پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم
سرخط خبرها

برخی مهدکودک‌ها در خراسان رضوی تقاضای لغو پروانه داده‌اند/ مهرماه ۹۹ با کمبود مهدکودک مواجه می‌شویم

  • کد خبر: ۲۵۶۱۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
برخی مهدکودک‌ها در خراسان رضوی تقاضای لغو پروانه داده‌اند/ مهرماه ۹۹ با کمبود مهدکودک مواجه می‌شویم
معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: والدینی که نتوانند با مهدکودک‌ها به تفاهم برسند، می‌توانند از طریق دفتر حقوقی بهزیستی شکایت خود را ثبت کنند.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، دکتر غلامحسین حقدادی افزود: وضعیتی که با شیوع کرونا برای اماکن زیر نظارت بهزیستی همچون مهدکودک‌ها به وجود آمد، سبب شد تا مشکلات در این حوزه بیشتر شود.

وی اظهارکرد: مشکل عمده‌ای که با آن مواجهیم، بازپرداخت شهریه ماه‌های باقی‌مانده از سال کاری مهدکودک‌هاست که برای برخی از این مهدها، خارج از تعهدشان است. به هر حال، ارقام پرداخت شده از سوی والدین، برای امور جاری مهد هزینه شده است و اکنون که مهد‌ها بسته هستند، شرایط بازپرداخت آن بسیار دشوار است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی بیان‌کرد: بسیاری از مهد‌ها در شرایط کنونی، تقاضای لغو پروانه داده‌اند و اگر وضعیت به همین شکل باشد، برای مهرماه امسال با کمبود مهدکودک مواجه خواهیم شد.

حقدادی در ارتباط چگونگی مدیریت شهریه ماه‌های باقی‌مانده افزود: براساس قرارداد میان مهدکودک و والدین، باقی‌مانده شهریه باید برگردانده شود. اما در جریان هستیم که بسیاری از والدین و مدیران مهد با هم به توافق رسیدند که یا شهریه به ابتدای مهر منتقل شود یا آموزش کودکان مجازی شود.

وی ادامه داد: مشکل اصلی این است که برخی والدین که کارمند هستند و امکان نگهداری از فرزندانشان را ندارند، متقاضی دریافت شهریه خدمات اردیبهشت و خرداد هستند و البته حق آنان است، زیرا اولویت این قشر، صرفا نگهداری از کودکانشان است؛ بنابراین اگر والدین کارمند و مدیران مهد نتوانند به تعاملی برسند، می‌توانند شکایت خود را به دفتر حقوقی بهزیستی اعلام کنند تا رسیدگی‌های لازم انجام شود.

حقدادی به پویش بخشش اجاره‌بها مهدکودک‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون مشارکت بالایی در این پویش نداشته‌ایم. البته قرار است تعدادی از ساختمان‌هایی که در اختیار سازمان‌های دولتی هستند و براساس قوانین ماده ۲۸ واگذاری ساختمان‌های دولتی، به مهدکودک اجاره داده شده‌اند، شهریه خود را ببخشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->