیدواریم این پروژه‌ها در جهت رفاه مردم و رضایتمندی تاثیر خود را بگذارد. ضمن اینکه حرکت رو به جلو در بخش عمرانی در حاشیه شهر پررنگ‌تر از گذشته ادامه خواهد داشت که مسلما از دید مردم تا کنون این خدمات مخفی نبوده است.

شهردار مشهدمقدس گفت: از ساکنان این منطقه بابت همراهی‌هایی که در انجام این پروژه‌ها داشتند، تشکر می‌کنیم. اجرای پروژه‌ها مسلما مشکلاتی را برای ساکنان به وجود آورده، اما در نهایت ثمره آن در جهت رفاه حال ساکنین منطقه است.

وی درباره زمان بهره‌برداری این پروژه‌ها گفت: پروژه پایانه اتوبوس‌رانی را داریم که آبان به بهره‌برداری خواهد رسید. بلوار کرامت که تا آخر مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید. پروژه خیرساز کودک و آینده را داریم که تا سال آینده و قبل پایان دوره به بهره‌برداری خواهد رسید. ضمن اینکه پایانه بار خودرو‌های سنگین اکنون به بهره‌برداری رسیده است. پارک خطی مفتح شرقی را در این منطقه داریم که به بهره‌برداری رسیده است.

قلندرشریف تاکید کرد: اکثر پروژه‌هایی که امروز بازدید شد تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیگر پروژه‌هایی که امروز، شهردار مشهد در محدوده بلوار مفتح شرقی واقع در منطقه ۵ از آن‌ها بازدید کرد، به شرح زیر است:

-پروژه بازگشایی بلوار کرامت به طول یک کیلومتر با مبلغ اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان

-پروژه احداث پایانه اتوبوس‌رانی مفتح با حدود ۱۴ هزار متر مساحت و هزینه کرد ۳۵ میلیارد تومان

-پروژه احداث بوستان خطی مفتح شرقی با حدود ۲ هکتار و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان هزینه ساخت

-پروژه احداث بزرگترین پارکینگ خودرو‌های حمل و نقل بار مفتح با حدود۲.۴ هکتار و ظرفیت ۲۵۰ خودروی سنگین و نیمه سنگین حمل بار

-پروژه استحصال و آماده‌سازی معابر اراضی برزگر با ۱۸ هکتار استحصال، ۱۲ هزارمتر آسفالت و ۱۰ هزار متر پروژه مشارکتی مادر و کودک

-پروژه اتصال مفتح به شفیعی (کنار کال اقبال حدود یک کیلومتر در حال طراحی)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->