ویدئو | عزاداری باشکوه سنتی مردم بوشهر در حسینیه معلی ویدئو | مراسم «یوم العباس» در اهواز ویدئو | حضور پرشور زوار حسینی در مرز مهران ویدئو | حرف‌های جانسوز پسر شهید اسفندیاری از شهدای ناو دنا در «حسینیه معلی» ویدیو | درباره «جیمز باروز» خالق سریال ماندگار «فرندز» ویدئو | واکنش مشهدی‌ها به تساوی ایران با بلژیک در جام جهانی ویدئو| پیش نمایش قسمت آخر سریال «گل سنگ» منتشر شد ویدیو| تاکید دوباره وزیر اقتصاد بر افزایش کالابرگ دهک‌های پایین ویدئو | یکصدوسیزدهمین شب حضور مردم مشهد در خیابان (۳۱ خرداد ۱۴۰۵) ویدیو|سوگواری باشکوه عزاداران هیئت انصارالائمه(ع) در خیابان شهید رفیعی مشهد ویدئو| پشت صحنه فصل سوم سریال «بامداد خمار» ویدئو| ایستگاه فضایی بین‌المللی در حال پرواز بر فراز استرالیا و اقیانوس آرام ویدئو| آتش‌سوزی سهمگین در مجتمع بین‌المللی خودرو در چین ویدئو | ویدیوی خاص قالیباف در آغاز گفت‌وگوها در سوئیس اینفوگرافی| چرا سالمندان باید ورزش کنند؟ ویدئو | رونمایی از نماهنگ «تو قهرمان منی»؛ سرودی از عشق فرزندان ایران به رهبر شهید ویدئو | روایت تولیت آستان قدس رضوی از شجاعت در کلام رهبر شهید انقلاب ویدئو | محمدمتین ۹ ساله، جانباز جنگ رمضان، با نوای «عزیزم حسین» در «حسینیه معلی» دل‌ها را لرزاند ویدیو | عَلَم‌گردانی در میناب؛ میراثی از چهار قرن سوگواری محرم
سرخط خبرها

ویدئو/توضیحات رامبد جوان درباره سفرش به کانادا

رامبد جوان در یک گفت‌وگوی اینترنتی با اجرای حجت‌الاسلام زائری: رفتن من به کانادا یک تصمیم کاملا شخصی و خصوصی بود و صدا‌وسیما از آن باخبر بود. مگر می‌توانستم ۷۷۰ قسمت خندوانه ادا دربیاورم؟
  • کد خبر: ۲۶۱۹۴
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
  • ۲
تعداد بازدید : 1549
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
7
ایران خوبه ، مردم ایران فوق العاده ان اما مالیات نمی دی بعد می ری کانادا بچه ات به دنیا بیاد به کانادا مالیات می دی تازه می گی دلت خواست. برو همونجا کار کن همونجا زندگی کن بگو ایران خوبه ولی برای کسایی که پول ندارن ازش فرار کنند.در آمد میلیاردی اتان رو اینجا در می اورین می رید کشور دیگه زندگی می کنید. مگه دیوید لاترمن امریکا پول درمی آره می ره اروپا مالیات می ده ...
کامبیز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
2
رامبد ، خیلی از رفتارت عصبانی هستم ، تو نشان دادی که ایران عزیز را دوست نداری و فقط برای پول با خنده فریاد می زدی : سلام مردم ایران ! خیلی دوست تان دارم .
دروغگو !
ایرانی شَرف دارد.
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->