جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست
سرخط خبرها
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی:

وضعیت برگزاری امتحانات پایان ترم شنبه مشخص می‌شود

  • کد خبر: ۲۵۴۰۹
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
وضعیت برگزاری امتحانات پایان ترم شنبه مشخص می‌شود
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از جمع‌بندی و اعلام نظر سازمان مرکزی این دانشگاه در ارتباط با چگونگی برگزاری آزمون پایان ترم این دانشگاه خبر داد.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، عزیزاله نژادعلی با اعلام این خبر افزود: تمام مراکز آموزشی ما با آمادگی کامل منتظر اعلام نظر نهایی تهران هستند تا تکلیف امتحانات نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری مشخص شود.

وی ادامه داد: از آنجا که امتحانات این دانشگاه، مانند کنکور، منسجم و یکپارچه برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی در شرایط کنونی قدری دشوار و زمان‌بر خواهد بود و به احتمال فراوان شنبه یا یکشنبه هفته آینده، نظر نهایی درباره برگزاری متمرکز یا الکترونیکی آزمون‌های پیام نور اعلام خواهد شد.

نژادعلی به موضوع شهریه‌های این دانشگاه اشاره کرد و افزود: پیش از این نیز اعلام کرده بودیم که به فکر رفاه حال دانشجویان هستیم و حداکثر همکاری را با آنان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: از آنجا که سیستم دانشگاهی گلستان به عنوان پرتال مرجع دانشجویان دانشگاه پیام نور، در صورت پرداخت‌نکردن شهریه بسته می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون‌ها را صادر نمی‌کند، دانشجویانی که هنوز به پرداخت شهریه موفق نشده‌اند، می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی در آزمون شرکت کنند.

نژادعلی از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری هرگونه امتحان حضوری خبر داد و افزود: در صورت تصویب طرح آزمون حضوری، تمام مراکز ما آمادگی برگزاری امتحانات با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را دارد و جای نگرانی نیست.

گفتنی است دانشگاه پیام نور مرکز مشهد، با بیش از ۱۲ هزار دانشجو بزرگ‌ترین واحد آموزشی این دانشگاه در استان خراسان رضوی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->