استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید
سرخط خبرها

پرواز‌های کیش از فردا آغاز می‌شود/ بسیاری از مسیر‌ها مسافر ندارد

  • کد خبر: ۲۶۷۹۷
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
  • ۱
پرواز‌های کیش از فردا آغاز می‌شود/ بسیاری از مسیر‌ها مسافر ندارد
پرواز‌های هواپیمایی کشوری به مقصد کیش از فردا ۲۵ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.
سعیده ساجدی‌نیا - رضا جعفرزاده، سخن‌گوی سازمان هواپیمایی کشوری، با اعلام این خبر گفت: با لغو محدودیت‌هایی که در پرواز‌های کیش اعمال شده بود، پرواز به مقصد کیش از مبدأ تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، گرگان و... از سرگرفته می‌شود.

او با اشاره به اینکه در مدت توقف پرواز‌ها به‌دلیل کرونا، شرکت‌های هواپیمایی پرواز‌های خود را به جزیره کیش متوقف کردند و فقط شرکت هواپیمایی کیش‌ایر با محدودیت پرواز‌های کیش را انجام می‌داد، اظهار کرد: بر این اساس با برداشته‌شدن محدودیت‌ها، ۱۳ شرکت هواپیمایی دیگر که در مسیر هوایی کیش فعال بودند نیز مجوز پرواز گرفتند و از فردا هر شرکت هواپیمایی، یک یا چند مسیر را از شهر‌های دیگر به کیش انجام می‌دهد.

جعفرزاده با بیان اینکه مجوز پرواز به شرکت‌های هواپیمایی به صورت هفتگی داده می‌شود، گفت: هنوز معلوم نیست چند شرکت روز پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه به مقصد کیش پرواز داشته باشد.

سخن‌گوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره خسارات وارده به شرکت‌های هواپیمایی در پی شیوع کرونا، گفت: پرواز‌ها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرد، اما هنوز میزان خسارت‌ها دقیق برآورد نشده است.
 
پرواز جدید خارجی اعلام نشده است
او همچنین درباره از سرگیری پرواز‌های خارجی نیز گفت: برقراری مجدد پرواز‌ها بستگی به این دارد که کشور‌های مبدأ و مقصد برای مبارزه با کرونا چه تصمیمی اتخاذ می‌کنند و اکنون فقط پرواز تهران‌ - آمستردام آغاز شده و پرواز جدید خارجی اعلام نشده است، اما اگر محدودیت کرونایی کشور‌ها به تدریج برداشته شود، مراودات بازرگانی و پرواز‌های مسافری هم از سر گرفته می‌شود.

جعفرزاده همچنین گفت: اینکه چه زمانی را برای عادی‌شدن کسب‌وکار‌ها و برداشتن قرنطینه هتل‌ها، مراکز خرید، مراکز تجاری و سرویس‌دهی در نظر گرفته‌اند، در از سرگیری پرواز‌ها تأثیر‌گذار است. با این حال پرواز‌های داخلی در مسیر‌های پرترددی همچون مشهد در حال انجام است، اما هنوز بسیاری از مسیر‌ها بدون مسافر است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
بنظرم قیمتهارو درست کنن همه آف بزنن همه هجوم میبرن فقط موضوع اینه آف هم بزنن ما بازم نمیتونیم بریم خوشبحال اوناییکه دلشون خوشه ومیرن
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->