معاون امور مشارکت‌های بهزیستی خراسان رضوی:

مشارکت‌های ویژه مددجویان بهزیستی به ۱۰ میلیارد تومان رسید

  • کد خبر: ۲۶۴۳۸
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
مشارکت‌های ویژه مددجویان بهزیستی به ۱۰ میلیارد تومان رسید
معاون امور مشارکت‌های بهزیستی خراسان رضوی گفت: از زمان راه‌اندازی پویش ملی همدلی مؤمنانه، تاکنون نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان مشارکت ویژه جامعه هدف بهزیستی جذب شده است.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، حمیده محدث افزود: پویش همدلی مؤمنانه در ماه ضیافت الهی با هدف گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان، همچنین تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده برای سالمندان، افراد معلول، فرزندان بی‌سرپرست و سایر افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه پویش فعلی، همان پویش سفره‌های ربناست، گفت: از روز سوم ماه مبارک رمضان و بنا به اعلام بهزیستی کشور مبنی بر ایجاد پویش یکپارچه در کشور، تمام سازوکار‌های پویش سفره‌های ربنا به پویش همدلی مؤمنانه در ماه ضیافت الهی تغییر پیدا کرد.

محدث با اشاره به مشارکت مردمی در ماه رمضان امسال اظهار کرد: تا پیش از میلاد امام حسن مجتبی (ع)، مشارکت‌های ثبت‌شده بسته‌های معیشتی ۴ میلیارد تومان بود که هم‌زمان با شب میلاد این امام بزرگوار، شاهد جهش ۶ میلیاردی بودیم و با احتساب به بسته‌های موجود که بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری می‌شوند، امروز به عدد ۱۰ میلیارد تومان رسیدیم.

معاون امور مشارکت‌های بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: در نیمه دوم ماه مبارک، سطح کمک‌ها به توزیع غذای گرم تغییر پیدا خواهد کرد و خیران و سایر مردم، مشارکت خود را در قالب فطریه و مناسبت‌های عید سعید فطر انجام خواهند داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->