شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

سی‌ام اردیبهشت؛ آخرین مهلت ثبت مدارک مال‌باختگان پردیسبان

  • کد خبر: ۲۵۸۳۹
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
سی‌ام اردیبهشت؛ آخرین مهلت ثبت مدارک مال‌باختگان پردیسبان
دادگستری خراسان‌رضوی در اطلاعیه‌ای، نحوه مراجعه و وصول مطالبات سهام‌داران شرکت پردیسبان را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیریت روابط‌عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان‌رضوی اعلام کرد: پیرو اطلاعیه سابق درباره روند اجرای حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور شعبه مستقر در مشهد درخصوص پرونده شرکت پردیسبان و با‌توجه‌به تقاضای تعدادی از سهام‌داران مبنی بر تمدید مهلت بارگذاری مدارک، آخرین مهلت ثبت مدارک توسط مال‌باختگان این شرکت در سایت «www.pardisbannew.ir» سی‌ام اردیبهشت ۹۹ است و پس از این تاریخ رد مال نسبت به افرادی که مدارک را به‌درستی و مطابق واقع بارگذاری کرده‌اند، صورت می‌پذیرد.

خواهشمند است مال‌باختگان به این نکات توجه داشته باشند: مال‌باختگان صرفا باید مدارک را در سایت مذکور بارگذاری کنند و نیازی به‌طرح شکایت و مراجعه حضوری به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نیست.

مال‌باختگان در بارگذاری مدارک دقت لازم را داشته باشند، چنانچه مدارک بارگذاری‌شده با اسناد موجود در شرکت مطابقت نداشته باشد، رد مال به آن‌ها با تأخیر مواجه می‌شود و در مرحله اول صرفا به افرادی که مطالبات آن‌ها با اسناد شرکت تطبیق داشته باشد، پرداخت صورت می‌پذیرد.

با‌توجه‌به مطابقت‌نداشتن برخی اطلاعات ثبت‌نامی مال‌باختگان با مدارک موجود در شرکت، در مهلت باقی‌مانده، افرادی که سهوا یا عمدا اطلاعات نادرست را ثبت کرده‌اند، باید با مراجعه به سایت نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند. واریز وجه به حساب معرفی‌شده توسط مال‌باختگان به‌منزله رد مال است و مدارک موجود نزد افراد از درجه اعتبار ساقط می‌شود. در مرحله اول واریز صرفا بر مبنای اصل آورده افراد به شرکت است و درباره واریز سود به حساب مال‌باختگان در صورتی که اموال معرفی‌شده کفایت کند متعاقبا برنامه‌ریزی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->