بازگشت الواح هخامنشی از آمریکا به ایران همزمان با بازگشت پزشکیان از نیویورک + فیلم خنثی سازی خمپاره قدیمی در روستای شموشک گرگان ویدئو | آبخوری پلنگ ایرانی در بوشهر (۵ مهر ۱۴۰۳) قَبای گران مدارس بر تن دانش‌آموزان | نارضایتی والدین از قیمت زیاد و کیفیت پایین لباس فرم مدارس درآمد نجومی سازمان سنجش از برگزاری سه آزمون دانشگاهی سهم بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق چقدر است؟ کوتاهی در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پذیرفتنی نیست سقط به قیمت بازار | مبلغ سقط جنین غیرقانونی در ایران: ۱۵۰ میلیون تومان! قول رئیس مجلس به بازنشستگان: مطمئن باشید معوقات بازنشستگان از مهر ماه پرداخت خواهد شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۵ مهر ۱۴۰۳) | هشدار هواشناسی در خصوص بارش باران و وزش باد شدید وزیر بهداشت: گزارشی مبنی بر کمبود واکسن آنفلوانزا مخابره نشده است کارمندان چگونه خود را از دردهای استخوانی ناشی از پشت‌میزنشینی دور کنند؟ مهلت یک هفته‌ای دادستانی مشهد برای رفع مشکلات سرویس مدارس استمرار اجرای طرح‌های پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در حریم حرم امام‌رضا(ع) بیمارستان حاشیه شهر مشهد زیر سرم اعتبار | تکمیل بخش اورژانس تا پایان آبان ۱۴۰۳ + فیلم بررسی مجدد کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی سکته مغزی، سومین علت مرگ و میر در جهان بی‌توجهی به هشدار «شنا ممنوع» عامل غرق‌شدن و مرگ کودکان مشهدی در سواحل فریدون‌کنار شد آیا درمان‌های خانگی برای ریزش موی سکه‌ای مؤثر هستند؟ پیوست سه هزار و ۶۰۰ هکتار از جنگل شرق استان گیلان به قزوین با مصرف گوشت قرمز فراوری‌شده در انتظار خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ باشیم آغاز به کار گردهمایی مسئولان قضایی خراسان رضوی در مشهد
سرخط خبرها

خرما‌های تریاکی با هشیاری پلیس کرمان به مقصد نرسید

  • کد خبر: ۲۵۱۷۵۸
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
خرما‌های تریاکی با هشیاری پلیس کرمان به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۰۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دستگیری ۱ نفر سوداگر مرگ در زاهدان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمدرضا اسحاقی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل تحرکات باند‌های قاچاق مواد‌مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کرمان با همکاری پلیس کرمان با اشراف اطلاعاتی از فعالیت باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، انهدام این باند در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات تخصصی محل نگهداری مواد افیونی شناسایی و ماموران پلیس به طور هماهنگ و هدفمند با اجرای طرح عملیاتی، منطقه مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله مورد نظر را شناسایی کنند.

سردار اسحاقی بیان داشت: سوداگر مرگ پس از ورود به محل دپو در یک باب منزل مسکونی و پس از ورود مامورین پلیس طی بازرسی از خودرو پراید و منزل مسکونی قاچاقچی؛ در مجموع ۵۰۹ کیلوگرم تریاک که داخل کارتن خرما جاساز شده بود کشف، ۱ نفر از قاچاقچیان دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری پراید توقیف شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->