رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

حضور زبیر نیک‌‎نفس در دربی قطعی است

  • کد خبر: ۲۶۰۰۳۲
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
حضور زبیر نیک‌‎نفس در دربی قطعی است
حضور زبیر نیک نفس در بازی با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر هم قطعی است و او در این بازی هم در ترکیب ثابت آبی ها به میدان می رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زبیر نیک‌نفس بعد از چند بازی نیمکت‌نشینی از بازی با الغرافه در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و حضور او در بازی با نساجی در هفته پنجم لیگ برتر هم ادامه‌دار بود.

با این حال زبیر نیک‌نفس در بازی با نساجی با یک تکل بی‌مورد به حریف پنالتی داد و باعث شد آبی‌ها در نیمه اول با یک گل از حریفشان عقب بیفتند.

با این حال با توجه به کمبود بازیکن در پست هافبک دفاعی، به نظر می‌رسد حضور زبیر نیک‌نفس در بازی با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر قطعی است و او در این بازی هم در ترکیب ثابت آبی‌ها به میدان می‌رود.

با این شرایط نیک‌نفس این فرصت را دارد تا اتفاق‌های بازی با پرسپولیس نساجی را جبران و حضورش در ترکیب ثابت این تیم را تثبیت کند.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->