معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

رشد ۲۰ درصدی بازار ساعت‌های هوشمند

  • کد خبر: ۲۶۲۱۴
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
رشد ۲۰ درصدی بازار ساعت‌های هوشمند
آمارها حاکی از آن است که بازارهای جهانی فروش ساعت‌های هوشمند در سه ماه نخست میلادی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۰ درصد رشد مواجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کارشناسان و تحلیلگران فعال در مؤسسه تحقیقاتی استراتژی آنالیتیکس آمار و گزارش‌های جدیدی تهیه و منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد بازار فروش ساعت‌های هوشمند در جهان در نخستین فصل سال ۲۰۲۰ میلادی با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو شده است.

 

طبق این گزارش که در وب‌سایت gsmarena نیز آمده است، اپل موفق شده است که ۷/۶ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ را در‌ این‌ بازه زمانی روانه بازارهای جهانی و با اختصاص ۵۵ درصد از سهم بازار این گجت هوشمند نخستین جایگاه برتر برند ساعت‌های هوشمند در جهان را از آن خود کند.

 

بعد از آن نیز سامسونگ با فروش ۱/۹ میلیون دستگاه و گارمین با فروش ۱/۱ میلیون دستگاه به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم برترین برندهای ساعت‌های هوشمند جای گرفته‌اند.

 

این در حالی است که سهم سامسونگ از بازار ساعت‌های هوشمند تحت تأثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی در سه ماهه منتهی به مارس امسال از ۱۴/۹ درصد به ۱۳/۹ درصد کاهش یافته است.

 

در ادامه این گزارش کارشناسان و تحلیلگران فعال در این مؤسسه برآورد و اعلام کرده‌اند که بر خلاف رشد و عملکرد قدرتمند بازار ساعت‌های هوشمند در نخستین فصل سال ۲۰۲۰، انتظار می‌رود میزان فروش و عرضه این گجت‌های هوشمند به‌طور موقت در سه ماهه دوم سال کاهش یابد که البته در نیمه دوم سال احیا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->