آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برخی مهدکودک‌ها در خراسان رضوی تقاضای لغو پروانه داده‌اند/ مهرماه ۹۹ با کمبود مهدکودک مواجه می‌شویم

  • کد خبر: ۲۵۶۱۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
برخی مهدکودک‌ها در خراسان رضوی تقاضای لغو پروانه داده‌اند/ مهرماه ۹۹ با کمبود مهدکودک مواجه می‌شویم
معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: والدینی که نتوانند با مهدکودک‌ها به تفاهم برسند، می‌توانند از طریق دفتر حقوقی بهزیستی شکایت خود را ثبت کنند.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، دکتر غلامحسین حقدادی افزود: وضعیتی که با شیوع کرونا برای اماکن زیر نظارت بهزیستی همچون مهدکودک‌ها به وجود آمد، سبب شد تا مشکلات در این حوزه بیشتر شود.

وی اظهارکرد: مشکل عمده‌ای که با آن مواجهیم، بازپرداخت شهریه ماه‌های باقی‌مانده از سال کاری مهدکودک‌هاست که برای برخی از این مهدها، خارج از تعهدشان است. به هر حال، ارقام پرداخت شده از سوی والدین، برای امور جاری مهد هزینه شده است و اکنون که مهد‌ها بسته هستند، شرایط بازپرداخت آن بسیار دشوار است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی بیان‌کرد: بسیاری از مهد‌ها در شرایط کنونی، تقاضای لغو پروانه داده‌اند و اگر وضعیت به همین شکل باشد، برای مهرماه امسال با کمبود مهدکودک مواجه خواهیم شد.

حقدادی در ارتباط چگونگی مدیریت شهریه ماه‌های باقی‌مانده افزود: براساس قرارداد میان مهدکودک و والدین، باقی‌مانده شهریه باید برگردانده شود. اما در جریان هستیم که بسیاری از والدین و مدیران مهد با هم به توافق رسیدند که یا شهریه به ابتدای مهر منتقل شود یا آموزش کودکان مجازی شود.

وی ادامه داد: مشکل اصلی این است که برخی والدین که کارمند هستند و امکان نگهداری از فرزندانشان را ندارند، متقاضی دریافت شهریه خدمات اردیبهشت و خرداد هستند و البته حق آنان است، زیرا اولویت این قشر، صرفا نگهداری از کودکانشان است؛ بنابراین اگر والدین کارمند و مدیران مهد نتوانند به تعاملی برسند، می‌توانند شکایت خود را به دفتر حقوقی بهزیستی اعلام کنند تا رسیدگی‌های لازم انجام شود.

حقدادی به پویش بخشش اجاره‌بها مهدکودک‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون مشارکت بالایی در این پویش نداشته‌ایم. البته قرار است تعدادی از ساختمان‌هایی که در اختیار سازمان‌های دولتی هستند و براساس قوانین ماده ۲۸ واگذاری ساختمان‌های دولتی، به مهدکودک اجاره داده شده‌اند، شهریه خود را ببخشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->