علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

آخرین وضعیت زلزله تهران و تردد در محور‌های این استان

  • کد خبر: ۲۶۲۱۸
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
آخرین وضعیت زلزله تهران و تردد در محور‌های این استان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: زلزله بامداد جمعه تهران به هیچ یک از محورها آسیب نزده و هم اکنون تردد در همه محورهای استان در جریان است.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از سایت وزارت راه و شهرسازی، حیدر نوروزی، درباره آخرین وضعیت راه‌های استان تهران بعد از زلزله بامداد جمعه در منطقه دماوند، افزود: در زلزله دیشب به‌شکل جزئی و مقطعی در محدوده کمرخانی محورهای هراز و شمیرانات شاهد مقداری ریزش بودیم. همکاران ما بلافاصله در محل حاضر شدند و اقدام به برداشتن ریزش‌ها کردند. هم اکنون جاده‌ها باز و تردد در محورهایی که ذکر شد در جریان است.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران اظهار کرد: براساس آخرین گزارش‌هایی که دقایقی پیش به دست من رسید، تمام محورهای استان باز بوده و شاهد روانی تردد در آن‌ها هستیم.

 

نوروزی با اشاره اینکه محورهای هراز، شمیرانات و فیروزکوه مشکلی برای تردد ندارند، گفت: خوشبختانه زلزله شب گذشته به هیچ یک از مسیرها آسیب نزده و همان‌طور که گفته شد هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر تخریب محور واصل نشده است.

 

وی افزود: با این همه، آمادگی کامل همچنان وجود دارد و امروز هم جلسه‌ای با استاندار تهران خواهیم داشت تا گزارشی از آخرین وضعیت راه‌های استان داشته باشیم.

 

زمین‌لرزه‌ای ساعت ۴۸ دقیقه بامداد جمعه به بزرگی ۵/۱ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، در عمق ۷ کیلومتری زمین در حوالی دماوند به وقوع پیوست که شدت آن در کلان‌شهر تهران کاملا احساس شد.

 

اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران، گفت: یک پیرمرد ۶۰ ساله بر اثر فرار از منزل و آسیب‌دیدن سرش، جان خود را از دست داد و ۳۳ نفر نیز مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

 

وی افزود: در مجموع ۱۹ نفر مربوط به منطقه دماوند و ۱۵ نفر نیز مربوط به تهران هستند که تاکنون ۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و چهار نفر دیگر هم اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->