مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

علت کمیاب‌شدن سکه در بازار مشهد/حباب قیمت سکه به یک میلیون تومان می‌رسد؟!

  • کد خبر: ۲۶۷۰۹
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
  • ۱
علت کمیاب‌شدن سکه در بازار مشهد/حباب قیمت سکه به یک میلیون تومان می‌رسد؟!
با افزایش ۱۳ هزار تومانی، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز سه‌شنبه به ۶۹۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسید و قیمت سکه نیز حباب ۶۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشت و در نهایت نرخ ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی را ثبت کرد.
سعیده ساجدی‌نیا - محمدباقر معبودی‌نژاد، رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد، دراین‌باره به شهرآرانیوز گفت: این افزایش قیمت در پی بالا رفتن نرخ دلار از ۱۶ هزار و ۵۰۰ به ۱۷ هزار تومان اتفاق افتاده است و اگر نوسانات قیمت دلار به همین شکل پیش برود، بازار طلا و سکه از آن بی‌نصیب نخواهد بود.

او درباره خرید سکه از بازار و فروش آن در بورس نیز گفت: از آنجا که سکه در فضای بورس به قیمت بیشتر خرید و فروش می‌شود، به‌طوری که سکه در بورس امروز با بیش از ۲۰۰ هزار تومان تفاوت نسبت به بازار طلا دادوستد شد، افراد به این کار گرایش پیدا کرده‌اند.

معبودی‌نژاد اضافه کرد: مشهدی‌ها بیشتر با هدف سرمایه‌گذاری سکه می‌خرند، اما خرید و فروش سکه در بورس بیشتر در تهران رایج است و همین مسئله علت کمیاب‌شدن سکه در مشهد است؛ زیرا موجب شده است سکه کمتری از تهران به دست طلافروش‌های مشهدی برسد.

به گفته کارشناسان، تا پیش از این بورس بود که از قیمت‌های رسمی بازار طلا اثر می‌گرفت، اما اکنون این بازار است که چشم به تابلو بورس دوخته است و به این ترتیب اختلاف قیمت زیاد بازار آزاد و بورس و تقاضا برای خرید از بازار و عرضه در بورس، سکه را دارای حباب ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در عین حال توصیه کرد مردم از خرید طلا و سکه خودداری کنند، زیرا چنانچه حباب نرخ دلار بشکند و قیمت‌ها به نرخ قبلی بازگردد، متضرر خواهند شد.

بر اساس این گزارش قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار از اول هفته تا کنون، افزایش ۳۰ هزار تومانی داشته است و سکه نیز از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با رشد ۶۰۰ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. پیش‌بینی می‌شود با ادامه این شرایط، حباب قیمت سکه به مرز یک میلیون تومان برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
قیمت طلا. سکه. دلار وبورس هر روز بالا میری
اما ماشین ارزان میشی
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->