پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

هم‌فکری گروه «شهر من» با مدیران معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۶۸۵۹
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
هم‌فکری گروه «شهر من» با مدیران معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد
مدیران اپلیکیشن شهروندی «شهر من» برای افزایش خدمات و کاربردهای این نرم‌افزار شهری با معاون اجتماعی، فرهنگی شهردار مشهد و مدیران ارشد سازمان اجتماعی فرهنگی به گفت‌وگو نشستند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد عین‌القضات با بیان اینکه فعالیت اپلیکیشن از ابتدای بهمن ماه سال گذشته آغازشده و اکنون ۱۴ خدمت روی آن ارائه می‌شود، اظهار کرد: از جمله خدماتی که امکان ارائه سریع آن‌ها به سازمان اجتماعی فرهنگی وجود دارد، می‌توان به امور مربوط به باشگاه شهروندی اشاره کرد. علاوه بر اینکه محصولات و تولیدات سازمان قابل‌ارائه در سبد جوایز باشگاه است، زیرساخت فروشگاهی بسیار پیشرفته اپلیکیشن هم می‌تواند برای ارائه خدمات و خروجی‌های سازمان و کاربران آن در اختیار ادارات متقاضی باشد.

ارتباط مردمی در نرم‌افزار «شهرمن» به راحتی ایجاد می‌شود

وی به برنامه‌های تنظیم‌شده جهت ارائه خدمات گسترده به طرح‌هایی، چون «محله ما» و «شورای اجتماعی محلات» اشاره کرد و افزود: ارتباط مردمی در این نرم‌افزار به راحتی ایجاد خواهد شد و در موضوعات مختلف می‌تواند مدنظر قرار بگیرد. ضمن اینکه اقداماتی مانند ثبت‌نام شهروندان در طرح‌های مختلف، ایجاد بستر مسابقه‌های پیامکی، رأی‌گیری و نظرسنجی از شهروندان و رزرواسیون اماکن ورزشی و فرهنگی نیز از جمله اموری است که به راحتی امکان ایجاد آن‌ها روی اپلیکیشن و واگذاری مدیریت آن به سازمان اجتماعی فرهنگی وجود دارد.

مدیر اپلیکیشن «شهر من» با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از خدمات افزوده‌شده به نرم‌افزار باید به دستگاه درخواست کننده واگذار شود، خاطرنشان کرد: امکان ارتباط تمام سرویس‌های الکترونیکی سازمان اجتماعی فرهنگی با بخش «باشگاه شهروندی» روی «شهر من» وجود دارد و سامانه‌هایی چون «چشم شهر»، سامانه‌های مربوط به خوداظهاری شهروندان در حوزه سلامت و... ارتباط کارکنان شهرداری و فرهنگ‌سرای مجازی و مواردی ازاین‌دست را می‌توان با «شهر من» مرتبط کرد تا دسترسی عموم شهروندان به این بخش‌ها تسهیل شود.

امکان ایجاد بخش‌های جدید بر روی اپلیکیشن «شهرمن» با برون‌سپاری پروژه‌ها

عین‌القضات با استقبال از همکاری در موضوعاتی مانند «خانه بهار» بیان کرد: در حال حاضر با برون‌سپاری پروژه‌ها امکان تسریع در خدمات و ایجاد بخش‌های جدید روی اپلیکیشن فراهم‌شده و در بخش‌هایی مانند گردشگری، کمپین‌های اجتماعی و خیریه می‌توانیم همکاری خوبی با سازمان اجتماعی فرهنگی داشته باشیم.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->