آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مرحله دوم مقابله با ویروس کرونا از شنبه آغاز می‌شود

  • کد خبر: ۲۷۳۰۷
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مرحله دوم مقابله با ویروس کرونا از شنبه آغاز می‌شود
استاندار خراسان رضوی گفت: همکاری خوب مردم مشهد و استان در دوران کرونا سبب شد که امروز بتوانیم اعلام کنیم که در استان وضعیت قابل قبولی نسبت به سایر استان‌ها ایجاد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در محل استانداری برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولان، اعضای ستاد مقابله با کرونا و رؤسای دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در مرحله اول مقابله با ویروس کرونا، با شرایط نسبتا قابل قبولی از این مرحله عبور کردیم که در این راستا همراهی بی‌نظیر و ۱۰۰ درصدی مردم استان و مشهد بر کسی پوشیده نیست.


وی افزود: مردم خوب خراسان و مشهد انصافا در دورانی که ستاد ملی مقابله با کرونا، سیاست‌هایی را مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی اعمال کرده بود، به‌خوبی محدودیت‌ها را رعایت کردند.


استاندار خراسان رضوی بیان کرد: همکاری خوب مردم مشهد و استان در دوران کرونا سبب شد که امروز بتوانیم اعلام کنیم که در استان وضعیت قابل قبولی نسبت به سایر استان‌ها ایجاد شده است.

مرحله دوم مبارزه با کرونا

رزم حسینی خاطرنشان کرد: امید داریم در مرحله دوم که از شنبه آغاز می‌شود، مراقبت‌های لازم و پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی رعایت شود تا شاهد موج دیگری از شیوع این ویروس در کشور نباشیم. همچنین همان‌طور که تا به امروز با مدیریت دستگاه سلامت استان و بیمارستان‌ها این ویروس منحوس را پشت سر گذاشتیم، باز هم شرایط را در این دوران به‌خوبی مدیریت کنیم.


استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مردم ما شرایط سختی را سپری کرده‌‌اند و هنوز هم با آن درگیر هستند و این ویروس باعث تعطیلی و بیکاری بسیاری از افراد شده است.


رزم حسینی گفت: لازم است که در این شرایط همه دستگاه‌های اجرایی کمک کنند و با روی خوش از ملاقات مردمی استقبال کنند.


در نگاه به اشتغال، ابعاد امنیتی را در نظر می‌گیریم
وی ادامه داد: بهبود فضای کسب‌وکار دارای اهمیت بسیار زیادی است، زیرا امروز بیکاری برای ما مشکلات امنیتی ایجاد می‌کند و ما در نگاه به اشتغال، ابعاد امنیتی را در نظر می‌گیریم.


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اگر امروز در سطح جامعه شاهد بیکاری باشیم، باید همه تلاش کنیم تا آن را به سطحی قابل قبول برسانیم، اظهار کرد: امروزه امنیت برای ما از نان شب واجب‌تر است. همچنین برای بهبود فضای کسب‌وکار، مسائل مربوط به صدور مجوزها و رفع امور اداری باید بررسی شود که در این راستا ستاد تدبیر استان باید به‌خوبی به این مسئله رسیدگی کند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->