رسانه آمریکایی: ایران و حزب الله لبنان، حمله تروریستی انفجار پیجرها را تلافی می‌کنند تکذیب افزایش شمار شهدا در انفجار پیجرها در لبنان توضیحات نماینده مردم لبنان درباره جراحات ناشی از انفجار پیجرها چهار شرط وزارت خارجه آمریکا برای برادری با ایران چیست؟ «محمد مهاجری» به دادستانی تهران احضار شد جزئیات حمله مسلحانه به یک مرکز آموزش نظامی در مالی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) با دستور نخست وزیر عراق، کمک‌های پزشکی به لبنان اعزام شد کشته شدن ۵۵۳۰ غیرنظامی از زمان کودتای نظامی در میانمار سازمان ملل آسیب به غیرنظامیان در انفجارهای بیروت را محکوم کرد تهدید جدی گردان‌های عراق برای رژیم صهیونیستی: تاوان سنگینی خواهید پرداخت چهار نظامی صهیونیست در رفح به هلاکت رسیدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمالا آمریکایی‌ها از حمله هکری رژیم صهیونیستی به پیجرها در لبنان، باخبر بوده‌اند + تصویر هلال‌احمر ایران برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان اعلام آمادگی کرد مقام نظامی آمریکایی: احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و چین در اقیانوس آرام بیانیه حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت سفیر ایران در لبنان کیست؟ حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه‌های پیجر در بیروت + فیلم ترور ناموفق رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهر‌ها شناور شد (دو هفته اول مهر ۱۴۰۳) تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از عملکرد تشکل‌های خواهران در عرصه عفاف و حجاب | توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی قرآن وظیفه تمام افراد جامعه است
سرخط خبرها

با دستور نخست وزیر عراق، کمک‌های پزشکی به لبنان اعزام شد

  • کد خبر: ۲۵۱۴۵۳
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
با دستور نخست وزیر عراق، کمک‌های پزشکی به لبنان اعزام شد
محمد شیاع السودانی نخست وزیر سودان به دنبال جنایت رژیم صهیونیستی که در جریان آن هزاران لبنانی مجروح شدند، دستور اعزام کادر پزشکی برای کمک به مجروحان این حادثه را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به دستور سودانی تیم‌های اورژانس نیز راهی لبنان شدند.

از سوی دیگر جنبش نجبای عراق نیز در بیانیه‌ای شهادت شماری از لبنانی را در جریان خرابکاری رژیم صهیونیستی به ملت و برادران جهادگر لبنانی خود تسلیت گفت.

این جنبش اعلام کرد: ما با حزب الله در جهاد علیه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و همه کسانی خواهیم ایستاد که از آنها حمایت می‌کنند.

گردان‌های حزب الله عراق نیز در واکنش به این اقدام تروریستی گسترده رژیم صهیونیستی در لبنان افزود: جنایت علیه لبنانی‌ها سبب افزایش بسیج مردم حامی مقاومت و خشم آنها شده و برادرانمان در حزب الله را قدرتمندتر خواهد کرد.

این گروه مقاومت افزود: ما تمام امکانات خود را در اختیار برادرانمان در لبنان قرار می‌دهیم، برای رفتن با آنها به سمت آخرین مرحله (از نبرد با صهیونیستها) در نهایت آمادگی قرار داریم.

به گزارش ایرنا، در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی به نام «پیجر» در مناطق مختلف لبنان به ویژه بیروت و براساس آخرین آمار، تاکنون ۹ نفر از جمله یک دختربچه شهید و ۲ هزار و ۷۵۰ لبنانی زخمی شده‌اند.

به دنبال این انفجارها، حزب الله لبنان در بیانیه‌هایی اسرائیل را مسؤول انفجار پیجر‌ها دانست و گفت:قطعا اسرائیل تقاص پس خواهد داد.

براساس این گزارش، حزب الله افزود: پس از بررسی تمام وقایع، داده‌ها و اطلاعات موجود در مورد حمله‌ای که امروز بعدازظهر رخ داد، ما دشمن صهیونیستی را مسئول کامل این تجاوز جنایتکارانه می‌دانیم که غیرنظامیان را هم در برگرفت و منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر شد.

در پایان این بیانیه آمده است:دشمن خیانتکار و جنایتکار بابت این تجاوز گناه آلود، قطعا تقاص پس می‌دهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->