پلمب ۲۵۵ واحد صنفی گرانفروش و متخلف در سالی که گذشت ( ۲۹ اسفند۱۴۰۲) بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۱۶ تن کود اوره را کشف کردند از افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

شرایط جدید ثبت‌نام پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده خودرو در سال ۹۹ اعلام شد

  • کد خبر: ۲۶۶۷۵
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
  • ۴۲۵
شرایط جدید ثبت‌نام پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده خودرو در سال ۹۹ اعلام شد
سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نحوه و شرایط ثبت‌نام پیش‌فروش، فروش فوق‌العاده و مشارکت در تولید خودرو در سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ثبت‌نام از تمام متقاضیان واجد شرایط خودرو بدون محدودیت زمانی و ۲۴ ساعته است که در صورت تکمیل ظرفیت در روش پیش‌فروش متقاضی امکان خرید در قالب طرح مشارکت در تولید را خواهد داشت.


برای ثبت‌نام ۵۰ درصد قیمت روز مصوب خودرو اخذ می‌شود و پیش‌فروش تا ۱۲ ماه در سقف ۶۰ درصد ظرفیت تولید بدون احتساب سود مشارکت خواهد بود.


همچنین مشارکت در تولید ۱۲ تا ۲۴ ماه در سقف ۵۰ درصد ظرفیت تولید با احتساب سود مشارکت حداقل ۶ درصد و مشارکت در تولید ۲۴ تا ۳۶ ماهه در سقف ۱۵ درصد ظرفیت تولید با احتساب سود مشارکت حداکثر ۱۲ درصد خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

روش جدید ثبت نام طرح فروش ایران خودرو و سایپا / راهنمای ثبت نام در سامانه امتا+مراحل تصویری



متقاضیان امکان انتخاب روش خرید به صورت پیش‌فروش یا مشارکت تولید را در مرحله ثبت‌نام دارا می‌باشند و خودروسازان مکلف به فروش خودرو به ترتیب اولویت پیش‌فروش، مشارکت در تولید یک‌ساله و دوساله در خودرو‌های قابل عرضه می‌باشند.


همچنین ظرفیت تولید قابل فروش با در نظر گرفتن تعهدات معوق و جاری توسط کمیته خودرو محاسبه شود و سود انصراف، ۳ درصد کمتر از سود مشارکت مندرج در قرارداد مشارکت در تولید است.


از سوی دیگر درصد سود مشارکت براساس وضعیت عرضه و تقاضای خودرو با توجه به اصلاح آیین‌نامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان خودرو قابل بازنگری است.


نحوه ثبت‌نام فروش فوق‌العاده


طراحی و اجرای سازوکار لازم توسط خودروساز در خصوص ثبت‌نام شفاف و در قالب سامانه‌های الکترونیکی به نحوی که امکان استفاده از روبات یا هک سایت غیر ممکن شود.


ثبت‌نام اولیه از تمام متقاضیان خودرو براساس اعلام عمومی در بازه زمانی یک هفته‌ای با باز شدن درگاه ثبت‌نام به قیمت فروش قطعی بدون محدودیت برای متقاضیان واجد شرایط با اخذ ۵۰ درصد قیمت مصوب خودرو انجام خواهد شد.


همچنین قرع‌کشی توسط خودروسازان جهت اولویت‌بندی تحویل خودرو ظرف یک هفته پس از پایان ثبت‌نام با حضور مراجع نظارتی انجام می‌شود و اطلاع‌رسانی فهرست انتخاب‌شدگان نهایی از طریق سایت‌های خودروسازان ظرف ۴۸ ساعت پس از اتمام قرعه‌کشی خواهد بود.


تکمیل باقی وجه (۵۰ درصد باقیمانده) پس از اعلام نتیجه قرعه‌کشی در یک هفته باید صورت پذیرد و فروش فوق‌العاده تا سقف ۴۰ درصد ظرفیت تولید و تحویل حداکثر سه ماهه بدون سود مشارکت است.


همچنین تحویل خودرو به مشتریان حداکثر تا سه ماه پس از قرعه‌کشی براساس تقدم تکمیل وجه خواهد بود.
استرداد وجوه واریزی افرادی که نام آن‌ها در قرعه‌کشی اعلام نشده حداکثر یک هفته پس از پایان ثبت‌نام است و در صورت عدم تکمیل وجه به موقع، ظرف یک هفته وجه واریزی مسترد شده و اولویت واگذاری کان‌لم‌یکن می‌گردد.


همچنین خودرو سازان موظف‌اند به منظور ایجاد امکان مساوی در ثبت نام متقاضیان، مطابق ضوابط سامانه امتا قبل از ثبت نام، سایت خود را گشایش نموده و پس از تکمیل پروفایل کامل متقاضیان، نسبت به صدور نام کاربری و رمز عبور اقدام نماید.


عرضه‌های بعدی در قالب این ضوابط توسط خودروسازان در سقف ۴۰ درصد تولید سالانه انجام خواهد شد و ظرفیت تولید قابل فروش با در نظر گرفتن تعهدات معوق و جاری توسط کمیته خودرو محاسبه شود.


شرایط ثبت‌نام متقاضیان

هر کد ملی یک خودرو می‌تواند ثبت کند و سن متقاضیان باید بالای ۱۸ سال باشد و فاصله زمانی از آخرین خرید (۳۶ ماهه)، دارا بودن گواهی‌نامه رانندگی، سند در رهن یک‌ساله (صرفا فروش فوری) و عدم امکان صلح در قرارداد‌های فروش از دیگر شرایط ثبت‌نام است.

 

از دیگر محدودیت‌ها و شرایط ثبت‌نام به غیر فعال کردن گارانتی خودرو پس از سه ماه از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه، تعلق شماره حساب بانکی به شخص (بانک مرکزی همکاری لازم را با خودروسازان معمول می‌دارد) و صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی براساس سامانه امتا (مرکز تجارت الکترونیک مکلف به راه‌اندازی این سامانه می‌باشد) می‌توان اشاره داشت.

 

بنا بر پیشنهاد و تأکید شورای رقابت و سازمان بازرسی کل کشور مقرر شد ۶۰ درصد تولید برای ایفای تعهدات و ۴۰ درصد برای فروش فوق‌العاده و سایر روش‌های فروش توسط کمیته خودرو تعیین شود و مقرر شد دستگاه‌های نظارتی (سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی با همکاری قوه قضاییه) نسبت به مسدود کردن سایت‌های اعلام قیمت خودرو در فضای مجازی و سایر پیام‌رسان‌های اینترنتی اقدام نمایند.

 

همچنین موضوع اخذ مالیات از اختلاف قیمت کارخانه تا بازار به عنوان یکی از موضوعات کنترل‌کننده تقاضا در بازار در دست بررسی است که به‌عنوان تذکر در قرارداد خودرو سازان درج شود که در صورت تصویب نهایی قابل اعمال خواهد بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۲۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
64
142
چه زمانی سایت باز میشه برا فروش فوق العاده؟
Kaveh
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
کی سایت باز میشه هجوم بیاریم مردم کسی جواب بده
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
حالا هروقت باربشه چهارتااحمق مثل شما هست که هول میزنه و قیمت ماشین شده این
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
چرا هجوم ، تا کی میخوای هجوم بیاری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
منم هجوم رو دوست دارم هجوم نباشه حال نمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
منم نمیدونم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
اینا فقط میخاند بااین کارشون پولا مردمو بگیرند وبامیلیاردها پول کار کنند رایگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
نمیدونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
37
127
چرا پلاک جاری حذف شد؟
آیا باز هم دست های پنهان ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
چون چرت بود
خیلیا اول ماشین ثبت نام میکنن بعد ماشین خودشونو میفروشن
که مطمن باشن ازینجا مونده ازونجا رونده نشن

دلیل نمیشه چون یه ماشین بنام هست نتونم یه ماشین دگ بنویسم که تبدیل ب احسن کنم
طرف اگر نوشت ماشینشو میفروشه که جدیده رو بگیره اگرم نتونست بنویسه که همون زیر پاشه دگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
خخخخخخخ۷
محمد
Singapore
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
همون چهارتا آدم بی شخصیت مثل شما هجوم میارن ثبت نام میکنن که این طوری قیمتا فضایی میشه..آخه یه کارگر بدبخت چند سال باید کار کنه تا یه پراید دله بخره؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
همین امثال شما هستن گند میزنن به همه چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
منم تو شطرنج بازی هجومی دوست دارم
هرکی خواست پیدام کنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
کی میاد هجوم بازی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
33
72
۴۲ ملیون
S
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
متاسفم که حجوم دوست دارین، خوی وحشی گری تو حرفهاتون قشنگگگگ مشخصه چجوری پول بدست میارین.؟؟
میاد اون روزی که بتمرگین سر جاتون چیزی نمونده آقامون ظهورشون نزدیکه خیلیییی نزدیک.
کرم شهبازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
30
86
سلام من هر کاری کردم نتونستم ثبت نام کنم تا مرحله انتخاب خوردو پیش رفتم بعد ازاون میگه خودرو موردنظر وجود ندارد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
سرکار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
چقدرمردم سادن ماشین کجابوده اینافقط دروغ میگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
سرکاریه
حاجی اذری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
ماه روزه است و دروغ ممنوع اینجانب ثبت نام کردم اگرچه مشکلاتی داشت اما موفق به خرید شدم.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
بیچاره راست گفته دیگه.اصلا خودرویی وجود نداشته از اول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
خودتو علاف نکن همش الکیه تا حسن کوچولو هس این بدبختی رو داریم
سما زهانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
عزیزم زیاد تلاش نکن من سال ۹۷ با دوتا کارت دونفری نشستیم بتونیم یه دونه ثبت نام کنیم نشد این کار کار از ما بهترون یعنی عمرا آدم عادی بتونه
صافتوش
Germany
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
جووووون بیاخودوم بهت خودروبدم
خدیجه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
30
39
منم تامرحله انتخاب خودرورفتم میگه خودروموردنظرموجودنیست آیاساعت بخصوصی سایت بازمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
هم وطن گرامی یخورده خوب فک کن بعد تصمیم بگیر
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
یه عده کلاهبردارن،۸میلیون زیر میزی خواستن واسه ثبت نام،هیچکس نمیتونه بدون رشوه ثبت نام بکنه
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
دادا اینکه ساعت ۱۱باز میشه و بیشتر یک دقیقه فرصت نداری حرف چرتو پرته شما از ساعت ۱۱تا ساعت۱ باید منتظر بمونی تا وارد بشه و اگه تونستی ماشینتو انتخاب کنیو به پرداخت رسیدی کار تمومه من خودم همین دیروز یه پارس مشکی نوشتم شانسی هست ولی باید تا یک صبر کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
آقا از من بشنوید الان که کمی قیمت‌ها اومده پایین برید از بازار آزاد خرید کنید. قیمت ها در ماه‌های آینده شدیدا رشد خواهد کرد. حداقل قیمت پراید صد ملیون خواهد بود. این جلسات همه نمایش هست واقعیت چیز دیگریست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
چجوری تا این مرحله رفتین منکه اصلا نتونستم واردبشم
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
من دهه فحر پارسال از طریق کافی نت ثبت نام کردم خیلیم راحت
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
18
38
از اول باید قرعه کشی می‌کردید تا این همه مشکل اختلاس سایتی بوجود نمآمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
اینا ثبت نام برای مردم عادی نیست ولی یک رو ز گرفتار منه بازنشسته میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
حالا نمیشه آدم بیاد ایران خودرو ثبت نام کنه؟
صالح کعب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
13
39
یعنی از یک سال به دوسال طول میکشه مگه عمر انسان چقد
خدایا چقد از مردم یا ملت شریف سرکاری میزارند
اینها کیند خدایا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
خیلی تقاضای خرید بالاست.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
13
23
با سلام این ثبت نام که برای مصرف کننده واقعی است کی شروع میشه.... تکرار کلمات بس است عمل شرط است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
اصلا خودرو باقیمت کمپانی دست مصرف کننده نمیرسه الان هم که دلال های ثبت نامی یه مبلغی رو میگیرن تا ثبت نام
معین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
21
33
این کارا فایده ای نداره ...دلال زرنگ تر ازاین حرفاست ...واسه همین اسمشو گذاشتن دلال ......بازار خودرو دست دلال هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
آخ‌ از خودشون‌ تو خودروسازی‌ اینکاررو‌ میکنن‌ من‌ که‌ هیچکاره‌ هستم‌ میدونم‌ ‌ مسئولین‌ نمیدونم
این‌ وسط برای رد گم‌ کنی‌ هم چند نفر از مردم‌ عادی موفق‌ میشن‌ بیشترش. رو دزدای‌ شاغل‌ در خودروسازی‌ برمیدارن
معین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
18
49
این کارا فایده ای نداره ...دلال زرنگ تر ازاین حرفاست ...واسه همین اسمشو گذاشتن دلال ......بازار خودرو دست دلال هستش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
16
18
باسلام برای خودرودنا پلاس قسط اولش چقدره؟؟
رحمت
Germany
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
شمااول قسط اخرشوبده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
۵۸ میلیون بود حدودا پلاسش سادش ۴۴
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
همه چی دست حسنک کجایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
13
30
سرکاریه
مهدی
Norway
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
8
11
سایت کی باز میشه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
7
34
سلام من شنیدم یکسری دلال شدن یه مبلغی میگیرن تا باقیمت کمپانی ثبت نام کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
6
33
آقا
فکر میکنم
موشک برای مریخ بسازین فرمولش راحتر از این باشه که خود رو ساز؟!!!گذاشته برای مردم
مسخره کردین
سایت بسته، و پیش فروش ساخت چندتا اشغال حلبی
مثل آدم، دزدی رو بذاربن کنار،تولید کنین و بفروشیم
تا کی این دکون و بازار شما رو سر پا نگه میداره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
10
21
سایت چند میتونیم ثبت نام کنیم
زینب روستایی استان فارس ما هر کار میکنیم سایت باز نمی شود برای ثبت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
10
24
ما هر‌کار میکنیم سایت باز نمی شود
قدرت الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
10
17
بخداقسم هنوز نتوانستم برای یکبار ثبت‌نام کنم چکار باید کرد کاری بکنید که کسانی ماشین نگرفت یک ماشین برای زیر پاشون بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
کاملا حرفت درسته ، باید کاری کنن هر خانواده یه ماشین بتونن ثبت نام کنن و از ثبت نام افراد متعدد یک خانواده جلوگیری بشه
قدرت الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
5
22
بخداقسم هنوز نتوانستم برای یکبار ثبت‌نام کنم چکار باید کرد کاری بکنید که کسانی ماشین نگرفت یک ماشین برای زیر پاشون بگیرن
حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
اینا برا من وتو نیست سایت رو برا دلالهای زالوصفت و اون دسته از افراد بی وجدان باز میکنن،برا من و تو بجز شر تو این کشور هیچ خیری بهمون نمیرسه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
8
38
مردم هرجا صف باشه هستندحالا میخواهندغذای نذری بدهندیاثبت نام خودروباشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
الکیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
25
ولا انصاف خوب چیزیه کم بخورید که همیشه بخورید چه خبره پژو ۴۰۵شده ۱۱۷میلیون توبازار مگه از آیران خودرو تا بازار چقدر کرایه میخوره که اینقدر گرونش کردید خودتون با دلال دستتون تو یه کاسست ولله انصاف هم خوب چیزیه این پولا خوردن نداره بسه دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
17
الکیه از اولش سایت خرابه مردم چه جوری اسم بنویسن
ناشناس
Japan
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
4
11
خجالت بکشید
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
چقد جالبه ما مردیم اومدیم داریم تو سایت و گوشیمون اعتراض میکنیم و مینالیم..چ فایده؟از ماها بی عرضه تر و ترسو تر ملت خودمونیم..ک بلدیم بشینیم پشت گوشیامون چار خط اعتراض بنویسیم ولی عین ولگردا بریم راهپیمایی
بینام
Japan
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
17
خجالت بکشید دزدی علنی از سرمایه و پول مردم بعد قرعه بنام عزیزان و دلالان خودتون و بعد عدم تحویل سر موعد اگرم تحویل بشه خودروی بی کیفیت رنگ ناجور و بدون اپشن و فنی خراب
اینطور که باز قیمت بازار شد؟
اونها که مجبورند خودرو داشته باشند قید خرید رو از شرکت بزنند.....
دزدی و بازی با شعور مردم؟
نخرید بخدا نخرید هر دو گاریساز کثیف و دزد ورشکست میشن با التماس و قسطی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
4
13
باید سریع سازشکاری بگذارند که تولیدات فقط از طریق سایت فروش عرضه شود . رانتها قطع شود .
مردم زودتر پول بدهند. ودر مشارکت سهیم باشند . وآخر هم باقیمت دولا پهنا بخرم
عابد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
6
9
هر زمان که انحصار از دست ایران خودرو و سایپا گرفته شد و تمامی معاملات در اتاق شیشه ای و شفاف انجام و دست مسئول دولتی،دلال و رانتخوار کوتاه شد شاید امیدی باشد که تمامی اینها هم جزء محالات است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
19
خودتون رو مسخره کردین با این طرز فروش پول بگیرین که دو سال دیگه خودرو تحویل بدین کشورهای دیگه بهترین ماشین رو با التماس و وام بدون بهره میدن اینجا پول میگیرن بعداز دوسال میخوان تحویل بدن، طرح مشارکت این دیگه چیه؟ بعدش سه ماه حداقل چهار میلیون سود پول طرف میشه اینم میخورن که بشه بدون سود مشارکت که دوباره یه مبلغی مازاد بگیرن به این میگن دزدی تو روز روشن
ناشناس
France
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
4
31
سلام اقانخریدبخداقیمت ماشین میادپاین
ناشناس
France
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
27
سلام اقانخریدبخداقیمت ماشین میادپاین
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
سلام ایرانی سلام هموطن سلام دوست تورو خدا تورو به اون کسی که میپرستید پشت هم باشین نخر داداش من خواهر من تا قیمتا رو بیارن پایین مجبور شن،شما اگه بخرید جیب دزدای مملکتو پر میکنید حضرت عباسی بیاید نخرید
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
25
تو را خدا .قیمت ماشین را و ثبت نام را شفاف کنید ..ممنون
سمیه معظمی گودرزب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
10
من همسرم جانباز ۵۰ درصد ماشینم وپلاکم به اسمش نیست با سه فرزند که همه فکر میکنن برا جانبازان چه میکنند هر جا کافینت ،ایران خودرو ....هر کجا رفتیم برا ثبت نام گفتن نمیتونیم کار ما نیست تا اخرش شماره ی شخصیو بهمون دادن گفتن ایشون میتونه تماس گرفتیم گفتن تحویل فوری ۱۵ تومن میگیرم،ابان ۸ تومن،اذر، ۷۵۰۰ ،دی ۵۵۰۰ ماشالا به این مملکت اقا امام زمانتان،که همه چی شده رشوه کلک بازی شهدا جانبازان این مملکت و ساختن حالا هر کودوم ا ما خانوادها با حقوق ۴ تومنی میخا زندگی کنیم بعد ی عده ایی اینجوری به جیب بزنن خون شهدا و جانبازان ما پایمال شده به خدا ....
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
فقط در این شب‌ های گرانقدر باید دعا کنیم که هرکسی که دارد حق این مردم را به ناحق میخورد نابود شود ان شاء الله. عزیزان همه دعا کنند دل همتون پاکه چون از دست دزدان و مفسدان کشور ناراحتید برای ظهورش و برچیدن ظلم در دنیا دعا کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
4
12
الکی میگه،(بابا پنجعلی)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
12
نخرید می‌میریم نه بابا یه مدل پایین ده تومن خرجش کو سوار شو نخرید تا بیان التماس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
دو سال پیش ویتارا فروختم شصت میلیون.الان با پولش پراید هم نمیدن .بازم میگن نخرید ارزان میشه.باشه چشم نمیخوام توکل به خدا.خدا خودش جوابشو میده انشاء....حیف از این ملت
sajad
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
8
اگرقیمت کارخونه وآزاد درحد حداکثر۱۰میلیون باشه ملت هجوم نمیبرن واسه پیش فروش یک ساله تنها راه نجات صنعت خودرو فقط افزایش تولید هستش وباید قیمت بازار به قیمت کارخانه نزدیک باشه وقتی اختلاف ۳۰میلیون وحتی ۵۰میلیون بین کارخانه بازار آزادباشه همینه دلالها خودرواحتکارمیکنن تقاضا زیادمیشه قیمتها بالا میره البته مافیای خودرو هم دلیل اصلیشه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
8
دوسال کی مرده کی زنده کرونا زلزله آنفولانزا بابا بفروشید بره
جلیل ابای
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
4
15
لعنت لعنت بر هرچی دلاله بی وجدانه انشاالله به زمین گرم بخورین
خدا لعنتتون کنه که قیمت و خودتون می برین بالا بعد با یه تفاوت جزئی پایین تر شروع می کنیین فروش که ورشکستگی و بخور بخورا را جبران کنید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
خاک توسر دولت
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
دلال کجا بود نمایندگان مجلس دزد وزیران اختلاس گر و بقیه اراذل و اوباش حکومتی پدر مردم درآورد ن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
درست صحبت کن بی سواد کاسب نه دلال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
واقعا انشالله خدا دلالهارو نابود کنه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
2
21
نون تو خون مردم میزنن میخورن نمی دونم چجوری از گلوی زن و بچه پایین میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
واردات خودرو با تعرفه کم باید آزاد شود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
سهام داران ایران خودرو و سایپا رو باید همه مردم بشناسند چه کسانی هستن بعد ببینند چرا خودرو اینقدر قیمتش رفته بالا داداش این خودرو هایی که شما میفروشن و به مردم به قیمت خون می‌فروشد مال 40 سال قبل هست یه سری به شرکت بنز کادیلاک رنو بزنید ب هر د می‌فهمید که به مردم گاری می‌فروشد خدا لعنت کنه اون کسی که این خودرو ها رو این همه گرون کرده شما گمرک رو آزاد کنید که مردم هر خودرو یی که دلشون خاست بخرند اونم به قیمت عالی بعد شما ماشینهاتون رو یک میلیارد قیمت بزارید بعد ببینید که چقدر ظلم میکنه این خودرو ساز
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
5
سلام به نظر من ما مردم فقط میتومیم این سیاست رو پیش ببریم وآنقد نخریم تا خودبخود این فاصله کارخانه تا مصرف کننده به همون ده درصد برسه اگه نه هجوم به بازار داشته باشیم همین آش وکاسه ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
2
1
چقدخرن مردم واقعن متاسفیم ازاین مملکت ومسولیت پذیری،اومدن برای امتحان یخبردروغ ویسایت ننگ باروراه انداختن ببینن چقداحمق جمع میشن دیدن تعدادزیاده حالاشرط وشروطشون بالارفته،نخرین ملت هوشیارباشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
6
9
خودرو سازا که نمی تونن نیاز مردم را تامین کنند واردات با تعرفه کم باید آزاد شود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
یه پراید ۹۱ دارم با یه تومن داخلش شد عروسک
با سه چهار میلیون تعمیر و لاستیک و جلوبندی عین ماشین صفر شده
حالا هی برید هفتاد میلیون بدید پراید ۱۱۰ میلیون بدید پژو که سی ساله از رده خارج شده
عامل اصلی گرانی خود شما مردم هستید ، یا نخرید یه خودروی کارکرده استفاده کنید
از ماست که بر ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
3
سلام ثبت نام کی شروع میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
4
اول تکلیف ثبت نام کنندگان سال ۹۷ را روشن کنید و خودرو سازان به تعهد خود عمل کنند و خودرو انها را تحویل بدن بعد ثبت نام جدید انجام بدید و پول خلق خدا را بگیرید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
3
4
سلام اگه خودر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
الکیه
اصلا ماشین خطر برا چیتونه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
.....
Reza khazai
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
0
من و جد ابادم هیچ خوردوی از شرکتهای خودرو سازهای ایرانی سوار نشدیم ونخریدیم ایا العان حق ندارم بعد 40 سال عمر یه خودرو بخرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
2
همش دروغه نخرید
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
1
کی باز می شود
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
1
به نظر ما هم اگر قرعه کشی بشه خیلی خوبه دیگه دست دلالان تو خرید قطع میشه
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
0
شرایط فروش تیبا چگونه است
چند ماهه تحویلشه ؟پیش پرداخت ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
1
لعنت بر پدر مادرتون چرا مردم و ناامید میکنید چرا باز نشد چرا نتونستیم
ناشناس
Kuwait
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
1
سلام الویت با کسانی باشد که تا الان ثبت نام نکرده اندواگربازه زمانی زیادتر کنند تا عدالت رعایت بشه
رضا بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
یعنی شماوجودشوداریدواسه یکبارفقط واسه یکبارم که شده بحرفی که میزنیدعمل کنید۰البته اونیکه بنفع مردمه۰۰۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
سلام قانون ضلع ۵ اصلاح طلبان
مسال اگر ماشین اشقال تولید میکنی ..چطور من تو را تحمل کنم...به ظلع ۵ ...
مسله لاستیک قطعه ..
پلاسما ..رسید بهت..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
سلام باماشین کجابودکل دنیا خودروسازاشون التماس میکنن ماشین بدن به مردمشون ملت ساده ماهم دنبال ماشینن
بردیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
این خانه از بن بست ویران است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
خخخخخخخخخخخ بن بست!!؟؟؟ آقا پای بست درستشه
امیراقا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
ماکه ازقبل ثبت نام کردیم تکلیفمون چی میشه خدایاخودت به دادمون برس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
هاین
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
1
این دیگه چه قانونی مامفهومی هست
مشارکت در تولدی چه صیغه ای و اینکه سودش اینقدر پایین ؟؟
خودروسازها باید با ظرفیت کامل خودرو تولید کنن اما اگه نمیتونن باید خودرو وارد کنیم.

چطوره که تا کشاورز چای و برنج و میوه خودشو برداشت میکنه هنوز به بازار نیاورده شما برنج با رانت وارد میکنید و قیمتش بشکنه... به جای اینکه برنج رو از کشاورز بخرید با قیمت مناسب و با قیمت پایین تر به مردم بفروشید برنج وارد میکنید
چرا چهل ساله دارید به خودروساز باج میدین اما یه خودروی ملی نتونسته تولید کنه ....
اگه نصف بهایی که به خودروساز داده بودین به کشاورز میدادین الان تو همه محصلات خودکفا بودیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
4
4
بنده چندبار تلاش کردم که چیزهایی بنویسم ولی پیغام اومد که قابل انتشارنمیباشد. اگه منتشرمیشدخیلی خوب میشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
تازمانی که واردات ماشین آزاد نشه هیپی درست نمیشه اگه واردات آزاد بشه اینها باید ماشینهاشونو بریزن مفت توی زباله دونی کشورهای دیگه با حقوق ۱ماهشون بهترین ماشین را میخرن اونوقت ما تا آخر عمرم کار کنیم نمیتونیم ماشین بخریم
سلام عزیزان بهتر از جان یه خودرو گرفتم هنگام گرانی حال چه کنم ای خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
سلام عزیزان واقعا باید پراید نشست اینهمه دادو فقان میکنیم ملیون خیلیه ؟
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
ما مردم ایران فقط باید زور رو مون باشه انشالله دستگاه قضایی و سازمان بازرسی .اطلاعات ورود کنه قطعا قیمت ماشین میاد پایین .انشالله که اینجوری باشه .یک ساله میخواد ماشین بخرم نتونستم .
داوودستوده باصری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
طرح جدیدی براپول گرفتن از مردم بعد هم ماشینی در کار نیست بازی پاس دادن شروع میشه
حسن قلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
خودشون کم بودن مجلسی ها هم اومدن برای خوردن.باشعور مردم بازی نکنید به والله همه میدانند صداقت در کار شما نیست.اقا بدید نیروهای مسلح خودرو درست کنند موشک تانگ درست میکنند خودرو نمیتوانند درست کنند .چرا خون مردم بیچاره را میخورید .خدا از شما نگذرد انشاالله.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
دروغغغگگگوووهاااا.تا کی دیگه
عبدالحلیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
1
سلام کی سایت باز میشه صاحب ماشین بشیم تااز سرگردانی راحت بشیم
آزادرحمتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
206
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
3
دوستان توجه کنند که خیلیا با پرداخت پول 10 تومن و 15 تومن رشوه تو ایران‌خودرو ثبت نام میکنن
خدا لعنتتون کنه که ماشینهای اشغالتون رو اینجوری با دق به مردم میدین که هیچ کیفیتی نه از نظر ایمنی و نه طراحی و ساختاری ندارن
به قول معروف خدا خر رو دید شاخ بهش نداد اگه مثل آلمان و ژاپن ماشین می‌ساختین چجوری تحویل مردم میدادین.حتما با پیش پرداخت 2 میلیارد تومن تحویل 20 سال دیگه
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
3
یادمه جبهه بودیم .از یک طرف مجاهدین .از یک طرف عراق . از یک طرف دیگر ان با ناهنهای مختلف . شبها همه تو سنگرها نگهبانی میدادیم . که چی بشه ؟ داریم از وطن و کشور عزیز و مظلوم ایران دفاع میکنیم . تو نگو دشمن اصلی وطن ما خودی ها هستند . یک شب فقط یک شب تجربه جنگ را داشتن این دلال بازی رو نمیکردند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
1
چه ربطی به اطلاعات سپاه داره نمیدونم!!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
اخه چرا باید دو هفته پول ملت توی حساب خودروساز باشه؟؟ این چه سیستمیه دیگه
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
با سلام
اخرین ثبت نامی ایران خودرو واسه 22 اردیبهشت 99 بود و بنده واسه دوتا از مشتری ها 207 دستی و پارس ال ایکس موتور tu5 ثبت کردم .
اگر از هموطنان کسی خواست ثبت نام کنه تمام و کمال در خدمتم . درضمن واسه دلال ها به هیچعنوان ثبت نام نمیکنم لطفا تماس نگیرن. اگر کسی خواست روی واتساپ پیام بده یا تماس بگیره با شماره درج شده. مبلغ ثبت نام 3 تومان
پوریا نقدی 09364132760
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
سلام وخسته نباشید خدمت مردم عزیز ایران به نطرم پیش فروش باید برای عموم ازاد باشه تا مردم بتوانند ماشین پیش فروش بنویسند چون ایران خودرو وسایپا نیز پول کافی جهت تولید محصولات خود در اختیار دارند ومحثولات خود را نیز در نمایندگی به قیمت کارخانه به معرص فروش برسانند
غلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
خواهشها سایت کی باز میشه
حسن
Germany
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
از چ سایتی ثبت نام کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
سلام اصلا نخرید تاکی می خواهید هجوم بیاورید
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
2
ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است
این گرگ سالهاست که با گله آشناست

آن پارسا که ده خرد و ملک، رهزن است
آن پادشا که مال رعیت خورد گداست
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
2
ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است
این گرگ سالهاست که با گله آشناست

آن پارسا که ده خرد و ملک، رهزن است
آن پادشا که مال رعیت خورد گداست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
4
بخدا فروش خودرو با این قیمتا. حرام. .اونیم. که میره میخره بازم.. هم به ملت هم.به خودش ظلم. میکنه. حرام اندر حرام . خرید یک خودرو 7 میلیونی قدیم .شدروئیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
چقدر درخواست دارید ملت دست از سر این مسئولین بیگناه بردارید این همه درخواست دادین مساجد باز بشه حالا که باز شد برای شب قدر و به آرزوتون رسید برای روز قدس هم که بهتون اجازه دادن راه پیمایی کنید. همه درخواست هاتون رو که یکجا نمیتونند عملی کنن که ماشین زیاد مهم نیست 100 سال دیگه درست میشه همه جا سفینه که اومد ما هم پرایدامون رو میگیریم هوراااااااااااا خدایا شکررررررر
لیلا دریس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
1
سلام وعرض ادب
بیزحمت بفرمایید در قسمت نام کاربری چی باید وارد کرد
لیلا دریس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
سلام وعرض ادب
بیزحمت بفرمایید در قسمت نام کاربری چی باید وارد کرد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
ثبت نام در شرکت ایران خودرو شده دلال بازی فقط خدا بداد مردم برسه
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
چرا نمایندگی ها بهتر و زود تر از همه تو سایت ثبت نام می کنند؟
من که نتونستم ثبت نام کنم.
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
چرا نمایندگی ها بهتر و زود تر از همه تو سایت ثبت نام می کنند؟
من که نتونستم ثبت نام کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
هر کد ملی یک خودرو چطوره که بعد میان میگن یه نفر با یه کد کاربری ۱۵ خودرو ثبت نام کرده؟؟؟ و بیشترشونم خود نمایندگیان؟ چطور میشه اعتماد کرد پول رو بریزی به حسابسون و چیزی دستت رو نگیره؟
ن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
0
تا نوبت من وتو بشود36ماهه ی دیگران تمام میشه.وای خدا!چه روزگاریست؟خخخخخن
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
سلام پس پلاک جاری چه شد دوباره مافیا بازی شد
ترا بخدا پیگیر پلاک جاری باشید اونموقع ب کسی که مستحق هست ماشین میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
سلام این سایت ثبت نام کی باز میشه اخه روز دوشنبه ساعت ۱۱اصلا سایتی باز نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
اگربگذارندماشین ازخارج بخریم بخدا هیچکس سراغ این خودروهای بی کیفیت وگران قیمت نمی رود چون خودرو حوزه خلیج فارس خودروهای خوب فوقش ۷۰-۸۰ تومان است ولی تو مملکت ما یک پراید بی کیفیت واشغال است ۷۰-۸۰ تومان است. وای برما که این همه شهید دادیم ویک عده دارند سو ء استفاده می کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
2
انقدر انقدر ماشین خرابه که آدم میتونه سوارش بشه سوارش بشه دیروز امروز زدن رفتو که ۲ میلیون خداییش ۵ میلیون ارزش نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
انقدر انقدر ماشین خرابه که آدم میتونه سوارش بشه سوارش بشه دیروز امروز زدن رفتو که ۲ میلیون خداییش ۵ میلیون ارزش نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
1
0
درست است.که صنعت خودروسازی ما مثل سایر کشورها نیست.اما نباید اینطوری خودمون این همه هجمه و توهین کنیم.بالاخره کشورمون کمی ارق. ملی داشته باشیم.انشالا روزی برسه که ایران در سوریه ایران در ساخت ماشین اول باشه.
نقی
Germany
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
ساده لوحان تحویل بگیرند پول بدهید سود مشارکت هم ندارد ۱۲ماه دیگه معلوم نیست خودرو باشد یانه و اگر باشد به چه قیمتی .
داریوش فتاحی نیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
من سه سهم سهام عدالت دارم. باتوجه به اینکه آقای جهانگیری می‌گوید ارزش هرسهم پانزده میلیون تومان هست لطفٱ یک دستگاه پراید به من بدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
2
سلام هم وطنان
من مهرماه ۹۷ ثبت نام کردم تکمیل وجه هم کردم ولی هنوز از ماشین خبری نیست ،آقا وقتی از تولید خودرو خبری نیست از کجا میخوان به مردم ماشین بدن،وقتی سایت باز میشه خود نمایندگیها از مردم پول میگیرن و به جای آنها براشون ثبت نام می‌کنند ،همین کشور همسایه ،دبی ماشینهای خارجی دست دوم که خیلی خیلی بهتر از ماشنیهای خودمون هست مفت از کشور ایران ترانزیت میشه به کشورهای آسیای ضغیر، آقا خودشون نمیخوان قیمت ماشین بیاد پایین ،والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
الان ۱۱۱چند شده من متوجه نشدم
احسانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
با سلام
برای از بردن رانت و اجرای عدالت ایران خودرو بگذارد همه اسم نویسی کنند بعد قرعه کشی کند قرعه کشی هم بصورت کامپیوتری و برنده هم حق فروش و انتقال یک سال نداشته باشد و قانون ۵ سال کسی از ایران خودرو ماشین دریافت کرده حق شرکت نداره ببینم کسی اسم نویسی می کنه با تشکر
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
وقتی قیمت کارخانه و بازار منطقی شه قطعا تقاضا برای دلالی کم و تقاضای واقعی در بازار حاکم میشه
ناشناس
Singapore
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
واقعا واستون متاسفم...دوستان نخرین..با چه زبونی بگم..نخرین..تا ورشکسته بشن..هجوم نیارین واسه ثبت نام این ماشینای بدرد نخور
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
سلام.اگر سایت باز باشه و همه بتونن ثبت نام کنن وبعدقرعه کشی کنن خیلی بهتره.چون دیگه اون دلال نمیاددیگه ده میلیون به کافی نتی بده که باسرعت بالا وهزار کار دیگه برای دلال ثبت نام کنه ومردم عادی جا بمونن.حداقل درقرعه کشی تقریبا احتمال برابره ولی در این حالت جاری فقط دلال ها وکافی نتی ها جیبشون پرپول میشه
ناشناس
Germany
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
مردم رو گذاشتن سر کار و به ملت میخندن این دولت فقط بلده شعار بده اگر راست میگه چرا سایت باز نمیشه
رضا
Germany
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
ازآنجاییکه سیستم توزیع خودرو دچار نابسامانی هایی است مطمئنا" افرادی در این سیستم وجود دارند که سعی می کنند رویه جدید توزیع خودرورا با لطایف الحیل به انحراف وناکارآمدی بکشانند،زیرا که سیستم توزیع موجود در این سالها امتحان خود را پس داده و مردم برنامه های نمایشی فروش آنان و توزیع خودرو از طریق دلالان را تجربه نموده و هیچ اعتمادی به آنان ندارند. ضمنا" مگر عمرمفید خودرو ۳۶ ماه است که شرط فاصله خرید قبلی متقاضی را ۳۶ ماه تعیین نموده اند. درحال حاضر این فاصله منطقی نبوده و شانس مصرف کنندگان واقعی را کم می کند بهتر است در فروش های اولیه این فاصله را ده ساله تعیین نموده و بمرور به پنج سال تقلیل یابد تا خودرو در اختیار متقاضیان و مصرف کنندگان واقعی قرار گیرد.
ابراهیم
Germany
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
بخدا من ۳ ساعت تو صف بودم اخرشم باهنگ کردن سایت هیکس نتونست ثبتنام کنه ی نفرم تو نمایندگی پیدا کردم گفت ۱۳ میلیون میگیرم واست ثبتنام کنم خدایی انصافه بقران ۶ساله هی پول جمع میکنم بخرم یهو گرون میشه ما کارگرا مگه دل نداریم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
بسه دیگه این همه دروغ ، ملت خسته شدن از دست دروغهای شما
رضا
Germany
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
زآنجاییکه سیستم توزیع خودرو دچار نابسامانی هایی است مطمئنا" افرادی در این سیستم وجود دارند که سعی می کنند رویه جدید توزیع خودرورا با لطایف الحیل به انحراف وناکارآمدی بکشانند،زیرا که سیستم توزیع موجود در این سالها امتحان خود را پس داده و مردم برنامه های نمایشی فروش آنان و توزیع خودرو از طریق دلالان را تجربه نموده و هیچ اعتمادی به آنان ندارند. لذا بهتر است سیستم توزیع (ثبت نام،قرعه کشی،احرازشرایط متقاضی) در اختیار خودرو ساز نباشد تا مردم از سلامت آن مطمئن باشند.ضمنا" مگر عمرمفید خودرو ۳۶ ماه است که شرط فاصله خرید قبلی متقاضی را ۳۶ ماه تعیین نموده اند. درحال حاضر این فاصله منطقی نبوده و شانس مصرف کنندگان واقعی را کم می کند بهتر است در فروش های اولیه این فاصله را ده ساله تعیین نموده و بمرور به پنج سال تقلیل یابد تا خودرو در اختیار متقاضیان و مصرف کنندگان واقعی قرار گیرد
محسن قاسمیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
پژو۴۰۵
دانیال الن چری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
2
***ناف این مسئولین رو با دروغ بریدن***
همش سرگرمی و سرکاریه مردم شده
من۵ساله میخوام یه پرشیا بنویسم نمیتونم
ادم سراغ دارم با ۲۰میلیون واست مینویسه
پس تمام اینها چرندیات ی بیش نیس
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
2
به نظرم اون محدودیت 36 ماهه خرید باید برای خانواده باشه ، چون تولید خودرو محدوده باید تا حد امکان به هر خانواده متقاضی یه خودرو برسه ، خانواده ایی که یکی از اعضاش خودرو خریده و با اسم یکی دیگه از اعضا بازم میخوان بخرن هم بی عدالتیه هم احتمال زیاد برای فروش و دلالی هستش. پیدا کردن اعضای یک خانواده هم راحته با پایگاه داده یارانه ها و غیره .
عبدالکادرنارویی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
دروغ تا که ای مردم سرکار میزاری
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
یه سایت فروش باز کردن برای بستن دهن مردم نصف قیمت خودرو هم ازت میگیرن و حالا منتظر باش که اسمت تو قرعه کشی بیرون بیاد ماهیانه ۱۰۰۰ تا به روش قرعه کشی بیرون میدن و ۱۰۰ هزار تا هم فروش آزاد و ۳ ماهه به قیمت بازار آزاد از طریق واسطه ها و دلالان بفروش میرسونن و به عده هم صبر کنند به چند سالی به این امید که توی قرعه اسمشون بیرون میاد. این نوع طرح فروش فقط به نفع خودروسازان تمام میشود.
عبدالکادرنارویی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
ثبت نامش چه جوریه راهنمایی کنید
رضا استاجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
ما که تا مرحله انتخاب خودرو و سفارش رفتیم ( اونم چند بار )رفتیم اما آخرش نشد
کاش میشد ثبت نام رو انجام بدیم و بعد سازنده (بر اساس روز و ساعت ثبت نام ) با خریدار جهت مراحل عقد قرارداد و دریافت وجه و.... هماهنگی‌های لازم رو انجام میداد
مهدی کاویار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
سلام شما مسعولین شمارا به خدا به هرکه که می پرستید به کی قسم بدم به فکر این ملت درمانده باشید پنج درصد شهید سلیمانی باشید برای ما کافیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
تورو خدا راست بگید من پولم ب قیمت بازار نمیرسه اگه دروغ میگن برم یه لگن مدل پایین بخرم
ماهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
آیا کسی امروز یعنی سه شنبه 23 اردیبهشت موفق به ثبت نام شده؟ همه دوشنبه ثبت نام کردن؟
ناشناس
United States of America
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
ماشین کجا بود دلال بازی دزد بازار یه خونه مردمو کردن توشیشه ماشین نیست که حلبه چقدر
R j
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
بسه اینهمه دروغ میگن خودرو بیرون نمیده ولی دست دلال ساخت هرماهی که خواستن هست پس این دلال چطوری از ایران خودرو و سایپا در میاره که تو اون ماه اصلا تحویل خودرو نداشتیم انقدر دروغ شنیدیم اصلا به حرف راست هم باور نداریم
Mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
من نمیتوانم بروم
Mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
من نمیتوانم بروم
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
این همه توضیحات نوشتن منکه حوصله ام نگرفت ازین خزاوالات بخانم.مثل برگه هایی هست برای وام بیاد این دفتر 100برگ نخانده امضا بزنی.اینهم مثل اونه
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
2
تو کل دنیا خودرو جز نیازهای اولیه است که هیچ کس دغدغه خریدشو نداره اما خرید ماشینهای معمولی مدل پایین از رده خارج که حداقل از20 ساله پیش دیگه تو اروپا تولید نمیشه توکشور ما شده آرزو واقعا نتیجه انقلاب مردم ایران اینه؟
چرا واردات خودرو خارجی رو آزاد نمیکنن!!!؟؟؟ بله درسته یه سفره چرب و چیل پهن شده همه مثل زالو دارن لفت و لیس میکنن و سیرمونی هم ندارن انشالله که حناق بشه از گلوتون پایین نره
خاک بر سرتان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
خاک‌بر سرتان همین هجوم شماست که گو‌زده تو‌قیمت خودرو خاک‌بر سران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
فقط دلال بخور مردم بدبخت نخورند
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
0
هجوم گله ای
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
من نمیرم بخرم شما هم نخرید
پرویز هاشم خانی هستم
Netherlands
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
با سلام ما بدبخت بیچاره ها که کار کردیم از بچگی چرا الان برای هر ثبت نام باید ۵ ملیون بگیرن چرا مثل قدیم تو نمایندگیها این کارو نمیکنید
پرویز هاشم خانی هستم
Netherlands
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
0
با سلام ما بدبخت بیچاره ها که کار کردیم از بچگی چرا الان برای هر ثبت نام باید ۵ ملیون بگیرن چرا مثل قدیم تو نمایندگیها این کارو نمیکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
میم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
بابا اینها قطعات خودروموسرقت بردن ندارن قطعه بدن الان چی میگن دزدماشینمولخت کرده کارت طلایی دارم میگن خودت بردی الله اکبرهمدان کارمولنگ کرده خانم دوامی دزد
ح.ص
Japan
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
تورو به اون خدایی که میپرستین
اگه مسلمانیم
این چه قیمتی روی ماشین در بازار
هیچی کس نیست جلوی شوند بگیرن
نیسان نفروختم مدل ۷۸ .....۳۸۰۰۰۰۰۰
الان میگن همان ماشین ۱۰۰۰۰۰۰۰۰
کدام کشور همچین کاری میکنن؟؟؟
سلام من ۱۱ سال پیش یک پراید خریدم .حالا واقعا حقم نیست بعد از ۱۱سال ماشینو عوض کنم .بازار آزاد خیلی سنگین برام .اصلا نتونستم ماشین ثبت نام کنم .اگه صدای ما را کسی میشنوه کاری برا ما انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
سلام من ۱۱ سال پیش یک پراید خریدم .حالا واقعا حقم نیست بعد از ۱۱سال ماشینو عوض کنم .بازار آزاد خیلی سنگین برام .اصلا نتونستم ماشین ثبت نام کنم سایت اجازه نداد .اگه صدای ما را کسی میشنوه کاری برا ما انجام بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
سلام راه کار خودرو به ان کسای تعلق گیرد که خودرو نداشت وتا حالا خریدار ی نکردن چرا یک نفر باید ۱0عدد داشته باشد یکی هیچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
در کارخونه رو گل بگیرین بزارین ماشین ساز خارجی بیان ببینین نصف قیمت شما خودروی با کیفیت به مردم میدن
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
0
ما ده ساله که نتونستیم ماشین بخریم کاش بجای قرعه کشی به ترتیب اولویت رو به کسانی می دادید که حداقل در ۵سال اخیر ماشین نخریدند.
بعضی از افراد مبلغی به اطرافیان میدادند ماشین به نام انها می خریدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
اگر انسان هستید
نخرید.نخرید .نخرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
1
چقدر وقت میبره ماشین تحویل بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
0
توروخدا نخرید خیلی بی انصافیه تو این شرایط به دلال ها پول بدید به نظرم زندگی بدون ماشین خیلی شرافتمندانه تر از اینه که این همه پول بدی به این ماشینا اگه همه متحد باشیم نخریم قیمت ها میاد پایین
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
هر کس میخواد ثبت نام کنه بیاد بهش بگم‌چجوری بکنه شاید خیلی ها بدونن شایدم بعضی ها بدونن بیاییم اینیستا milad.s.1367
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
چرا سایت باز نیست
مرتضی
United States of America
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
من نسبت به شرایط شغلیم که پخش محصولات غذایی دارم چند دستگاه ماشین سبک و سنگین دارم ولی خدا شاهده خیلی بدم میاد اینقدر ماشین گرون شده آخه کدوم بی دینی از این وضعیت خوشحال میشه بجز دلالان و عوامل تولید ؟این همه اختلاف بین کارخونه و بازار دست خود تولید کننده هاست،خود تولید کننده ها از پارسال دوبرابر کردن قیمتارو ولی چون اختلاف با بازار خیلی زیاده کسی به قیمت کارخونه ها اعتراض نمیکنه،مگه دنا چه ماشین آپشن داری بود که قیمت کارخونه شده دوونیم برابر آپشن هاشم براداشتن،ولی چون بازار صد میلیون گرونتره حواسمون نیست کارخونه چ ظلمی داره می‌کنه اخرسر هم هرروز دارن اعلام ورشکستگی میکنن،توروخدا بکشید کنار خودروساز نیستین بخدا شما ،برید کنار بذارید مردم ما هم از فناوری و امکانات روز دنیا بعد از پنجاه سال استفاده کنن
مرتضی
United States of America
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
من نسبت به شرایط شغلیم که پخش محصولات غذایی دارم چند دستگاه ماشین سبک و سنگین دارم ولی خدا شاهده خیلی بدم میاد اینقدر ماشین گرون شده آخه کدوم بی دینی از این وضعیت خوشحال میشه بجز دلالان و عوامل تولید ؟این همه اختلاف بین کارخونه و بازار دست خود تولید کننده هاست،خود تولید کننده ها از پارسال دوبرابر کردن قیمتارو ولی چون اختلاف با بازار خیلی زیاده کسی به قیمت کارخونه ها اعتراض نمیکنه،مگه دنا چه ماشین آپشن داری بود که قیمت کارخونه شده دوونیم برابر آپشن هاشم براداشتن،ولی چون بازار صد میلیون گرونتره حواسمون نیست کارخونه چ ظلمی داره می‌کنه اخرسر هم هرروز دارن اعلام ورشکستگی میکنن،توروخدا بکشید کنار خودروساز نیستین بخدا شما ،برید کنار بذارید مردم ما هم از فناوری و امکانات روز دنیا بعد از پنجاه سال استفاده کنن
محمدزاده از رشت
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
مچا پیچا بوخوره!!!
یعنی: با این گرانی و سرگردانی تدبیر توام با امید!!! لب و لوچه شما رو گربه بخورد!!!
محمدزاده از رشت
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
مچا پیچا بوخوره!!!
یعنی: با این گرانی و سرگردانی تدبیر توام با امید!!! لب و لوچه شما رو گربه بخورد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
سلام اولین ثبت نام ایران خودرو از این تاریخ بە بعد کی میشە؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
همون آش و همون کاسه
زهرا کاهه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
دوساله میخوام ی خودرو ملی بگیرم موفق نشدم تا کنون ماشینی نخریدم بازنشسته ام همه چی شده دلال بازی متاسفانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
سلام
چرا واردات خودرو ازاد نمیشه
timsar
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
چشم انشالا...جلسه بعدی تصویب میکنم ازادبشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
خاطرتون جم گزینه قرعه کشی رو گذاشتن برای دوست و آشناهاشون که زود بگن بیش از ظرفیت ثبت نامی داشتیم و تموم . دیگه ماشینی به هیچ بد بخت بی ماشینی نمی رسه
یوسف‌ حسنی‌ نسب
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
چقدر‌ خوب‌ است‌ قیمت‌ پراید‌ امده‌ پایین‌ واز‌ اونایی‌ که‌ در‌ بازار‌ بازی‌ میکنن‌ برخورد‌ کنید‌ من‌ ماشینم‌ فروختم‌ وروز‌ بعدش‌ رفتم‌ بازار‌ هم‌ مدل‌ ماشینم‌ گفتن‌ ۴۳ملیون‌ تومان‌ ومن‌ ماشینم‌ ۳۴تومان‌ فروختم‌ نزدیک‌ بود‌ سکته‌ قلبی‌ بگیرم‌ ومن‌ روزه‌ هستم‌ خدا‌ رو‌ شکر‌ ........... اللهم‌ صلی‌ علی‌محمد‌ وال‌ محمد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
خوب حالا ک قیمت بازار معلوم کددین وکارخانه گران کردین توبازار الان دیگه باید ماشین بریزین تا مردم پولی ک به هزار خون دل به امید خرید خودرو جمع کردن راهت برن از بازار تهیه کنن هرکس هم دوست داره ب قول خودتون فوقعلاده خرید کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
سلام ثبت نام از چه تاریخی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
چی میشه کسی ثبت نام نکنه چی میشه الان همه بیخیال میشدن تا بلکه چاره ای بشه
علی مولایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
3
خودروسازهرآشغالی راباهرکیفیتی هرقیمتی که دلش بخواد به خوردمردم میده اونوقت شمااسمشومیزاریدمشارکت .مشکل مادولت دزدماست که ماسک والکلی که اینجاگیرنمیاد میفرسته لبنان بعدش دولت لبنان به هواپیمای ایرانی بنزین نمیده که برگرده و میگه شماتحریم هستید خاک برسرهمچین دولت ومسئولینی که مردم ایرانو بیگانه میدونن درحالیکه خودشان بیگانه اند یه پرایدحلبی چیه شده صدمیلیون برای ملت بعدهمونو به عراقی هامیدن
۵میلیون واقعا جای تاسف داره
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
هر بار طرح موضوعی برا جلوگیری از رانت یا فساد کردن عکس جواب داده .بابا حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
خودرو ساز معوقاتشو تحویل بده اونوقت بیاد ثبت نام بکنه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
تا وقتی دولتی کارآمد و قوه قضاییه در بحث خودرو ورود نکنه وضعیت نابسامان و کیفیت خودرو پایین است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
جمع کنید بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
مجلس باید ورود کنه یه قانون تصویب کنه که واردات خودرو تعرفه اش کم بشه مثلا بشه ۶۰درصد آنوقت ببین چطوری سمند وپژو میشه ۳۰ی ملیون تنها را همینه و بس که اینم نمیشه چون نمایندگان وکیل دولتند اگر هم این قانون تصویب بشه توسط شورای نگهبان رد میشه واینست زندگی منو تو...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
2
مجلس باید ورود کنه یه قانون تصویب کنه که واردات خودرو تعرفه اش کم بشه مثلا بشه ۶۰درصد آنوقت ببین چطوری سمند وپژو میشه ۳۰ی ملیون تنها را همینه و بس که اینم نمیشه چون نمایندگان وکیل دولتند اگر هم این قانون تصویب بشه توسط شورای نگهبان رد میشه واینست زندگی منو تو...
محسن رضائیان کاشانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
من با توجه به حقوقم هفت سال کار کنم از گرسنگی ام بمیرم تا جمع کنم بازم نمیتونم یه پراید بخرم این ظلم
محسن رضائیان کاشانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
من با توجه به حقوقم هفت سال کار کنم از گرسنگی ام بمیرم تا جمع کنم بازم نمیتونم یه پراید بخرم این ظلم
محسن رضائیان کاشانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
2
من با توجه به حقوقم هفت سال کار کنم از گرسنگی ام بمیرم تا جمع کنم بازم نمیتونم یه پراید بخرم این ظلم
محسن رضائیان کاشانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
من با توجه به حقوقم هفت سال کار کنم از گرسنگی ام بمیرم تا جمع کنم بازم نمیتونم یه پراید بخرم این ظلم
جلال صدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
سلام‌.خسته نباشید..خواهشن در زمان ثبت نام خودرو اطلاع رسانی شود..ممنون
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
چند بار تو سایت رفتم ولی اصلا باز نمیشه ،همش دروغه ،یه عده هستن پول میگیرن برات ثبت نام میکنن واقعا نمیدونم چرا باید اینجوری باشه اونا کین که میتونن ثبت نام کنن با پول ،ولی ما چند باره موفق نمیشیم کی جوابگو این اشفته بازاره
نوربخش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
آیا دوباره هم میریم سرکار
فریادرس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
1
سلام من از ساعت یازده تا ۵ عصر پای کامپیوتر بدوم نتونستم ثبت نام کنم همش دروغ و فریب مردم ، باید حتما یه پولی بدی به دلال
timsar
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
تاپنج همون لحظه که دستشویی رفتی بازشده بسته شده
فریادرس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
3
سلام من از ساعت یازده تا ۵ عصر پای کامپیوتر بدوم نتونستم ثبت نام کنم همش دروغ و فریب مردم ، باید حتما یه پولی بدی به دلال
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
منم میخوام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
کاش موقع ثبت نام حضرات خودشون بیان ثبت نام کنن تا ببینن میتونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
هیچ جای دنیا پیش فروش خودرو وجود ندارد راست میگن ازاد کنند خرید و فروش خودرو را از جیب مردم کارخانه داری میکنن
علی طالبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
چراقیمتها انقدرگرون اخه
بیکاری بکنید تا مردم توان خاطرداشته باشن بلکه ابزارآلات هم قیمت ها بشکنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
انشالله کی سایت باز میشه تا بتونیم ثبت نام کنیم.کل قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ چقدر هست و چجوری باید پرداخت بشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
ثبت نام میشه کردولی هجوم و متقاضی خیلی زیاده.اینا باید طرح زوج و فرد کد ملی رو اجرا کنن یکم از ازدهام و هجوم مردم کمترمیشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
از دست این مسولین بی لیاقت جمهوری اسلامی
توروخدامسکن روهم اینطوری پیگیری کنید وزیر شو عزل کنید پدرمون دراومد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
توروخدامسکن رو هم اینطوری پیگیری کنید توشهرمون روزی ۵۰۰هزار میره رو هر متر مربع پدرمون دراومد بیچاره شدیم
مراد بهادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
۴۰۵ دوگانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
2
درود به هموطنای گلم.صف احمقای دربدر تمشا داره.برید ثبت نام کنید.خدا کمکتون می کنه و قیمتها را بالا میبرید.خاک تو سر هر کسی که هول بزنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
1
لعنت به بزرگ تا کوچیکتون دروغگوهای بی شرف
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
2
بخورید که دارید به آخر راه می رسید. اینقدر حکومت اومد رفت. هیچ حکومتی نمی مونه. دیر نیست مثل قاجار.به تاریخ بپیوندید و داستان کتابا بشین...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
بالاخره سایت باز میشه یا نه؟کسی اطلاع داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
تمام باعث گرونی خودرو خود مردم هستن وقتی هجوم بیاریدو استقبال کنید مطمئن باشید هیچ وقت قیمتا پایین نمیاد .افتاد
ناشناس
Netherlands
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
ایا کارت بانکی یکی از اعضای خانواده ( پدر۰۰)
موقع ثبت نام فروش نقدی . پیش فروش یا مشادکت
قابل قبول می باشد
منظورم دختر از کارت بانکی پدر استفاده کند؟
ناشناس
Netherlands
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
کارت بانکی موقع ثبت نام الزامیست۰۰۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
خجالت بکشید 20 سال کار کردم نتونستم خونه بخرم
ناشناس
Turkey
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
از شما خواهش میکنم دست دلال و واسطه ها رو کوتاه کنید تا خودرو به شخص واقعی برسه ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
اااا
ناشناس
Turkey
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
جان مادرتون باز ما رو سر کار نزارین یه روز صبح دلار میره بالا فردا ماشین میره بالا روز سوم زلزله میاد روز چهارم پلاسکو اتیش میگره روز چهارم کرونا امد روز ششم و غیره اگه این مملکت دست ما بود همچین کاری با شما میکردیم شما چکار میکردین پس ببین مردم ایران چقدر صبور هستن لااقل خجالت بکشید شب میخوابیم صبح یه قیمت فضایی میاد این توپ من نداشتم بابام بهم داد میزنم زمین هوا میره نمیدنی تا کجا میره این توپ من نداشتم بابام بهم داد
عباس عبدی
Romania
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
ببینیم وبگیم
خوشبختی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
واقعا جای عجیبی زندگی میکنیم واقعا!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
جای عجیبی نیست مردم عجیب و پول پرستی داده که همیشه از هول حلیم تو دیگ میوفتن!!!!
مهسا رضائیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
سلام سایت کی باز میشه
اصغر رشیدزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
2
0
سلام،اگرکسی گواهینامه نداشته باشد و راننده شخصی داشته باشدمیتواند ثبت نام کند،اگرسال قبل ثبت نام کرده میتواند ماشین تحویل بگیرد،
حسین نیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
بخدا نه دارند پراید گران
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
0
پس این سایتی که میگین کو چرا این همه دروغ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
هنوزم ببخشید خیلی نفهمید ملت
ناشناس 1
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
آفرین دققیقا""..
آمنه مرعی اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
0
والله وقتی میبینم پراید قوطی شده ۸۰۰میلیون دلم.میسوزه اخه پراید چیه که ۸۰۰ملیون بشه دلال ها هم کیف کنن کاش پراید مثل قیمت برگرده که ۹۰ملیون بود
معین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
0
هر کی میخواد ثبت نام کنه باید. برا هر ماشین 10 میلیون رشوه بده به نمایندگی ثبت نام. کنه. .مبارکش. باشه. ببره ابوالقراضه را سوار شه. البته اگه این سوار اون نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
ماکه پول نداریم هر گ.....دلتون میخواد بخورین
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
0
واقعا قیمت پراید90میلیونه ب قول اقای احمدی نژاد کیلویی چند حساب کردن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
0
واقعا قیمت پراید90میلیونه ب قول اقای احمدی نژاد کیلویی چند حساب کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
بقیمت حماقت بعضیا!!!
Ahmadi
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
قراربود ۲۲اردیبهشت ما ثبت نام صورت بگیرد ولی ،یا خوشبختانه حتی یک نفرهم پیدا نشد به ماشینی که زیر ده میلیون تومان هست ثبت نام کند،آفرین برشرف ملت کوروش ایران
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
منم تا مرحله آخر رفتم نتونستم اژدها رو بکشم. رستم میخواد بری خان هفتم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
اقا خانوم باشخصیت عاقل دانا نخر نمیمیری نخر و خررررر نخر . بزار مجبور شن یا تخته کنن یا بیارن پایین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
سلام با این شرایط حتی امکان ثبت نام هم نداریم من یه بچه روستای ام دو ماه پیش سرویس مدرسه بودن یه پراید ۹۰ داشتم برای مخارجم فروختم این مریضی وتعطیلات کل معادلات رو بهم زد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
باعرض سلام و خسته نباشید.بنده میخواستم یه پژو ثبت نام کنم چندروز سایت میرم ولی موفق به ثبت نام نشدم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.متشکرم
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
سلام میشه ثبت نام کرد حتی با گوشی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
تا کی میخواین هجوم بیارین الان منی که تا حالا ماشینی نداشتم باید ب پای شما احمقا بسوزم تا کی نادانی .تویی که ماشین زیر پاته چرا ب حق دیگران ستم میکنید
ناشناس
United States of America
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
از چه تاریخی شروع میشه
سید علی اصغر سیدکریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
ببخشید برای پراید ثبت نام کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
سلام اینجانب هر موقه ثبت نام داره از قبل مشخصات رو میدم همین که ساعت 11شد میزنم تا ثبت نام کنم در عرض 3ثانیه میگه ظرفیت کامل شد واقعا شورش درآوردن نمیدونم تو این مملکت یکی آدم درست پیدا نمیشه بگه چرا این وضع خودرو سازان است همش راند پارتی حال آدم به هم میخوره خود نامرداشونه به خدا یه کم از این کافرا بی دینا بی شر ما یاد بگیریدباید یه جا جواب بدید
ناشتتتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
تنها راه نجات همه فقط نخریدن است مردم چند بار از یه جا گزیده میشیم اول کردن صد تومان بعدش شد هفتاد همه هم کیف کردن گفتن ارزون شد بابا یکی به اینا بگه چرا نمی زاری خصوصی بشه چرا نمیزارید ماشین خارجی وارد بشه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
به نظر من مسئولین کمتر وقت خودشون و مردم رو تلف کنن اگر خیلی به فکر این مردم هستند واردات خودرو رو ازاد کنند ،خودرو سازان محترم هم جولان بدهند،بعد ببینند چطور این ماشینای لوکسی که تولید میکنند که فراری هم از عهدش بر نمیاد رو بدست متقاضی برسونند.تاوان بی کفایتی یک سری از مدیران رو همیشه مردم شریف باید بدهند .متاسفانه
ناشناس
United States of America
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
کد عبور به ما نمیده تا مشخصات وارد کنیم لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
Spain
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
سلام ی پراید فروشی مدل ۹۰ دارم کلید شو گم کردم صب متوجه شدم پیش فروش هم میکنم تحویل ۱۴۰۰
دارم باز ن

شته میشم میخوام تی با بخرم برام استپ کار کنم بعداز سی سال کار کارمندی شما قضاوت کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
این موضوع درسته که ماشین رو به نرخ روز تحویل میدن؟
عقیل عارفنیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
یه هفته پول چند نفرو میخواین نگه دارین و سو شو ببرین خاک بر سر مردم ما که درب این فرغون سازی ها رو خودشون باذنخریدنشون نمیبندن
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
من ی سال تمامه نمیتونم ی ماشین ثبت نام کنم واقعا انصافه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
بابا بیاین چند وقت ماشین نخرین بزارین قیمت ها صابت بشه یه پویش رابندازین چند وقتی ماشین نخرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
2
خاک تو سر هر کی که میخواد ۹۰تومان پول بده برای پراید.
عباس محمودزاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
پراید
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
چجوری میتونیم ثبت نام کنیم مارم راهنمایی کنید لطفا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
فکر خوبیه بذار این قدر ثبت نام کنن تا ولعه مردم دلالا کم بشه میدونید چقدر پول نقدینگی از جیب مردم میر
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
بیشتر خریدارا دلالن یکیشم سوار میشن برای تبلیغ از کجا میدونن گرون میشه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
1
0
هر وقت سایت باز شد حمله کنید ای ملت بیچاره ماشینهای اشغال
ناشناس
Germany
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
2
بدوین بدوین ک سرد نشه
با دست خود خودمونو چال کنیم
خلایق هر چ لایق
ناشناس
United States of America
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
خودت نفر اول صف نشینان هستی چاقال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
چطوری ثبت نام کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
ملت رو سر کار گذاشتن بابا پرایدشونم ارزونی خودشون نخواستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
همه که پول بالای سر ندارند همه شرایط خوب کاش پول را بعد قرهکشی بخواهند اگر اسم ما در آمد وسایل زندگی را بفروشم اینطور میترسم که وسایل را بفروشم از آنطرف اسم من در نیاید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
آشغال خر نباشید
اینا ک ماشین نیستن ما سواریم
یداله خادمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
من بازنشستم ۶ماهه هر موقع ثبت نام شروع میشه اقدام میکنم پیش ثبت نام هم انجام دادم ولی سایت باز نمیشه که ثبت نام نهایی انجام بدم لطفا شرایطی ایجاد کنید که ما هم بتونیم ثبت نام کنیم
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
برای پسرم میخواهم ماشین مدل پایین خودم بفروشم میترسم بفروشم و بعد هم در قرهکشی اسممون درنیاد پیش پول کم کم باشد خوب است اينجور بنفع پولدار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
ای کاش ثبت نام فقط برای کسانی باشه که هیچ خودرویی به نامشون نیست
حمید دوست چاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
عالی هست چون من می خواهم یک ماشین بگیر نمی توانم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
همیشه دروغ میگن اگر سایپا وایران خودرو ماشین بدن
قیمت پایین میایه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
بابا بخدا اینا دارن یییییییه ملتووو بازی میدن ما ها ساده ایم چرا پراید که ارابه ادام کشیه میخرن نخرید بهتون مجبور میشن کادو بدن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
واقعا برا خودم متاسفم که تو ایران به دنیا اومدم
وای بر هر چی ادم کوتاه فکری
اخه این چه وعظیه نصف عمرم رفت هنوز تو فکرم چطوری یه ماشین بخرم
یعنی دیگه هیچ امیدی به این زندگی نیست
شاتوتشه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
1
سایت باز شد همه بریزید اسم بنویسین اینا که میگن نخرین ارزون شه میخوان خلوت باشه کمین کردن که موفق شن گول این جماعت رو نخورین هوشیار باشید همچون کفتار در کمین طعمه می‌باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
1
سن رااز۲۰سال به بالا اعلا کنید
کسپیله
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
با سلام میخواستم بگم که ی کاری کنید که زنا نتونن بخرن فیلتر بذارین، چون میگیرن بلد نیستن میان تو خیابون گازوگوز میدن بقیم عصبی میکنن
Arh
Japan
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
1
تا زمانی که قیمت گذاری در دست دولت باشه همین وضعیت هست باید بگذارند قیمت ماشین مثل سال‌های گذشته را عرضه و تقاضا تعیین کنه وهرچه سریعتر واردات خودرو آزاد بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
سلام .مثل اینکه یادتون رفته سر قضیه دلار .گفتن قیمتشو میارن پایین .چی شد .ماشین هم مثل دلار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
امیدوارم یه روزی همه بتونن ماشین بخرین ماهم مثل بقیه اینقدر گفتیم امسال خدابخواد میخریم شرمنده بچه‌ها مون شدیم الان هم نوه مون امیدوار میکنیم خدا کنه شرمنده نامیمونی تو اون دنیا نسیم ولی آیینه عبرت خوبی شدیم
احمد
Germany
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
تا زمانیکه عده‌ای سودجو برای ثبت نام هجوم بیاورند خودروی ۲۰ میلیونی ۲۰۰ میلیون به ما میفروشند،،با این کیفیت و قیمت باید بپذیریم که خودرو ساز نیستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
1
سلام عزیزان یه روزی می‌گفتیم پراید ۷تومان گرونه چی شده برای ۹۰ تومان صف کشیدن نکنه پراید پورشه شده
رضا ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
با سلام لطفا سایت برای فروش وتحویل فوری کی بازمیشه.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
کاش من توسازمان فضایی بودم بجای فرستادم ماهواره به فضا بایه موشک مسیولین این مملکت همه شون تومداربالای36هزارکیلومتری پرتاب میکردم که دیگه باهیج روشی نتونن برگردن.بخداماخودمون تومملکت بابی قانونی بهترازینا میچرخوندیم چرخ اقتصادوفرهنگ وهمه چیزو.من نمیدونم ایناچطوری ازمردم خجالت نمیکشن انقدرکلاهیرداری واختلاص وکلک وفریب و...
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
حالا نمیشد واسه قضیه بالا رفتن قیمت خونه هم یه کاری کنن،واقعا بی رویه بالا رفته
امین دادجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
سلام.خواهش می کنم طوری برنامه ریزی کنید که ما هم بتوانیم وارد سایت برای ثبت نام شویم چون من مدت 6ماهه که تلاش می کنم ونتیجه ای نگرفتم.کاش از طریق خود نماینگی های مجاز بتوانیم ثبت نام کنیم.ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
1
سلام
خواهشا اسم ها خوردور اعلام کنید
ی سوال دیگه مثلا من الان تو فروش فوق العاده اسم در نیومد بعد رفتمیم تو لیست قرعه کشی اون وقت بعد چند وقت نوبت من میشه ثبت نام
خواه اینجاشو میشه توضیح بدین
ناشناس
United States of America
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
ما ملتی بزدل و توسری خور هستیم حق ماست که هر روز ب روش جدیدی نموده بشیم و این وسط دلم به حال اون بدبختی میسوزه که فهم و شعور داره اما متاسفانه جزو ٨٠ میلیون حساب میشه و زجر میکشه و کاری از دستش برنمیاد... گله را ب گرگ سپردیم و کار تمام شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
این چه مسخره بازی هست که در آوردن اینم یه بازی دیگه حداقل قرعه کشی بکنن بعد بگن پول بریزید نه اینکه بیان پول‌های مردم و جمع بکنن بعد قرعه کشی بکنن اگه به اسمت درنیومد بعد پول و برگردونن خودشون مسخره کردن یا ملت
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
پراید
Amiri
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
باسلام
بنظرمن چنانچه خودرویی تایه مدت معیین معامله شد مابع التفاوت بازار رو به عنوان مالیات پرداخت کنه وانتقال سندمنوط ب پرداخت بدهی باشه
محمد حسین خضری
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
برای ثبت نام میشه خبربه مابدید
Atena
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
خاک تو سرتون همین شماها میخرین ک الان پراید شده 80میلیون
یوسف‌ حسنی‌ نسب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
با‌ سلام‌ میخواستم‌ ثبت‌ نام‌ بکنن‌ ولی‌ میگن‌ سایت‌ مسدود‌ میباشد
غفور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
جون بابا
مهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
پیشنهادمی کنم حالادیگه دست ازاین دزدیها وکلکها بردارید وکمی هم به فکر مردم ورشد کشورباشید.کسانی چون دزدان خودروساز مردم راخرفرض می کنند وهرباربرای فروش محصولات آسیب زا وبه دردنخورخودروهایشان حقه ایی شوارمی کنند که متاسفانه دراین راه روسا وآقازاده هاهم یاریشان می کنند.پراید لگنی که بیش از7میلیون نمی ارزد را ببینیدچه وضع قیمتی پیداکرده...فقط خدابه دادتان برسدازعقوبت اعمالتان دراین دنیا وآن دنیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
خواهشا کسانی توی اولویت باشن که پلاک جاری به نامشون نیست و واقعا مصرف کننده واقعی هستند
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
1
با سلام و یاد خداوند بزرگ .
ببخشید این حرف را میزنم . شما خجالت نمی کشید چون خجالت برای آدم هستش و شما خیلی خیلی مونده تا خجالت بکشید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
خودرو ساز و دلال دستشان توی یک کاسه است و ملت بدبخت را سرکار گذاشته اند .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
اگر می خواهید ماشین به دست مصرف کننده واقعی برسه اولویت بندی کنید کسانی در اولویت باشن که سرپرست خانواده هستن وپلاک به نامشون نیست چون این امکان وجودداره که فردی بوسیله ی همسرش یا فرزندانش اقدام به ثبت نام کنه که پلاک به نامشون نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
لطفا بجای کلمه هجوم از حمله استفاده کنید. قشنگ تره. حملههههه‍هه‍هه
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
بخدا من پول ریختم برج ۹ هنوز دعوتنامم صادر نکردن میگم پولمو بدید میگن ۶ ماه طول میکشه برگرده حسابت..ب نون خونوادتون زن و بچتون رحم نکنید اینا همش بازیه
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
حجومی یا تدافعی دوست دارید کدوم بدم
آخه ثبت نام هاي شما مرگ تدریجی در کجای دنیا بعد از حجوم برای خرید باز قرعه کشی داره اگر یک کشور رو نام بردید من خودمو تو اسید حل میکنم این چه طرفند فروشه متاسفم
امید رمضانپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
کی سایت باز میشه یکی به منم خبر بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
1
خواهر مادر باعث بانیشو گایدم
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
شرایط پول دادن چطوریه من حالی نشدم میشه راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
1
اگه نظارت باشه یقیقا این مشکلات مرتفع خواهد شد ضمن اینکه باید خودروسازان از فکر سودهای کلان حاصل از فروش خودرو بیرون آمده و در راستای بهبود به این آشفتگی بازار خودرو از هیچ فعالیتی دریغ نکنند که این مستلزم فعالیت جهادی است
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
چرا ننویسیم? . اول 97 پژو 207 نامنویسی کردم تکمیل وجه 98 هنوز سال 99 تحویل نشده ?
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
2
کی شروع میشه این پیش فروش؟؟؟
با قیمت کارخونه ست؟؟؟
دئد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
2
ئ و
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
وقت ثبت نام کی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
درود برقوه قضائیه
اگر نضارت باشه گرونی از بین میره
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
سلام برادران بنظر خودتون کسی از مسئولین اصلا نگاه ب نظراتون میکنن.باورکن اصلا چون اونا مگه بیکارن بیان نظرای من و تو رو نگاه کنن پس ننویس ک بیشتر اعصابت خوردبشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
خیلی دلتون واسه مردم میسوزه واردات خودرو رو آزاد کنین بعد میبینین که این فرغونارو کسی حتی به قیمت سال 90 هم نمیخره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
سلام،از همین جا میگم خسته نباشید معسولین محترم بازحمت ها زیادی که می کشیدخوب این ملت بدبخت بیچاره کردید،افغانی ها ام بهمون میگین ایرانی بد بخت،پراید که اینجا میخرید خدا تومن ما حیف پولمون میاد بدیم واسش کشوری که جنگه هرکی هرکی، میاند اینجا کار میکنن اینجوری این همش افتخار ها شما،ما که چوبش میخوریم صددرصد پدر هامون مرتکب یه حرکت اشتبا شدند که جوبش ما اینجوری میخوریم و اه نفرینمون نمی گیره،،بی خیال شهر مرده ها که این حرف ها را نداره
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
چرا هجوم حمله کنیم خون به پا کنیم حمایت کنیم از خودروی بی کیفیت ایرانی و ارابه های مرگ
فاضل مولای
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
خریدار حق فروش به مدت سه سال نداشته باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
ماشین 10 ملیونی رو 90 ملیون میندازن به مردم تازه 5 برابر پولشم میگیرن 10 ماه دیگه تحویل میدن بازم پول میگیرن خنده داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
تو کشورهای دیگه مثلا کشورهای حاشیه خلیج فارس مردم چقدر راحت و با چه قیمتهایی اونم چه ماشینهایی رو میتونن بخرن مردم ما مجبورا با چه بدبختی اونم به چه قیمتی!!!!!اونم چه ماشینایی رو بخرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
ماشین ۲۰۷قم هستی یا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
فروش فوق العاده از کی شروع میشه و قیمت ماشینو کی اعلام میکنید با تشکر.
محمدحسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
اخ جون جوری هجوم میارم که بی سابقه باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
اخه کجای دنیا این جوری ماشین میخرن همه شرکتهای مطرح دنیا التماس میکنن کسی نمیخره ما چه قدر بدبختیم که با این مردم شدیم هشتاد میلیون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
فقط میخوان پولها راازتوی بازار جمع کنن بعدشم خودروهایی که میخوان تحویل بدن قطعات آشغال روش نصب کردن خودروسازها هم که هنوز قیمت قطعی اعلام نکردن میخوان خوب ثبت نام کنن پولها رادپوکنن بعد هم طبق گفته ی خودشون قیمت رابه بازار برسونن وسودکنن بهترین راه الان خرید خودرویی که صفر نباشه از بازاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
یاشار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
این شرایط بسیار عالیه
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
این پلاک جاری بلاخره صحت داره یا نه کسی میدونه ؟؟؟
بابا من ماشین ندارم اما خریدار ماشینم فک پلاک نکرده وکالت دارم دوماه فرصت داره البته اماهنوز اقدامی نکرده
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
این پلاک جاری بلاخره صحت داره یا نه کسی میدونه ؟؟؟
بابا من ماشین ندارم اما خریدار ماشینم فک پلاک نکرده وکالت دارم دوماه فرصت داره البته اماهنوز اقدامی نکرده
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
این پلاک جاری بلاخره صحت داره یا نه کسی میدونه ؟؟؟
بابا من ماشین ندارم اما خریدار ماشینم فک پلاک نکرده وکالت دارم دوماه فرصت داره البته اماهنوز اقدامی نکرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
خواهشا خودروی اونایی که ثبت نام کردند بدهید بعد ثبت نام کنید/نکته دوم /عجب مملکتی داریم خودرو یکشبه 50میلیون بالا میره (پراید حلبی)بعد20میلیون پایین میاد میشه67میلیون میگن ارزون شد/نکته سوم/قیمت ماشین خیلی شدید افت میکنه یعنی پراید به30میلیون میرسه چرا؟؟؟؟؟؟چون تمام کسایی که ثبت نام کردند فروشنده اند اما ایران خودرو خیلی زرنگ تر بوده وخود رو به بازار عرضه نکرده و واردات هم که تعطیله پست قیمت رو دلال هایی که ماشین دوم کردند بردن بالا.ایشاالله تا چند وقت دیگه خودرو که به بازار سرازیر بشه همه فروشنده اند اماخریدار نیست وما شاهد سکته زود هنگام سودجویان هستیم یادمان باشه قبل ازتحریم پراید 20میلیون بود وتحویل 2ساعته کسی زیر بار نمیرفت
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
این جمله اش خیلی جالبه ببینید چقد نقدینه گی میخوابونه یه هفته بحسابش؟؟؟؟ استرداد وجوه واریزی افرادی که نام آن‌ها در قرعه‌کشی اعلام نشده حداکثر یک هفته پس از پایان ثبت‌نام است و در صورت عدم تکمیل وجه به موقع، ظرف یک هفته وجه واریزی مسترد شده و اولویت واگذاری کان‌لم‌یکن می‌گردد... چه نظارتو دادگر و قاضی کجاس؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
به نظرم هر کس خودروی ایرانی بخرد مخصوصا پراید تابوت خریده
اگه صبر کنید خیلی بهتره چون فردا همه فروشنده اند خریدار نیست اونوقت سکته رو زدی واقعا ملت بجای سرمایه گذاری رو حلبی روی چیزای دیگه سرمایه گذاری میکردن بهتر بود
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
باز هم حرکتی در راستای منافع خودرو سازها
حقوق ملت تو این دو سال ۵۰ درصدم اضافه نشد. نرخ تورم رو زیر بیست درصد میگن. یعد قیمت فروش کارخونه ۱۵۰ درصد رشد داشته. تازه سه ماه پول ملت رو بخوابونن سود مشارکت رو هم صفر کردن...
ناشناس
Lithuania
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
ممنون میشم اگه سایت باز مارا باخبرکنید با تشکر فراوان ازایران خودرو
ناشناس
Lithuania
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
ممنون میشم اگه سایت باز مارا باخبرکنید با تشکر فراوان ازایران خودرو
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
لاعقل یه سلیتی ام میزاشتن قبل ثبت نام که اکه تو بازده 36 ماه کسی مشولی داشت بتونه برطرف کنه
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
ديگه بس نيست سواري دادن ،شما تصور ميکنين سوار وسيله اي شده ايد ،نه سوارتون،شدن. ...تمام دنيا بخاطر اينکه با چين بتونن رغابت کنن قيمتهاشون چند ساله پاﺋين ميارن ،تو اين دو سه سال ببينين قيمت خودرو تو کشور گل وبلبل ما چقدر بالا رفته؟بنظر شما چرا؟
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
سلام من از استان خوزستان اهواز کجا باید برم ثبت نام کنم ممنون میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
سلام تورخدا بفکر بدبخت مردمزیف باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
1
ان شالله این سری ماشین دار بشیم
توکلت الی الله
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
سلام دوستان عزیز یک فکری به حال من بکنید الان بعدعید دوبا سایت ایران خودرو باز شده من دوتا پسرام دوتا دامادام همه مجهز از ساعت ده پشت سیستم نشستیم تا بتونیم یک ماشین برای کل خانواده ثب نام کنیم وتاساعت سه مشغول بودیم ولی نتونستیم واز یک طرف هم خانمم تهدید کرده اگه نتونید ثبت نام کنید همه روازخونه میندازم بیرون حالا بااین وضع ما اصلا ماشین نمی خواییم این مشکل روکجای دلم بزارم من که پدر این خانواده هاهستم ممنونم یک راهنمایی بکنی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
سلام. بخشنامه جدید اومدن سود مشارکت رو حذف کردن.
بعدشم الان پول بدی واسه دوسال دیگه. مشارکت در تولید
بعد دو سال مثلا اگه ۵۰ میلیون الان بدی دو سال دیگه همین پول ارزش ۵ میلیون هم نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
هر روز ی سورپرایز تازه
....تو این تولید ملی
میثم احمدیوسفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
تکلیف پولی ثبت نام کنندگان که حدود ۲۰روز پیش خودروساز است چی میشه .درقرعه کشی برنده نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
قیمت ها خیلی پایینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
نخرین بقرآن میاد پایین اینطوری جیب روحانی رو پر میکنین شما رو قرآن نخرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
نخرین بقرآن میاد پایین اینطوری جیب روحانی رو پر میکنین شما رو قرآن نخرید
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
شرایط نداشتن پلاک جاری کنسل شد یا هنوز هست؟
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
سلام ببخشید پنجاه درصد قیمت که اول میگیرن چندتومن هست تقریبا
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
درود
اون بند شرایط ثبتنام خودرو که منتشر شده به این شرح که متقاضی نباید پلاک فعال داشته باشه چیه؟؟؟

مثلا بنده که یه خودرو آردی ۸۳ دارم نمیتونم تو این طرح ثبت نام کنم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
نخرید ک مثل سگ بیان التماس
مائده
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
لطفا بگید ک کی بازمیشه سایت؟؟
و اینکه حالامااومدیم وماشینمونوفروختیم پول رو ریختیم، اگ توقرعه کشی اسممون درنیومد چیکارکنیم دیگه نمیتونیم همون ماشینی ک فروختیم روهم بخریم دوباره
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
واقعا ذلیل و بدبخت هستیم...
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
هجوم به سمت صف خرید...
ایلیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
عالی است
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
آقا کی سایت باز میشه. گفتن 27 اردیبهشت ولی خبری نیست
خواهان خودروملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
بعدعید فطر گفتن
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
شرایط چطور هست برای خرید
ش.ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
باسلام وقت بخیر
اگر کسی در فروش فوق العاده ثبت نام کرد ولی به نامش در نیامد آیا میتواند در بازه ی زمانی بیشتری صبر کند که بالاخره بتواند صاحب خودرو شود؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
بازم یه حقه دبگه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
بازم یه حقه دبگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
قرعه کشی قماربازیه شرایط عقلایی برای تقدم منظورشود
سعیدحسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
سلام خداوکیلی کسی مثل من باید چقدرکارکنه بنظرتون که1400حقوقمه انصافم خوبه بخدا پرایدشده حسسرت اگه خدایی است بزنه توکمر روحانی ببینیمیش فلجه آمین بحق آه2تابچه ام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
سلام خسته نباشید تو قرعه کشی کل پولو بگیرید سه ماه دیگه تحویل بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
پلاک جاری نباشد به چه معنا هست در شرایط ثبت نام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
مالیات نسبت به قیمت بازار میگیرید؟؟؟؟!!!
کدوم کشور بازار تعیین کننده کارخانه هست؟
از یه طرف میگید قیمت بازار ۱۰٪ کارخانه هست
الان میگید مالیات نسبت به قیمت بازار؟
پس قصد ندارید ارزون کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
این مالیات از مابه تفاوت ،آدم را یاد دزد سرگردنه میندازه ،یعنی سر گردنه مجبوری مالیات مابه و تفاوت بدی،عجب
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام.
کسی میدونه از چه تاریخی میشه ثبت نام کرد؟
اطلاع رسانی درست هم نمیکنن..
حداقل تاریخش رو بگین لطفاً
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
اینی که میگه هجوم بیارید از افراد خود سایته میخواد مردوم را تحریک کنه به خرید گله ای
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام
چون یکی از شروط داشتن گواهینامه است حالا کسی از امتحان گواهی نامه قبول شده باشه ولی کارتش صادر نشده باشه میتونه ثبتنام کنه ؟؟؟
میلاد داغله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
آقا این سامانه چیه وجدانن ن شماره کارت بانکی رو تایید میکنه و ن کدپستی
احسان رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
سلام فقط کلاه بازی خدا لعنت تان کنه دزدهای بی همه کس
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
ملت ساده
باز سر کار رفتید؟
اینا اگه قرار بود به من و شما ماشین بدن الان قیمت کارخونه با بازار خودرو این همه توفیر نداشت
اینا شما رو مشغول و ثبت نام میکنن بعد یه آقا زاده از رانتش استفاده میکنه و همه رو ثبت نام میکنه
حالا یه چهار نفر هم واسه اینکه قسمشون راست دربیاد ثبت نام میکنن
ابراهیم علمداری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام :رفقابنده بهمن ۹۸ پژو۲۰۷ دستی ثبت نام کردم اذر۱۴۰۰ می دهند بعدازمن ثبت نام کردند اسفند۹۹ می دهند این یعنی چه؟تازه وقتی موعد مقررشد چندین میلیون قیمت رابالا می برند سودی که به شما می دهند چندبرابرازت می گیرندچندین ماه هم بعدماشین راتحویل می دهند بعدازتحویل نماینده صمت معمولا خانم است باشما تماس می گیره ارزیابی می کنه باید به صدسوال خانم هم جواب دهی بیاازیک تاده نمره بده بعداگروزیری باشدورقه ها رااصلاح کند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
من که حاضر شدم برم یه ماشین تمام رنگ بگیرم ولی گول اینارو نخورم همشون دزد و پدر سگن شرکت های بنز و بی ام و التماس میکنن بخرین اینجا مردم واسه یه پراید ۴۰ تومنی صف میکشن دیگه از پارسو اینا نگم که کلا پول دور ریختن با این قیمتا لعنت به همتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام .سایت پیش فروش فوق العاده سایتش بازه یانه ؟؟؟ اگه نه کی باز میشه ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام .سایت پیش فروش فوق العاده سایتش بازه یانه ؟؟؟ اگه نه کی باز میشه ؟؟
محمد نازی آباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام هرچه خواندم ودیدم فقط نارضایتی وگلایه بود کسی راندیدم که رضایت از وضع موجود در زمینه خودرو ویا دیگر اجناس داشته باشه خدایا صدای این مردم درد دل مردم را میشنوی خودت کمک کن ریشه ظالمین را بخشگان تورا به این ماه عزیز
محمد نازی آباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام هرچه خواندم ودیدم فقط نارضایتی وگلایه بود کسی راندیدم که رضایت از وضع موجود در زمینه خودرو ویا دیگر اجناس داشته باشه خدایا صدای این مردم درد دل مردم را میشنوی خودت کمک کن ریشه ظالمین را بخشگان تورا به این ماه عزیز
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام ،من سال 93 ماشین تحویل گرفتم بنام خودم هست تا الان،
ولی دو سال قبل به برادرم فروختم و برای کارهای انتقال سند هنوز پیگیری نکردم
آیا بعد پنج سال امکان ثبت نام برای کد ملی من وجود داره یا باید برم کارهای انتقال سند انجام بدم ؟
safar 34f4
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
ایا در طرح جدید ثبت نام پیش فروش خودرو هم از طریق قرعه کشی اجام میشود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
این شرط که پلاک جاری داشته باشی نمیتونی ثبت نام کنی واقعا دیکه از اون شرط هاست
سوال اینه شاید کسی بخواد ماشین خرابشو عوض کنه با این شرط دیکه نمیتونه ...
به یارو گفتن بچتو میفروشی گفت اره ...گفتن چطو ...کفت قیمتی و شرطی براش میزارم که کسی طرفش نیاد
حالا شده ایران خوردو شرطی میزارن که کسی نتونه با اون قیمت های جدید برن طرفشون ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام اینکه نوشتین سند در رهن یعنی چی؟این سوالاتمونو از کجا باید بپرسیم؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
کلی با این همه پول مردم که بریزن تو حسابش سود میزنه به جیب بعد میگه اسمتون در نیومد.
رویا بختیاری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
کسی که میخواد خودرو وبت نام کنه پول باید تو حساب بانکیش باشه حتما؟؟؟
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
نفرین برکسی که اخلالی در بازار خودرو ایجاد می کنه الهی آه این مردم بدبخت دامن خود وبچه هاشو بگیره وخدا از باعث وبانی این دلال بازی واذیت وآزار مردم نگذره مدیون خون شهدا آه جانبازان ودرد دل بیچارگان باشید تا قیام قیامت خدواند عذابش را روزی اینها وخانواده کند انشاالله
رضا
United States of America
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
من بهمن ۹۷ سمند ثبت نام کردم، تحویل اسفند ۹۸.
اول اینکه تا الانکه خرداد ۹۹ هستیم ماشین رو تحویل ندادن.
دوما قیمتای کارخانه اعلامی الانشون ۵۹ میلیون هست ولی نمیدونم چرا من باید ۶۸ میلیون بدم بعد از یکسال و نیم صبر!
ینی الان فروش فوری ۵۹ میلیونه؟!
ثبت نامیا باید ۶۸ بدن!!!
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
چرا 18 ماه رو کردن 36 ماه. اینطوری خیلیا که ماشین ندارن نمیتونن ثبت نام کنن. یکی ماشین خریده مشکل پیش اومده فروخته. اون چیکار کنه؟
F
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
با سلام. آخه اون کسی که دلش میخواد یک ماشین سوار بشه وقتی میبینه مردم همش میگن ما نداریم حمله میکن ماشین مینویسن و برای ما که نداریم کلاس میگذارن اخه دولت چرا قشر پایین را در نظر نمیگیره فونا
ابوالفظل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
واقعا مسخره چون من یک ماشین مدل ۸۰ دارم ثبت نام نمیتونم بکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
آخه من چجوری بعد از قرعه کشی بقیه پولو داریز کنم حداقل تا زمان تحویل فرصت بدید پولو جور کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
اینایی که هی میگن نخرین نخرین همونایی هستن که دوسال قبل هم میگفتن نخرین و خودشون تا تونستن خریدن الان دیگه دستشون قطع شده ...نون دلال جماعت از گوشت سگ نجس تره
بردیا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
سلام دوستان .من ثبت نام کردم اگ قرعه بهم افتاد میخوام سهمیه مو بفروشم.ایا این کار درسته ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
0
کسی میدونه که ثبت نام به همین روش یعنی تحویل ۳ماهه آیا دوباره انجام میشه یا نه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
0
پول مردم رو یه سال استفاده می کنن بدون آنکه سودی بهشون بدن آخر سر هم قراره ماشین به قیمت روز بدن
فکرش رو بکنید متوسط 35 میلیون، 45000 خودرو میشه هراز و پانصد میلیارد تومان
سودش در هر ماه میشه بیش از 23 میلیارد تومان
حالا شما سود یک سال را حساب کنید
چه ضرری میکنن این خودروسازهای بیچاره!
بارون
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
سلام خداشاهده خانومم، مصرف کننده م فقط، خیییییییییییییلی نیازمند خودرو، همسرم خودرو وپلاک فعال داره اما هیچ تایمی برای رسیدگی ب مشکلات بچه هام نداره، خواهششششششن موارد تصویب شده امروز رو اجرا نکنید (پلاک فعال خانواده، 48ماه (زیاده همون 36 ماه کافیه) اما در عوض سند تو رهن بزارید تا هر چند سالی ک شما مد نظرتون باشه خواهششششششششششش
احمدغلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
پراید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
سلام من الان حدود دو روزه که می خوام تو سایت ایران خودرو برای قرعه کشی ثبت نام کنم کل اطلعات رو تکمیل می کنم و برای ثبت نهایی خطا میزنه ه نظرتون چطوری این مشکلو رفع کنم؟؟؟
مژگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
من نمیدونم این کارا چیه دیگه قبلا میرفتیم نمایندگی ماشین میخریدیم پلاکم به نام خودمون این سو استفاده ها هم نبود الان باید از دست ماشین پلاک خورده بخریم اونم چند برابر قیمت یه ۲۰۶ تیپ ۲ نمایندگی با قرعه کشی میده ۱۱۰ بعد همونو به اصطلاح از نمایندگیهای بیرون بخریم ۲۲۰ م این سو استفاده نیست واقعا متاسفم
عبدالوهاب تهن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
من نمیدونم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->