سرخط خبرها

صحبت‌های «فریبرز عرب‌نیا» درباره حضورش در سریال آمریکایی«پیرمرد» (The Old Man)

  • کد خبر: ۲۵۱۱۷۸
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
صحبت‌های «فریبرز عرب‌نیا» درباره حضورش در سریال آمریکایی«پیرمرد» (The Old Man)
سریال پیرمرد (The Old Man) یک مجموعه آمریکایی دلهره‌آور، اکشن و درام است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فریبرز عرب‌نیا چندی پیش از ایران مهاجرت کرد. او این روز‌ها در هالیوود به عرصه بازیگری بازگشته و حضوری کوتاه در سریال «پیرمرد» محصول شبکه اف اکس در نقش مردی افغانی خشن دارد.

«پیرمرد»، روایت یک مامور سابق سیا است که ۳۰ سال قبل در افغانستان و در اوج اشغال شوروی در این کشور، کاری کرده که حالا به خاطرش ناچار می‌شود به افغانستان برگردد. انتشار ویدئو چند ثانیه‌ای از حضور فریبرز عرب‌نیا در این سریال خارجی، بسیار مورد توجه قرار گرفت و او را مجبور کرد موضوع را با مخاطبان خود در میان بگذارد.

فریبرز عرب‌نیا نوشت:

آغازی دوباره در بازیگری و این بار در هالیوود و از صفر رقم خورد تا با نقشی کوتاه در فصل دوم “The Old Man”، در اپیزود یکم و در کنار ‘Jeff Bridges’ و ‘John Lithgow’ با شما دیدار تازه کنم. با این امید که با کار‌ها و نقش‌های آینده، برای شما پرونده‌ای دریادماندنی به جا بگذارم.

سریال The Old Man (پیرمرد) یک مجموعه آمریکایی دلهره‌آور، اکشن و درام است که از شبکه اف ایکس پخش می‌شود. سریال را براساس رمانی با همین نام نوشته توماس پری در سال ۲۰۱۷ ساخته‌اند.

فصل اول سریال The Old Man سال ۲۰۱۹ پخش شد و پس از اینکه قسمت اول آن به نمایش درآمد، شبکه ساخت فصل دوم را تایید کرد. فصل اول سریال تنها هفت اپیزود دارد و فریبرز عرب‌نیا در فصل دوم آن به ایفای نقشی کوتاه پرداخته است.

منبع: هفت صبح

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->