قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

گمانه‌زنی درباره لیست جدید پرسپولیس و مهره‌های مطلوب گل‌محمدی

  • کد خبر: ۲۷۳۳۵
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
گمانه‌زنی درباره لیست جدید پرسپولیس و مهره‌های مطلوب گل‌محمدی
یحیی گل‌محمدی به نظر می‌رسد خیالش از بابت قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری راحت شده است؛ بازی‌هایی که ۲۱ هفته از آن سپری شده و بعد از توقف سه‌چهارماهه قرار است ۹ هفته پایانی آن از ۲۲ خرداد از سر گرفته شود.

علی‌بنی‌ شیخ‌الاسلامی -  این ذهنیت البته تنها به‌خاطر خوش‌بینی یحیی نیست. پرسپولیس 10امتیاز از تیم دوم پیش است و در چنین شرایطی طبیعی است بیشترین شانس را برای قهرمانی داشته باشد و به قول فوتبالی‌ها سرنوشت قهرمانی در دست خودش باشد. این فراغ‌بال و همچنین فرصتی که تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به‌خاطر کرونا برای یحیی گل‌محمدی ایجاد کرده، موجب شده است تا سرمربی تیم پرسپولیس فهرست خرید فصل آتی را تدوین کند و در اختیار باشگاه قرار دهد. سرمربی تیم پرسپولیس البته در گام نخست خواستار حفظ بازیکنان فعلی‌اش شده است و درصورتی‌که باشگاه نتواند ستاره‌های فعلی تیم را حفظ کند، بازیکنان جدید جایگزین و به فهرست خرید تیم اضافه می‌شوند. اما یحیی گل‌محمدی کدام بازیکنان را برای فصل جدید می‌خواهد؟ جالب اینکه یکی از بازیکنان تیم شهرخودرو نیز در فهرست او قرار دارد.
1. دانیال اسماعیلی‌فر
یکی از خوب‌های لیگ برتر در سال‌های اخیر بوده است. بازیکنی که در ذوب‌آهن چهره شد و البته برای سربازی به تراکتور رفت. این بازیکن که در ذوب‌آهن شاگرد یحیی بوده، خرسند از پیشنهادی که دریافت کرده به‌دنبال فراهم‌کردن مقدمات حضورش در جمع سرخ‌پوشان است و بر این عقیده است حضور در تیم ذوب‌آهن و همچنین تراکتور به اندازه کافی برای او تجربه به ارمغان آورده و نوبت آن است که بازی در یک تیم بزرگ‌تر را تجربه کند. به‌ویژه‌که این تجربه می‌تواند او را به تیم ملی نزدیک کند.
دانیال که در پست بال بازی می‌کند، با حضور در فهرست خرید تیم پرسپولیس نشان داد یحیی گل‌محمدی به‌دنبال ایده بازی تهاجمی در فصل آینده است. دانیال با توجه به سرعت در حرکت و همچنین پاس‌های خوبی که می‌دهد، می‌تواند بازی پرسپولیس را تهاجمی‌تر کند.


2. شهریار مغانلو
مهاجم بلندقامت فوتبال کشورمان که این فصل در نوک خط حمله پیکان زننده گل‌های سرنوشت‌سازی برای این تیم بوده است، برای حضور در جمع سرخ‌پوشان باید رضایت باشگاه را جلب کند به این خاطر که با پیکان قرارداد دارد. او به‌این‌دلیل در فهرست خرید تیم قرار گرفته که علی علیپور عزم خود را برای جدایی از تیم جزم کرده و به‌دنبال حضور در یک تیم خارجی است. حضور این مهاجم در ترکیب سرخ‌پوشان می‌تواند به بازی از کناره‌های تیم، به‌ویژه توپ‌های بلندی که از کناره‌ها ارسال می‌شود، جهت دهد. یحیی می‌خواهد با 2 مهاجم فوتبال بازی کند و به سود او و تیم است که یک مهاجم روی زمین و یک مهاجم روی هوا داشته باشد.


3. عیسی آل‌کثیر
این مهاجم درصورتی به فهرست خرید تیم پرسپولیس اضافه می‌شود که باشگاه نتواند شهریار مغانلو را به خدمت بگیرد. عیسی در تیم صنعت‌نفت بازی می‌کند و همانند شهریار مغانلو زننده گل‌های حساسی برای تیمش بوده است. عیسی به‌طور‌حتم با توجه به عملکردی که در بازی‌های این فصل داشته است، حتی در صورت عدم حضور در ترکیب پرسپولیس به یک تیم بزرگ ملحق خواهد شد.


4. علی نعمتی
یحیی گل‌محمدی به‌خوبی می‌داند تیمش در خط دفاع نیاز به جوان‌سازی دارد. به‌همین‌خاطر علی نعمتی یکی از خریدهای جدی وی به شمار می‌رود و در صحبت‌هایی که با باشگاه داشته، روی جذب این بازیکن تأکید کرده است. مدافع خوبی که علاوه بر بازی در پست مدافع میانی می‌تواند در دفاع چپ هم بازی کند و این فصل در بازی با پرسپولیس یکی از خوب‌های شهرخودرو بوده است.
یحیی گل‌محمدی این خرید را با چشمانی باز انجام می‌دهد، به‌این‌خاطر که از شاگردان سابق خود در تیم شهرخودرو شناخت کافی دارد. ضمن اینکه پیش‌تر دانیال اسماعیلی‌فر هم شاگردش در تیم ذوب‌آهن بوده است. علی نعمتی در کنار شجاع خلیل‌زاده می‌توانند در فصل آینده یک زوج ایده‌آل را در خط دفاعی تشکیل دهند. در این صورت باید رفته‌رفته شاهد خداحافظی سیدجلال دست‌کم با ترکیب تیم باشیم؛ البته او فعلا هیچ برنامه‌ای برای جدایی از تیم ندارد.


چه کسی جانشین بیرانوند می‌شود؟
یکی از خریدهای تیم پرسپولیس در فصل آتی باید در خط دروازه باشد. به این خاطر که علیرضا بیرانوند، مرد شماره‌یک تیم، به‌دنبال حضور در تیم آنتورپ بلژیک است و توافقات کاملی با این باشگاه داشته است. بر اساس خبرهای رسیده از راهروی باشگاه پرسپولیس باوجود این ترانسفر که در ابتدای فصل آتی محتمل به نظر می‌رسد، پرسپولیس به‌دنبال جذب یک دروازه‌بان بزرگ نیست. به این خاطر که با رفتن علیرضا بیرانوند، رادوشوویچ مرد شماره‌یک تیم خواهد شد و قرار است پرسپولیس یک دروازه‌بان ایرانی به‌عنوان دروازه‌بان دوم در اختیار بگیرد.


آیا رامین رضاییان به تیم برمی‌گردد؟
برانکو از پرسپولیس رفته و این بدین معنی است که رامین رضاییان می‌تواند راهی برای بازگشت به تیم پرسپولیس پیدا کند. واقعیت این است که دراین‌باره نه باشگاه با یحیی صحبتی داشته و نه گل‌محمدی درخواستی برای جذب این بازیکن داشته است. ازسویی باید به موقعیت خوب رامین در فوتبال قطر و همچنین درآمدش در این باشگاه اشاره کرد. شاید به سود رامین باشد که به بازی خود در فوتبال قطر ادامه دهد. ازسویی نمی‌توان منکر شد بازی برای تیم بزرگ پرسپولیس با تماشاگران متعددی که دارد، هنوز برای رضاییان وسوسه‌انگیز است. حضور رامین رضاییان در تیم پرسپولیس اتفاق محتملی است؛ اما فعلا هیچ اتفاقی دراین‌زمینه صورت نگرفته است. درحال‌حاضر مهدی شیری در پست دفاع راست بازی می‌کند و جذب رامین این بازیکن جوان را نیمکت‌نشین خواهد کرد. این به سود مهدی شیری نیست و شاید این حضور، او را به فکر جدایی از تیم بیندازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->