رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد رئیس جمهور: تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد رسانه‌ها از حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان خبردادند از آغاز جنگ غزه تاکنون نزدیک به ۱۴ هزار  کودک کشته شده‌اند رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها برداشته شده است رعایت اخلاق در پاسخ به دشمن خبیث حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی معاون‌اول قوه‌قضائیه شد امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) شنیده شدن صدای چند انفجار در شمال فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
رزم حسینی:

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های منتخبان مجلس برای پیشرفت خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۶۷۴۶
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های منتخبان مجلس برای پیشرفت خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تأمین منافع استان در راستای دستیابی به توسعه پایدار اولویت مدیریت استان است، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از قدرت خود برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم‌حسینی در نشست با منتخبان جدید استان در مجلس شورای اسلامی که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اینکه مقام معظم رهبری در دهه اخیر برای نام‌گذاری شعار سال به موضوعات اقتصادی پرداختند، نشان‌دهنده اهمیت موضوع اقتصاد در جامعه اسلامی است.

وی در این جلسه از تمرکزگرایی در نظام اداری کشور، بوروکراسی اداری، نزاع‌های سیاسی، بزرگ بودن دولت و گران اداره شدن آن، عدم توجه به فرهنگ اقتصادی در تبلیغ آموزه‌های دینی، نگاه منفی به مجاهدان اقتصادی و سرمایه‌گذاران، قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های مزاحم و عدم تناسب اختیارات و وظایف با مسئولیت‌ها به عنوان موانع مهم توسعه و پیشرفت کشور نام برد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به آموزه‌های‌دینی گفت: فرهنگ دینی ما برای خلق ثروت، عزت مردم و کارآفرینی ارزش فوق‌العاده‌ای قائل بوده و در جاهای مختلف به آن اشاره شده است.

رزم‌حسینی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری حول محور اقتصاد در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: معظم‌له در این بیانیه اقتصاد را نقطه قوت و عامل مهم سلطه‌ناپذیری و نفوذناپذیری کشور دانسته‌اند.

 وی با اشاره به پیشینه اجرایی طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی از کاهش ۷۰ درصدی نرخ جرائم خشن، کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها، انحرافات، تخلفات و جرائم، افزایش امید به زندگی و در نتیجه افزایش رفاه اجتماعی، افزایش اشتغال پایدار، کاهش میزان افراد مبتلا به مواد مخدر در خانواده‌ها، افزایش حاکمیت قانون و قانون‌مداری در مردم، افزایش تعداد دانش‌آموزان موفق، افزایش حضور مسافران و گردشگران خارجی در شهرستان و ایجاد شهرک صنعتی و کارخانجات صنایع تبدیلی به عنوان برخی از دستاوردهای این الگو در شهرستان قلعه گنج یاد کرد.

استاندار خراسان رضوی بعد از ارائه گزارشی درباره اقدامات مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی ابراز کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی که یکی از اضلاع این مثلث را تشکیل می‌دهند از قدرت خود برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنند.

رزم‌حسینی با بیان اینکه تأمین منافع استان در رسیدن به توسعه پایدار اولویت مدیریت استان است، افزود: هدف مشترک همه ما در استان توسعه و کار است که باید در این زمینه تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی ‌خاطرنشان کرد: هر جایی که مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی موفق باشد آثار آن را در اقتصاد، فرهنگ و امنیت خواهیم دید چرا که این ابعاد روی هم اثرات وضعی دارند.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: خراسان رضوی را بر اساس ۱۲منطقه اقتصادی تقسیم‌بندی کرده‌ایم و تا الان ۲۱۷ معین اقتصاد مقاومتی قرارداد بسته و کار خود را شروع کرده‌اند. قرارداد‌هایی که امضای رئیس دادگستری و امام جمعه نیز پای آن‌ها وجود دارد.

رزم‌حسینی در پایان گفت: ۱۵۴ هزار میلیارد تومان موافقت‌نامه سرمایه‌گذاری در استان امضا شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->